Verzekerings vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

justjoyce

MF'er
6 mrt 2009
100
0
Zeist
Misschien is er al een topic over, maar ben hier nog niet helemaal bekend, dus als dit het zoveelste topic hierover is, moeten jullie dit maar even door de vingers zien en me de juiste richting op sturen ;)

Wat ik wil weten:

- Wat is een goede (liefst goedkope) verzekeringsmaatschappij om je motor te verzekeren?

- Mijn auto is bij Centraal Beheer verzekerd en heb daar nu 2 schadevrije jaren opgebouwd, maar mn motor wil ik daar niet verzekeren, omdat ik al gezien heb dat ik bij andere maatschappijen goedkoper uit ben. Kan ik die 2 schadevrije jaren van mn auto ook gebruiken bij het afsluiten van een motorverzekering bij een andere maatschappij?

- Ik ga een nieuwe motor kopen en het lijkt me opzich handig om deze all risk te verzekeren. Maar stel dat je je motor heel stom om laat vallen en je hebt daar schade door en je geeft dit op bij de maatschappij, ga je dan gelijk omlaag met je schadevrije jaren? Ik heb echt geen flauw idee hoe dat zit, maar misschien dat jullie me wat tips kunnen geven over hoe jullie je motor verzekerd hebben!

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan