verzoek om op politiebureau te verschijnen

"oef, blij dat kruidenmannetje en barbara geen politie zijn, met hun als politie had je geen rechtssysteem meer nodig.. schuldig bij gebrek aan bewijs van onschuld."

Tja...... jammer hoor... eerst goed kijken wat er staat geschreven en dan pas reageren. Ik geef alleen aan dat de overige reacties vooral aankomen met verhalen hoe je onder een mogelijke boete uit kan komen. Daarop reageer ik dat alleen ALS je kenteken genoteerd is...enzv enzv (nadruk dus op ALS)

Je hoort mij geen waardeoordeel geven, ik leg alleen uit hoe de gang van zaken is.

En je ziet, inderdaad geen gesprek over een bekeuring maar een burenruzie.....
En daar is maar 1 oplossing voor; volgende keer vrijstaand kopen !!!! 8-)
 
ik woon in een block het is een soort klein wijkje met allemaal huisjes aan elkaar. ierdereen heeft een garage en een parkeerplaats tegenover je eigen huis maar omdat wij 2 auto's hebben staat meestal de ene in het parkeervak en 1'tje voor het huis zeg maar langs het garage dicht tegen het huis aan zodat er nog doorgang is tussen de auto's


daar is helemaal niks mis mee, snap ik dat geziek van de buur niet.
staat ie onder buur z'n raam, heeft hij uberhaubt last van.
zo nee is het een valse aangifte, ga je dan tegen hem in beklag over zijn geouwehoer.
dit kan tot exessen leiden.
je kan de commisaris vragen dat hij de buur even hard toespreekt en een standje geeft.
dan treft jouw geen blaam.

succes doe rustig aan
 
Laatst bewerkt:
daar is helemaal niks mis mee, snap ik dat geziek van de buur niet.
staat ie onder buur z'n raam, heeft hij uberhaubt last van.
zo nee is het een valse aangifte, ga je dan tegen hem in beklag over zijn geouwehoer.
dit kan tot exessen leiden.
je kan de commisaris vragen dat hij de buur even hard toespreekt en een standje geeft.
dan treft jouw geen blaam.

succes doe rustig aan

om eerlijk te zijn is dit niet de eerste keer dat hij de politie belt voor zoiets stoms, we zaten 1x te barbequen in de tuin en de bel ging en ja je raadt het al de politie |( die politiemensen hadden zoiets van huh zijn we hiervoor gebelt :? |( echt stom, toen zeiden ze ook van we zullen eens een praatje houden met de buurman waarna hij een standje gekregen heeft. Maar hij weet gewoon niet van ophouden ik begrijp het niet

ach ja sommige mensen zijn gewoon klieren, maar toch bedankt voor je advies zal eens kijken of ik hiermee iets kan bereiken want op een gegeven moment ben je het toch zat :(
 
Nee, dat kwam bij toen door een voor de grap gehouden telefoongesprek, en stond een tape op mijn gsm voor een andere handel, kwam ik veel later en te laat achter, dat kostte me nog meer vrije tijd, maar die gasten zijn zo link als een looien deur, als je ze roepen, ga echt eerst thuis eten en koffie doen, want het KAN lang duren daar, hoeft niet, maar ik had het toen ook niet verwacht, was wel makkelijk van het roken afkomen, 2 sjakkie's per dacht mocht ik roken op de luchtplaats

En voor die buren die zeiken heb je geen centraal afzuigsysteem? Kun je een hoop mee uithalen
 
Terug
Bovenaan Onderaan