Verzoek van British Chopper

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Gisteren en vandaag kreeg ik 2 mailtjes van de website www.britishchopper.com, een Amerikaanse website die zich bezig houdt met Engelse custom bikes.
Ze hebben veel respect voor de europese customs, waarschijnlijk de meeste originele van de wereld.

Ze willen graag meedoen met discussies, maar aangezien ze geen Nederlands spreken/kunnen lezen hadden ze een verzoek...
Since I can’t communicate effectively in your forum, would you please post a topic that BritishChopper.com is looking for photos of custom British motorcycles for our galleries? We will credit the owner’s information with the photo.

Voor de mensen die de Engelse taal niet helemaal meester zijn:
De mensen van die website willen graag dat jullie foto's posten van jullie Engelse custom bikes zodat ze die op kunnen nemen in hun website. De eigenaren van de customs die op die site komen zullen credits krijgen.
 
Hello UK! This is Holland calling...
Feel free to post your questions and queries, while browsing through the posts, in the english language. I am sure that several of the regular visitors here will be happy to translate or reply you.

cheers
Slow
 
Here ya go..:

For specs, check out the "our rides" page at www.deadendcruisers.com

Feel free to ask any questions...

Thanks!

Maurice van den Tillaard a.k.a The Flyin' Dutchman..

BTW... Bike is undergoing a radical rebuild this winter.

IMG_242.jpg


IMG_243.jpg


IMG_244.jpg


IMG_246.jpg


IMG_247.jpg


IMG_251.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, look who's a bit media-horny ;) But you're wright Dutchi, she's good enough for a full feature.


Haha! ik ben misschien wel een beetje media horny, maar ik probeer die jongens gewoon een beetje te helpen... Vind 't ook fijn als ik dingen krijg opgestuurd voor onze website! :)

En... We zijn ook plannen aan 't maken om een eigen magazine te starten.. Dan kom je er wel achter hoe fijn het is om wat "contributed stuff" te krijgen!! :]
 
6 Maanden lang zo'n 3 á 4 avonden per week mee bezig geweest... En dan nog de zaterdagen... En dan ben je nog maar zo ver... geen verf... Kinderziektes in het blok... De rest was allemaal wel goed trouwens.

HILLBILLY DIRTFLOOR CHOPPERS

Nu heb ik 'm weer helemaal uitelkaar liggen. Ga alles netjes maken, nog het één en ander veranderen... Spuitwerk en poedercoating.. En het blok bullet proff opbouwen.
 
Zo gek kreeg ik m'n pa niet, en nu is'ie gepensioneerd, dus zijn we behoorlijk ge-cutoffed van allerlei handige tools en materialen die een technische school zoal heeft liggen.

Succes met de herbouw!
 
Zo gek kreeg ik m'n pa niet, en nu is'ie gepensioneerd, dus zijn we behoorlijk ge-cutoffed van allerlei handige tools en materialen die een technische school zoal heeft liggen.

Succes met de herbouw!


Haha!! Hij heeft ook niet al die tijd meegeholpen.. Haha! Vooral met de electriciteit (heb ik nogal een hekel aan) en met het spaken en op de juiste positie krijgen van het achterwiel...
 
Da's een aftermarket hardtail, maar daar hebben we wel het één en ander aan veranderd... Wordt nu ook aan het voorste frame gelast. Dan gaan we er een nieuw stukkie pijp tussen zetten bovenaan. Lang verhaal.
ik post wel plaatjes als we daar mee aan de gang gaan. Over een weekje of 2 - 3...
 
Da's een aftermarket hardtail, maar daar hebben we wel het één en ander aan veranderd... Wordt nu ook aan het voorste frame gelast. Dan gaan we er een nieuw stukkie pijp tussen zetten bovenaan. Lang verhaal.
ik post wel plaatjes als we daar mee aan de gang gaan. Over een weekje of 2 - 3...


heb je er een eigenbouw kenteken op?
 
heb je er een eigenbouw kenteken op?


Nope.... Heb het hele zooitje als basket case gekocht, met een Triumph Bonneville kenteken van 1970 erop... ben van daar uit gaan bouwen en toen ie klaar was de boel verzekerd en lekker gaan scheuren! :) :) :)

Het enigste wat er eigenlijk nog op zit van toen ik 'm kocht is het voorste frame, de achternaaf- spaken- en velg... En de het meeste van het blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan