verzoek om op politiebureau te verschijnen

ik ben het wel deels eens met barbara. als je nog niet eens weet waar het over gaat is het een beetje zinloos om allemaal van die kutsmoesjes te gaan bedenken. ik denk dat het ook geen reet uitmaakt of je wel of niet op de motor gaat enzo.

je moet gewoon de politieagent eerst z'n verhaal laten doen, zoals gezegd misschien gaat het wel heel ergens anders over. misschien heeft iemand je kenteken opgeschreven omdat ie dacht dat je getuige was van een ongeluk terwijl je niks gezien hebt.

maar als zei met een beschuldiging komen die ze niet echt hard kunnen maken moet je natuurlijk wel opletten wat je zegt. laten ze maar zien wat voor een bewijs ze hebben, je moet het ze natuurlijk niet makkelijk maken he.
en als je het je echt niet kan herinneren moet je dat gewoon zeggen, en niet zoiets gaan zeggen als 'dat zou best kunnen' of 'misschien wel'.
 
Je kunt beter gaan (en zoveel mogelijk ontkennen)
Als je niet gaat, krijg je zeker de hoogste rekening
Doe eerst thuis koffie, daar wordt je eerst opgesloten in een cel, is mijn ervaring, en na 3 kwartier komen ze eens langs, ik heb er heel slechte ervaringen mee, als je eenmaal binnen bent, er niet vanuit gaan dat je zomaar weer buiten bent, dat duurde bij mij 3 dgn, was ook een verzoek m.b.t. een onenigheid, en ondertussen verdachten ze me toen van vuurwapenhandel, dat kostte veel vrije tijd, en ik had niets
 
Je kunt beter gaan (en zoveel mogelijk ontkennen)
Als je niet gaat, krijg je zeker de hoogste rekening
Doe eerst thuis koffie, daar wordt je eerst opgesloten in een cel, is mijn ervaring, en na 3 kwartier komen ze eens langs, ik heb er heel slechte ervaringen mee, als je eenmaal binnen bent, er niet vanuit gaan dat je zomaar weer buiten bent, dat duurde bij mij 3 dgn, was ook een verzoek m.b.t. een onenigheid, en ondertussen verdachten ze me toen van vuurwapenhandel, dat kostte veel vrije tijd, en ik had niets

:?
 
He Yasser heb je een soms een aanslag voorbereid :X

Verzoek is geen verplichting. Laat ondergetekende je e.e.a telefonisch toelichten alvorens je er vrij voor gaat nemen of iets dergelijks.

Enne, je kunt ze ook vragen om bij jou thuis te komen, is leuk voor de nieuwsgierige buren/buurt. NIET DUS.

Maar he, denk eraan beste kerel, geen woord over Scheuten 8-)
IK ontken alles ;)

Succes ermee en laat effe weten hoe en wat.
 
Laatst bewerkt:
Kan het niet zo zijn dat TS mogelijk getuige is geweest van een ongeluk / misdrijf en dat ze daarom even willen babbelen?


:?
 
hoi allemaal ben net thuis van werk,

k ben ze dus gebelt vanmorgen en het gaat gelukkig niet over een bekeuring of wat dan ook :) k heb 3 maanden geleden een woordenwisseling(op zijn zachts gedrukt :X ) gehad met me stomme buurman. hij wilt namelijk niet dat ik mijn auto voor mijn deur parkeer :? ja ik begrijp er ook niks van :( en dit is nog maar 1 ding waarover wij het nogal oneens zijn, en toen zei die van "ik ga de politie bellen bla bla bla" whatever ik zei van bel gelijk ook de amerikaanse leger :+

maar goed de politie wou mijn versie van het verhaal hebben na 3 maanden :? ik heb zo'n gevoel dat het niks gaat worden, de hoofdcommisaris die ik aan de lijn had zij van "ik kom hier dan nog wel een keer op terug" ja zal wel

maar goed ik ben al lang blij dat het niks met me motor of bekeuringen te maken heeft :}

groetjes Y.C.
 
He Yasser heb je een soms een aanslag voorbereid :X

Verzoek is geen verplichting. Laat ondergetekende je e.e.a telefonisch toelichten alvorens je er vrij voor gaat nemen of iets dergelijks.

Enne, je kunt ze ook vragen om bij jou thuis te komen, is leuk voor de nieuwsgierige buren/buurt. NIET DUS.

Maar he, denk eraan beste kerel, geen woord over Scheuten 8-)
IK ontken alles ;)

Succes ermee en laat effe weten hoe en wat.


nee ik zeg niks over scheuten u can trust me ;)
 
en wij ons eige allemaal ma zorge maken

voor niks :X



maaruh binnekort volgend voorjaar of zo een
"pestmijnbuurmanmeeting" bij jou houde voor de deur dan })
 
hoi allemaal ben net thuis van werk,

k ben ze dus gebelt vanmorgen en het gaat gelukkig niet over een bekeuring of wat dan ook :) k heb 3 maanden geleden een woordenwisseling(op zijn zachts gedrukt :X ) gehad met me stomme buurman. hij wilt namelijk niet dat ik mijn auto voor mijn deur parkeer :? ja ik begrijp er ook niks van :( en dit is nog maar 1 ding waarover wij het nogal oneens zijn, en toen zei die van "ik ga de politie bellen bla bla bla" whatever ik zei van bel gelijk ook de amerikaanse leger :+

maar goed de politie wou mijn versie van het verhaal hebben na 3 maanden :? ik heb zo'n gevoel dat het niks gaat worden, de hoofdcommisaris die ik aan de lijn had zij van "ik kom hier dan nog wel een keer op terug" ja zal wel

maar goed ik ben al lang blij dat het niks met me motor of bekeuringen te maken heeft :}

groetjes Y.C.


verlicht mij van men nieuwsgierigheid heb jij een parkeerplaats voor de deur.

of heb je een eigen inrit maar je zet je auto aan de openbare weg cq parkeerplaats tegen over je huis.

schiet me af en vertel.
hypocrite.gif
 
verlicht mij van men nieuwsgierigheid heb jij een parkeerplaats voor de deur.

of heb je een eigen inrit maar je zet je auto aan de openbare weg cq parkeerplaats tegen over je huis.

schiet me af en vertel.(Afbeelding)

ik woon in een block het is een soort klein wijkje met allemaal huisjes aan elkaar. ierdereen heeft een garage en een parkeerplaats tegenover je eigen huis maar omdat wij 2 auto's hebben staat meestal de ene in het parkeervak en 1'tje voor het huis zeg maar langs het garage dicht tegen het huis aan zodat er nog doorgang is tussen de auto's
 
Terug
Bovenaan Onderaan