Verzekeringen, welke heb je en ervaringen met

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
Ik ben nu verzekerd via London & Lancshire ( ofzoiets )
maar nu ik over een paar weken de nieuwe fiets heb ben ik aan het rondkijken wat verzekeren kost.
ik wil hem nl niet alleen WA maar ook gedeeltelijk casco gaan verzekeren.
 
Ik ben nu ook via London verzkerd..

Toch maar eens de kleine lettertjes opvragen
trouwens...


WA+ beperkt Casco kostte me 260 Euro p/j.
 
Ik ben nu ook via London verzkerd..

Toch maar eens de kleine lettertjes opvragen
trouwens...


WA+ beperkt Casco kostte me 260 Euro p/j.

London, is dat van KNMV verzekeringen? Heb ik ook. Ik heb er één all-risks en één gedeeltelijk casco.

Nooit problemen gehad of zo.
 
Vraag eens offerte op bij Univé. Daar heb ik alles lopen en ben zeer tevreden. Ik heb alles bij Univé, dus het is niet echt reëel als ik de prijs noem, omdat ik pakketkorting heb en 50% no-claim van de auto erop heb zitten.
Betaal €135 ofzo WA+

Kan gewoon telefonisch...op papier sturen ze dan na.

Succes
 
Zit bij Unigarant, voor mijn GSX600F betaal ik 186 euro per jaar WA+. Tenminste, dat werd me gemeld toen ik er naar vroeg toen ik nog niet de motor had, moet 'm van de week verzekeren.
 
Ik zit bij de Europese.

Splinternieuwe R1 met alles erop en eraan en dus een flinke verzekering voor dit menneke ook al ben ik 27 :(

Volgens mij betaal ik zo'n 1200 euro voor een heel jaar. Maar de reden dat mijn verzekering zo duur is, is dat als ik hem total los rij dat ik dan zonder gezever een splinternieuwe krijg en er geen rekening mee wordt gehouden met de dagwaarde van mijn R1.

Dussssss....als ik hem zat ben dan rij ik hem kapot ;) en dan krijg ik een nieuwe R1.
Misschien wel iets voor Maximum ;)
 
Ben verzekerd bij Unive ook met pakket korting. Wa + Volledig casco voor een (nu nog) cbr uit 98 met een bestuurder van 22 komt toch al op het lieve sommetje van 1000 euro
 
Kijk es ff bij oriondirect.nl.
Was bij mij de goedkoopste. Konden de anderen niet tegen op.

Let ook goed op de voorwaarden. Vooral de dekking bij diefstal. Het wil nog wel eens voorkomen (ook bij orion direct dus, dat je fiets ´s nachts binnen moet staan. Althans thuis; ben je ergens anders, dan niet.

CU

DooV
 
Ik heb m'n GSX-R600 (vol vermogen) allrisk bij Unive, ben 21 jaar en betaal zo'n 700 euro per jaar.
 
Ik zit bij de "Noordhollandse van 1816" te langedijk.

En ik betaal 60 euro per jaar aan een WA + verzekering.

Dit komt omdat ik vroeger 75% No Claim had op me auto. Maar nu heb ik een lease auto, en heb ik de No Claim korting over gezet op me motor :) .

5% korting gehad omdat ik een Kryptonite 5 sterren slot heb.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 20 mei 2002 12:05 schreef Harley het volgende:
Ik ben nu verzekerd via London & Lancshire ( ofzoiets )
maar nu ik over een paar weken de nieuwe fiets heb ben ik aan het rondkijken wat verzekeren kost.
ik wil hem nl niet alleen WA maar ook gedeeltelijk casco gaan verzekeren.

Koop je een gehele nieuwe fiets of is de fiets voor jouw nieuw :) .
Want volgens mij ben je zelfs verplicht om een nagel nieuwe fiets all-risk te verzekeren.
 
Koop je een gehele nieuwe fiets of is de fiets voor jouw nieuw :) .
Want volgens mij ben je zelfs verplicht om een nagel nieuwe fiets all-risk te verzekeren.

Als je mijn signature leest zie je dat het voor mij een nieuwe motor is ( Suzuki RF600R Rood 1993 )
 
Ik ben nu verzekerd via London & Lancshire ( ofzoiets )
maar nu ik over een paar weken de nieuwe fiets heb ben ik aan het rondkijken wat verzekeren kost.
ik wil hem nl niet alleen WA maar ook gedeeltelijk casco gaan verzekeren.

In 1996 ben ik gigantisch genaaid door London&Lancashire. Ik ben zelfs na vele brieven en aso behandeling met Breekijzer in de weer geweest. Het mocht allemaal niet baten.

Staar je dus niet blind op de premie die je moet betalen, maar lees de polis erg goed door.

Heb na mijn shit ervaring de polissen goed vergeleken, en zit nu bij AXA.

Die gasten van London&Lancashire zijn één van de goedkoopste omdat ze juist onder elke claim uit proberen te kopen, dan weet je nu genoeg dacht ik zo.
 
Ik (26 jaar)heb mijn CBR 600 uit '97 W.A. extra verzekerd bij Centraal Beheer, kost € 23,00 per maand. Een all-risk verzekering bij CB kost ongeveer € 68,00 per maand. Heb een offerte bij de KNMV opgevraagd en daar kost een all-risk verzekering € 37,00 per maand.
 
wa+ bij interpolis (rabo) 16.34 euro p/m

nu heb ik "door een foutje in het verre verleden" mijn motor pas 2 jaar op eigen naam verzekerd
 
In 1996 ben ik gigantisch genaaid door London&Lancashire. Ik ben zelfs na vele brieven en aso behandeling met Breekijzer in de weer geweest. Het mocht allemaal niet baten.

Staar je dus niet blind op de premie die je moet betalen, maar lees de polis erg goed door.

Heb na mijn shit ervaring de polissen goed vergeleken, en zit nu bij AXA.

Die gasten van London&Lancashire zijn één van de goedkoopste omdat ze juist onder elke claim uit proberen te kopen, dan weet je nu genoeg dacht ik zo.

Ja dat heb ik gezien volgens mij. Ik heb toen gekeken naar mijn verzekering. Ik heb via de KNMV verzekerd. Op ja papiertje staat London, maar niet Lancashire. Dus ik weet het niet precies. Ik mag toch hopen dat het van een belangenvereniging goed mag zijn...
 
Ik heb hem helemaal Wa + Casco.
En nu even de voordelen dat ik werk bij een assurantie tussenpersoon.
75% no-claim en daar overheen 50% korting.
20 Euro (tjes) per maand. :9

Een saaie kantoorbaan heeft ook zijn voordeel :)
 
Geen motor, geen verzekering.

Maar je motor betalen met een creditcard levert een gratis half-jaar verzekering op tegen diefstal? Daar adverteren ze tenminste mee op de TV. Of zal er weer in de kleine lettertjes staan dat dat van toepassing is bij de aankoop van een motor? Vroeg ik me al veel eerder af...
 
Heb mijn verzekering bij de ANWB->Unigarant lopen.

Betaal per jaar nu iets van € 220, dat is dan WA + beperkt casco en nog opzittenden en rechtsbijstand (erg blij dat ik deze er bij heb genomen ;) ) 25% no claim dacht ik.
 
Ben verzekerd bij Unive ook met pakket korting. Wa + Volledig casco voor een (nu nog) cbr uit 98 met een bestuurder van 22 komt toch al op het lieve sommetje van 1000 euro

Komt door die 900cc... ik betaal 560 euro oid met 600cc...

(22 jaar, unive wa + casco)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan