Verzoek voor megameeting!! Hoop op veel deelname

Hoelaat vertekken (11.00 uur verzamelen bij de mac)

  • 12.00 uur naar Bennekom

    Stemmen: 3 7,5%
  • 12.30 uur naar Bennekom

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13.00 uur naar Bennekom

    Stemmen: 37 92,5%
  • 13.30 uur naar Bennekom

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
vraagje hoe weten wij waar we moeten toeteren als we daar in Bennekom door de straat heen rijden,want er zullen heeeeeel veeeel mensen op straat staan kijken. :?
 
er zullen mogelijk na een tijdje heel veel mensen komen kijken. Echter degene waar het om gaat staat al vanaf het begin te kijken, de mensen vooraan zullen dit dus weten, zwaaien wel ofzo, en waarschijnlijk zetten we de motor van die man buiten.

Maar dat komt wel goed, en anders toeter je het hele stuk :] :9

Komt helemaal goed

CLUT
 
Welk huisnummer ongeveer ?
Want Choppy zei me gister dat de straat wel lang was en dan word mn toeter erg schor van zolang :+
 
Haha ;)

Huisnummer dan moet je zo zoeken joh! :D Als je ff naar de route kijkt:

Wanneer je rechtsaf de weerkruislaan in gaat....
Vervolgens lekker over de weerkruislaan :] :] :]
En dan is het eigenlijk aan het einde van de weerkruislaan vlak voor het stuk dat jullie naar links de heidelaan in gaan (ik zal nog ff een kaartje tekenen

Clut
 
kijkt wat makkelijker....
full
 
Pas maar op met die recht weg, voordat je het weet gaat een enge MF'er daar een wheelie trekken ofzo :+

Haha, nou er staan altijd genoeg auto dus dan moet je wel lef hebben, maar misschien is het een idee om een bordje te maken: Verboden voor fietsers :D....

Lijkt me slimmer om geen wheelies te doen :D ik neem er iig geen verantwoordelijkheid voor... O-)
 
Laatst bewerkt:
Haha, nou er staan altijd genoeg auto dus dan moet je wel lef hebben, maar misschien is het een idee om een bordje te maken: Verboden voor fietsers :D....

Lijkt me slimmer om geen wheelies te doen :D ik neem er iig GEENverantwoordelijkheid voor... O-)
ik denk dat je dit bedoelde :+
 
Begrijp ik het goed dat gewoon de hele meet meedoet met dit? Gezien er om 13:00 wordt vertrokken naar Bennekom... Lijstje in de OP geldt dus niet meer?? :)
 
Wat ik me afvraag is hoe iedereen bij elkaar komt om te vertrekken, niemand weet van iemand dat die gene ook mee gaat. Lut zal aanwezig zijn rond een uur of elf bij de Mac maar hij gaat tussen 12 en 12:30 richting bennekom om het zelf mee te maken. Maar dan moet het natuurlijk wel goed gaan allemaal.

Vorig jaar was ik er ook, en toen stond ik op de grote rotonde vlak bij de parkeetplaats van de Mac. De straat die naar de rotonde toe gaat, en dus paralel loopt aan de parkeerplaats, daar staat niemand! Iedereen staat op de parkeerplaats of bij de rotonde. Daarom zou ik zeggen, ga 12:50 uur ergens langs die straat staat, daar staat normaal niemand. Zo hoef je niet eens een bordje langs de weg te zetten met de text "hier vertrek bennekom" ofzo.

Maar goed, dit is mijn idee.. Ik weet niet van Lut verder heeft verteld :p Maar moet goed komen denk ik

groeten
Andre
 
Idee is om 13:00 uur te vertrekken. Ik heb even op papier gezet wat ik nou precies bedoelde. Mensen die er vaker zijn geweest snappen mij wel, het spreekt voor zich, en als je daar voor het eerst kom dan snap je mijn afbeelding ook gelijk.

meeting.jpg


Het is een voorstel, misschien heeft iemand anders een ander idee of heeft Clut al een ander idee besproken. i dont know.
 
Jooooooooooooooooow, het is wel duidelijk allemaal! er wordt om 13.00 uur vertrokken! Jullie gaan verzamelen als die luitjes beginnen te toeteren en ik geloof dat het nogal harde toetertjes zijn ;) Daarna gewoon naar Bennekom rijden.

(Ik ben nu t/m zondag op vakantie zie ullie in veenendaal allemaal) Mocht er nog iets niet goed / duidelijk wezen belt technopower mij wel ff

Mzzl's
 
Begrijp ik het goed dat gewoon de hele meet meedoet met dit? Gezien er om 13:00 wordt vertrokken naar Bennekom... Lijstje in de OP geldt dus niet meer?? :)

Idd helemaal juist. Om duidelijkheid te scheppen heb ik overlegt met degene die het hoofdtoppic geopend heeft voor de megameeting en we hebben nu het "gezamelijke plan"zo gemaakt dat iedereen via Bennekom naar Amersfoort gaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan