Verzonken knipperlichten in kuip! WAAR ???

en nog eentje
full
 
Vind ze zelf niet echt mooi en wil ook van die platte.

Ze zijn trouwens van binnenaf vast geschroefd op mijn kuip met zelftappers |(

Ik vind ze in principe ook niet zo mooi als de platte knippers maar het nadeel van die hele platte is dat je snel geschept wordt door een automobilist die niet kan zien welke kant je opgaat.

Ik was al bang dat je ze zou moeten monteren door het vastschroeven op de kuip mbv zelftappers. Echter zag ik ook knippers die mbv dubbelzijdige tape gemonteerd moesten worden (zo'n rubber/foam achtig spulleke met aan beide kanten een plakrand), weet iemand of dit spul sterk genoeg is en of het ergens los te koop is (en dan niet op een 30 meter rol :) ofzo)?
 
OK dan... www.in-pro.de

Het is een universeel setje en kost rond de 20 euro..
Morgen ga ik ook op zoek naar knippers.. De eerste halte: autosloperij voor een paar knippers van een VW Polo...

hee weet jij of je die knippers moet bevestigen met dan dat dubbelzijdige tape of zo?? en de knippers van verschillende automerken zien ze er ook wel strak uit.
het schiet alleen niet op als daar allerlei soorten bouten aan zitten en zo..
mazzel
 
hee weet jij of je die knippers moet bevestigen met dan dat dubbelzijdige tape of zo?? en de knippers van verschillende automerken zien ze er ook wel strak uit.
het schiet alleen niet op als daar allerlei soorten bouten aan zitten en zo..
mazzel

Ik denk dat je voor die in-pro's een gat moet boren. Op de site staat dat ze geschikt zijn voor auto's waar al een knipperlicht aan de zijkant zit..( een gat dus).

Ik heb toch gekozen voor kleinere knippers op een stokkie omdat die toch beter zichtbaar zijn, en omdat ik ook geen zin had om in me kuip te boren.Kan trouwens ook bijna niet bij een blade, omdat de knippers vrij ver naar voren zitten.
 
oh ja, ik was laatst bij de halfords (polijstpasta halen voor me wielen :+ ) en daar hebben ze LED knipperlichten die flexibel zijn...

Een soort matje met LED's zeg maar, kun je misschien ook wel wat leuks mee doen, want die moet je wel plakken.
Waren ook nog niet eens zo duur, iets van 20 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan