verzoek om op politiebureau te verschijnen

Y.C.R1

Die hard MF'er
17 jun 2003
892
0
Limboland
hoi allemaal,

ik heb net een brief ontvangen van de politie, er staat op dat ik verzocht wordt om op een specifiek datum te verschijnen op het politiebureau om een verklaring af te leggen, nou heb ik dus geen enkele idee waar dit over gaat :? ik heb naar mijn weten niks verkeerds gedaan.

dus heb ik even gebeld maar de desbetreffende persoon die hier over ging en die was er niet :( moest morgen maar terug bellen.

mijn vraag is of het eigenlijk verpicht is dat je moet verschijnen???
ik zie alleen dat ik verzocht wordt :?
 
ja dat ken ik, eerst maar je rechtsbijstand inlichten en ga tijdens kantooruren, dan kan je ze namelijk ook bellen.

Stuur net brief 7 en 8 de deur uit om vervolging te voorkomen na zo'n "gesprekje" met de lokale politie.....
 
kennisje van me had het na het maken van wheelies, flinke preek gekregen en zou er nog veel van te horen krijgen; nooit meer wat van gehoord maar was wel enorm geschrokken :)
 
Volgens mij ben je niet verplicht te verschijnen. Gewoon zeggen kom me maar halen.


Altijd leuk sluipschutters op je dak ;)
 
Ik vermoed dat ik binnenkort ook zo'n briefje krijg :X
 
Gewoon zeggen dat je, je motor vaak uitleend en dat je echt niet meer weet wie er toen op je motor heeft gereden. O-)
 
vreemd dat het vrijwel altijd R1 rijders zijn die 'gesprekjes' op lokaal politieniveau krijgen :+
 
Gewoon zeggen dat je, je motor vaak uitleend en dat je echt niet meer weet wie er toen op je motor heeft gereden. O-)

:^
En vragen of ze wellicht wat kleding kenmerken hebben van de bestuurder... ;)

Waarschijnlijk hebben ze een bericht gehad van een agent, die in zijn vrije tijd een "mogelijke" overtreding heeft gezien en daar melding van heeft gemaakt. Zolang jij zegt van niets te weten en niet weet of je wel op de betreffende dag en de betreffende tijd daar was, heb je goede kans om zo de deur weer uit te lopen... :)

Lees deze ff, net zo'n geval... ;)
 
:^
En vragen of ze wellicht wat kleding kenmerken hebben van de bestuurder... ;)

Waarschijnlijk hebben ze een bericht gehad van een agent, die in zijn vrije tijd een "mogelijke" overtreding heeft gezien en daar melding van heeft gemaakt. Zolang jij zegt van niets te weten en niet weet of je wel op de betreffende dag en de betreffende tijd daar was, heb je goede kans om zo de deur weer uit te lopen... :)

Lees deze ff, net zo'n geval... ;)

's wel hip he, dat uitnodigen? Gebeurt erg veel tegenwoordig. Mogen er ook introducees mee? :)
 
mischien hebben ze je in de gaten gehouden en ben je zo'n goede rijder dat je een undercoverbaantje krijgt...of ben je de 100.000ste klant die een boete heeft en willen ze je die persoonlijk overhandigen met een slagroomtaart erbij? :+
 
's wel hip he, dat uitnodigen? Gebeurt erg veel tegenwoordig. Mogen er ook introducees mee? :)

krijg je op gegeven moment ook een verzoek om te komen...
schrijf je een brief terug met de mededeling dat je zo'n verzoek, om op het politiebureau te verschijnen, al een keer gedaan hebt dus dat het niet meer nodig is. :+
 
Laat je het ons wel weten wanneer je geweest bent ?
You hebt me n.l. wel nieuwsgierig gemaakt...

;)
ja hoor, ik ga ze morgenvroeg bellen eens kijken wat ze te melden hebben.

lees net in dat andere topic dat als ze je verzoeken om langs te komen het niet verplicht is ofzo :?
 
Dit gaat toch over Belgie he. Toch???
In Nederland heb ik namelijk nog nooit van dit soort dingen gehoord.
 
Mocht je nu wel MOETEN gaan en er blijkt later niks aan de hand te zijn dan wel even een rekening voor je uren die je eraan verspilt hebt indienen he!!!
Zelfs de zon gaat niet meer voor niks op tegenwoordig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan