Verzekerings vraagje

Kleding kan gewoon meeverzekerd worden.
Volgens mij bij elke verzekering.

Alleen gaat wel je no-claim eraan als je er een beroep op doet na val door eigen schuld.
(no-claim=trede zakken=meer premie betalen)

Moet ik dat maar even snel regelen....heb een bijna gloed nieuwe outfit... :)
 
Moet ik dat maar even snel regelen....heb een bijna gloed nieuwe outfit... :)

Bel eerst ff voor de voorwaarden ook heh...bij Univé is het wel voor elkaar, maar ik hoor niet over iedereen de meest positieve verhalen.
Zeker niet wanneer het natuurlijk op uitkeren uitdraait.
Wat niet de bedoeling is, maar toch...

Ze hanteren ook vaak een max aan bedrag wat je kan verzekeren qua kleding.
 
ga toch eens centraal beheer bellen of ik voor die 2 jaar scooterverzekering zonder schade een no-claim verklaring kan krijgen... Scheelt toch iets van € 40,- na wat verschillende modellen/jaren/dagwaardes geprobeerd te hebben

Ik denk niet dat je dat schadevrij rijden mag vergelijken met motorrijden. Ik heb zelf 3 jaar schadevrij schakelbrommer gereden, is ook niet aan te kaarten bij de verzekering hoor. Een bromfiets is geen motor he ;)
 
Ik denk niet dat je dat schadevrij rijden mag vergelijken met motorrijden. Ik heb zelf 3 jaar schadevrij schakelbrommer gereden, is ook niet aan te kaarten bij de verzekering hoor. Een bromfiets is geen motor he ;)

heb er wel eens van gehoord dat sommige verzekeringsmaatschappijen dat doen.. (denk dan dat je wel bij dezelfde moet blijven), kweet alleen of wat centraal beheer hier aan doet. En wat een verzekering bij die club kost.

Pa heeft geen motorrijbewijs... is zeker een probleem??

maar nou weet ik nog niet wat nou het verschil is tussen mini-casco en volledig casco???
 
Op dinsdag 02 juli 2002 20:44 schreef Memento het volgende:heb er wel eens van gehoord dat sommige verzekeringsmaatschappijen dat doen.. (denk dan dat je wel bij dezelfde moet blijven), kweet alleen niet wat centraal beheer aan verzekering kost

Pa heeft geen motorrijbewijs... is dat een probleem??

maar nou weet ik nog niet wat nou het verschil is tussen mini-casco en volledig casco???

Dat pa geen rbw heeft maakt niet uit.
Ze vragen alleen wel of hij de regelmatige bestuurder is en dan moet ie dus eigenlijk nee zeggen, want dat ben jij.

Hoe het dan gaat weet ik niet, want ik heb alles op me eigen naam staan en ben regelmatige bestuurder.

Is mini casco niet hetzelfde als beperkt casco :?

Misschien op www.unive.nl iets over te vinden. Volgens mij staan daar de verschillende dekkingen omschreven.

Edit:
Asteblaf....van univé site
--------------------------------------------------
Schade aan uw eigen motor door oorzaken als slippen, aanrijding, te water raken, omslaan en vandalisme.
Schade aan uw eigen motor door brand, diefstal, joyriding, botsing met loslopende dieren, storm, hagel en overstromingen; schade die ontstaat tijdens transport van uw motor door een vervoersonderneming en schade aan uw motor die in het buitenland ontstaat door lawines of aardbevingen. Deze schaden hebben geen invloed op uw korting voor schadevrij rijden. Als u uw geluidsapparatuur meeverzekert, wordt ook deze bij diefstal vergoed tot maximaal € 680,71.Motorkleding en helm zijn gratis tot € 453,78 meeverzekerd.
Schade die met uw motor (en aangekoppelde zijspan of aanhangwagentje) is veroorzaakt aan anderen en waarvoor u aansprakelijk bent. De maximale dekking bedraagt € 2.268.901,- per gebeurtenis.
-------------------------------------------------

Hum...niet helemaal volledig zie ik, dus kijk maar ff op die site.





 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan