Verzekerings-vraag

Ja precies het waarborgs fond...
En het keert wel uit, maar alleen als je wettelijk kan aantonen dat de tegenpartij aansprakelijk is. Met getuigen en/of politierapport (getuigen heb ik gelukkig wel) rapport niet, (aangezien die toch niet meer komen in den haag, of er moet letsel of iets zijn en ik dacht dat zo ook wel opgelost moest kunnen worden)

En als aangetoond kan worden dat de tegen partij niet kan betalen.

Als je all risk bent verzekerd, dan betaald de verzekering jou gewoon als nog uit, maar dan nemen hun gewoon de claim van jou over en dan gaan hun die schade bij dat waarborgs fonds proberen te verhalen. (of de tegen partij)


Oh en ik kan wel kwaadschiks dat geld gaan halen, waar ik al aan heb gedacht..
Maar dan zal je zien, dan staat de pliesie wel ineens voor me deur!!!!

want dan kunnen ze wel ineens iets doen....
 
Ja precies het waarborgs fond...
En het keert wel uit, maar alleen als je wettelijk kan aantonen dat de tegenpartij aansprakelijk is. Met getuigen en/of politierapport (getuigen heb ik gelukkig wel) rapport niet, (aangezien die toch niet meer komen in den haag, of er moet letsel of iets zijn en ik dacht dat zo ook wel opgelost moest kunnen worden)

En als aangetoond kan worden dat de tegen partij niet kan betalen.

Als je all risk bent verzekerd, dan betaald de verzekering jou gewoon als nog uit, maar dan nemen hun gewoon de claim van jou over en dan gaan hun die schade bij dat waarborgs fonds proberen te verhalen. (of de tegen partij)


Oh en ik kan wel kwaadschiks dat geld gaan halen, waar ik al aan heb gedacht..
Maar dan zal je zien, dan staat de pliesie wel ineens voor me deur!!!!

want dan kunnen ze wel ineens iets doen....

Dat wettelijk aantonen kun jij makkelijk door middel van het door beide partijen ondertekende schadeformulier. Verder heb je ook nog eens een getuige om de boel te bekrachtigen dus kun je ( succesvol ) een beroep op het Waarborgfonds doen. Laat de moed niet zakken en.................wat denk je dat het Waarborgfonds doet nadat ze jou hebben betaald ............ juist ........ verhalen op de hufter.

Ik heb zelf eens getuigd voor een aanrijding op de La rey weg in den haag waar achteraf ok bleek dat de stonede knakker die even de l reyweg overstak onverzekerd en zonder rijbewijs bleek rond te rijden. Is uiteindelijk gewoon aan de gedupeerde betaald.

Een casco dekking kost wel wat, maar het scheelt je wel dit gezeik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan