Verzekeringen..... wat moet je nu!

ZeegBR

MF'er
28 dec 2003
108
0
Heerlen
Hallo allemaal.

Ik heb me een motor gekocht(cbr 600 uit 2001) en wil deze gaan verzekeren. Na heel veel bellen blijkt dat KNMV, London en BFA 3 aantrekkelijke partijen waren. KNVM biedt me een Casco verzekering, met 3 jaar schadevrij rijden met de auto, 500 euro incl. opzittenden verzekering en rechtsbijstand. KNMV is voor mij het aantrekkelijkst kwa prijs. Iemand ervaringen met KNMV? Is het overigens verstandig deze motor Casco te verzekeren of is WA+ misschien slimmer?

Alvast :} voor jullie reacties.

Een newbie.
 
heb je een auto?
dan heb je waarschijnlijk al rechtsbijstand en betaal je dus dubbel
Unive komt trouwens bij vele tests als goedkoopste uit de bus
 
Ondanks dat je je nog niet hebt aangemeld bij nieuwe gebruikers.... ;)

Allereerst wat is het je waard. Ik bedoel het premieverschil tussen WA+ en casco. Zelf zou ik casco nemen, denk dat je bike voldoende waarde heeft. Ik zou dus het risico nog niet willen nemen bij een flinke schade, een schuiver is immers zo gemaakt.

Dus casco lijkt me het premieverschil wel waard... :)






Oh, ja! Welkom op MF... ;)
 
Ik heb een auto ja, maar dat is een leaseauto.
Ik heb de leasemaatschappij gebeld maar zijn verzekeren geen motoren :(
Unive ga ik nu eens bellen.

Thnx
 
Helaas,

Unive telt bijna 800 euro per jaar voor casco.
Ik kan me overigens nog niet aanmelden bij nieuwe gebruikers. Kan niet reageren.....(wel vreemd overigens)
 
ik heb casco alleen al voor de valschade e.d. zx6r 98

pas een klappertje, niks geks, 4500 eurie schade :)
Niet mijn schuld, maar je kan wel gelijk laten repareren en bent dus veel sneller on the road, of je moet alles zelf voorschieten!
 
Je hebt wel gelijk kawaman. Als je onderuit gaat heb je meteen een hele berg geld wat je naar de reperateur moet gaan brengen. 500 euri is ook nog wel te doen vind ik. Overigens erg netjes dat ik met 3 jaar scahdevrij rijden met en leaseauto in de 75% no claim kom te vallen!

Ga toch voor casco. Thnx voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan