Verzekeringen

Péétje Brik

MF veteraan
3 jun 2002
13.465
1
Gistel Belgie
Naar aanleiding van deze topics.

verzekeraars zijn laaierlichters!!!!!!!!!!

Niet te geloven, maar waar..

Hebben de meesten onder jullie een verzekeringsagent, waarmee ik wil zeggen, als ik via een telefoontje aan mijn verzekeringsagent laat weten dat ik een ongeval heb gehad, in de fout of in mijn recht, dan staat die kerel hier een paar uur later aan mijn deur :} , moet ik geen poot uitsteken, kost het me zelfs geen postzegel, en komt alles in een paar weken in orde, en ik geloof niet dat ik meer betaal of een ander :) . Met andere woorden, een verzekering is in mijn geval, een vriend aan huis.
Of is de reden dat dit een Belgische mentaliteit is :?

Een goeie verzekering ligt niet aan de verzekeringsmaatschappij volgens mij, maar aan de verzekeringsagent.
 
Mijn vriendin had de ANWB als verzekerings agent maar dat kosste haar bijna 30.000 gulden. Dus de ANWB zuigt!
 
Juist!
Maar nederlanders ( ik ook dus ) zijn zuinig dus nemen de goedkoopste verzekering en het liefst rechtstreeks met de assuradeur want dat scheelt premie/provisie en is dus goedkoper. Liever een paar euros meer en een goede service lijkt mij!!!! Gelukkig zit ik zelf dicht bij het vuur.
 
Al mijn verzekeringen zitten bij 1 verzekeringsagent, die idd bij me langs komt als er iets is, behalve me motorverzekering, scheelt namelijk wel wat meer dan een paar euro's, betaal nu ongeveer de HELFT, en dat is niet omdat ik de goedkoopste wil, maar wel de beste, en die is toevallig ook een stuk minder duur.
 
Naar aanleiding van deze topics.

verzekeraars zijn laaierlichters!!!!!!!!!!

Niet te geloven, maar waar..

Hebben de meesten onder jullie een verzekeringsagent, waarmee ik wil zeggen, als ik via een telefoontje aan mijn verzekeringsagent laat weten dat ik een ongeval heb gehad, in de fout of in mijn recht, dan staat die kerel hier een paar uur later aan mijn deur :} , moet ik geen poot uitsteken, kost het me zelfs geen postzegel, en komt alles in een paar weken in orde, en ik geloof niet dat ik meer betaal of een ander :) . Met andere woorden, een verzekering is in mijn geval, een vriend aan huis.
Of is de reden dat dit een Belgische mentaliteit is :?

Een goeie verzekering ligt niet aan de verzekeringsmaatschappij volgens mij, maar aan de verzekeringsagent.

Hier is alles ook altijd zo geregeld gelukkig.

Wel keertje zelf ergens voor moeten bellen maar ach.. klenigheidjes..

tot nu toe wel tevreden. betaal je natuurlijk wel assurantien belasting voor.
 
Orion Direct is pas vreselijk . Reageren gewoon niet op vragen. Asociaal zou je het ook kunnen noemen.

Die zuigen pas echt !!
 
Mijn ervaring met de FBTO is prima. Laatst een aanrijding geregeld met rechtsbijstand en heb vlot al m'n geld gehad. Alles is gewoon per post gegaan.
 
nou ik ben onderuit gegaan door de weg. Dus wil ik dat via de ARAG (Rechtsbijstand ) gaan declareren bij Rijks wat er staat. Nou ik moet mijzelf toch een partijtje kennis meenemen. Wie ik wel ben om zoiets te gaan declareren. Rijkswaterstaat zegt dat er niets aan de hand was en dat is ook zo. Dat ik een videoband heb waar de bitumen mij tegemoet glinsteren, dat ik een getuige heb. Het doet ze niks. O-)
Op een gegeven moment naar mijn tussenpersoon gegaan. Die hadden zulke goede ervaringen met de ARAG. Nou ik niet en ik wil een second-opion. Ben nu met een brief bezig. Wedden dat ik geen second-opion krijg.

MP
 
Hangt helemaal van de verzekeraar en de agent af.

Auto heb ik verzekerd via Centraal Beheer... krijg dikke korting via de baas en bovendien hoefde ik geen alarm in mijn cabrio te zetten. Standaard geleverde startonderbreking was voldoende. Elke andere maatschappij eiste wel een klasse 3 SCM alarm (kostte destijd 3000 gulden) en was aanzienlijk duurder in premie.

Andere verzekeringen lopen via mijn agent. Die doet zijn werk prima. Na een inbraak hebben ze alles probleemloos vergoed... ook de accuboor van 5 jaar oud waar ik geen bon meer van had. Merk en type opgegeven en ongeveer prijs. Geen vragen en snel afgehandeld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan