Verzonken knipperlichten in kuip! WAAR ???

Yammie 68

Rookie
16 nov 2002
20
0
Hoek van holland
Ik ben op zoek naar van die knipperlichten die in je kuip verzinken.
ik heb ze al eens ergens gezien, maar ik weet echt niet meer waar ik ze kan vinden. ze moeten op en R6 van 99 passen.

als iemand wat weet...graag 8-)
 
ja die zien er inderdaad wel aardig uit..\

maar ik die ik gezien had waren toch nog anders. met een soort carbon driehoek eromheen...
 
Bij een R6 zit toch plaats in de hoeken van de hoofdunits? Is helemaal weggewerkt op die manier...

Koz
 
Bedoel je deze

amberreds.jpg


http://www.graphicartmotodesign.com/lights/flushmounts.htm
 
die had ik al eens gezien maar die bedoel ik niet .
het was echt met een driehoekige carbon plaat..die zagen er echt mega strak uit :p
k vind deze nou niet echt super strak

Ja die ken ik, echt :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r Dikke vette carbon driehoek erom. Echt om te kotsen!
 
Ja die ken ik, echt :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r Dikke vette carbon driehoek erom. Echt om te kotsen!

ja vind je ....
ik weet namelijk niet meer hoe ze er precies uit zien .maar ik dacht t er wel aardig uitzag..kan ze toch ook nergens meer vinden.
ik weet eigenlijk ook niet welke nou mooier zijn die in dit topic voorbij zijn gekomen. die met ovale met dat carbon randje of die rondje die er helemaal invallen.


hee gizzmo knipperen die "stadlichten" dan ook .of blijven die gewoon branden???
en van welke leverancier zijn jou knipperlichten in je kuip dan ??
 
Op dinsdag 04 maart 2003 22:38 schreef Yammie 68 het volgende:hee gizzmo knipperen die "stadlichten" dan ook .of blijven die gewoon branden???
en van welke leverancier zijn jou knipperlichten in je kuip dan ??


ja, stadslichten zijn oranje,knipperen ook, goed te zien want niet de standaard 5 watt, maar 23 watt lampjes erin, en knippers in kuip zelf gemaakt., ook 23 watt lampjes.
 
Kijk eens op de autosloop,de meeste moderne karretjes hebben hele leuke zijknipperlichten,ik zelf heb ze van een Ford Kà geplukt en mocht ze gratis hebben(blijkbaar....).
 
Misschien vindt je die van mij wat, kijk maar eens hier, kosten maar iets van 20 Euro bij Red Racing Parts in Italië. Moeten wel iets aangepast worden om ze passend te krijgen, maar daarvan kan ik je eventueel wel aangeven hoe en wat.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze knippers :?

full


Ik ben nl benieuwd of je, om deze te kunnen monteren, je kappen moet aanpassen dmv iets te boren ofzo. De dealer kon mij nl niet vertellen hoe dat deze knippers bevestigd worden maar ik wil toch echt van die originele "lollie" knippers af.

Greetz,

[edit]problemen met plaatje[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze knippers :?

(Afbeelding)

Ik ben nl benieuwd of je, om deze te kunnen monteren, je kappen moet aanpassen dmv iets te boren ofzo. De dealer kon mij nl niet vertellen hoe dat deze knippers bevestigd worden maar ik wil toch echt van die originele "lollie" knippers af.

Greetz,

[edit]problemen met plaatje[/edit]
Ik heb deze knippers op mijn motor.

PA290006.JPG


Vind ze zelf niet echt mooi en wil ook van die platte.

Ze zijn trouwens van binnenaf vast geschroefd op mijn kuip met zelftappers |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan