veschillende merken combi's in omgeving r'dam

remi010

Die hard MF'er
10 apr 2004
313
11
spijkenisse
goedendag allemaal,
welke winkels verkopen berik ,alphinestars en revit?

liefst een winkel die deze 3 merken verkoopt

groetjes
 
Bij Joep, direct links onder de brug. Smal steegje, met de scherpste prijzen.
 
Hans van Wijk heeft wel Alpina en Revit maar volgens de site geen Berik (maar wel Arlen Ness en dat is dezelfde fabrikant...) :P

Martijns Motorkleding heeft wel Alpina en Revit geen Berik _O-

Motoport Rotterdam heeft niks :')

MotorKledingCenter heeft ook niets wat je zoekt :N


Uit eigen ervaring weet ik dat vooral Berik erg lastig te vinden is :?
 
goedendag allemaal,
welke winkels verkopen berik ,alphinestars en revit?

liefst een winkel die deze 3 merken verkoopt

groetjes

Bij martijns motorkleding kom je een eind. En wat ze niet hebben kunnen ze bestellen. Of ze ook berik hebben weet ik niet.
 
Ik heb vaak Berik bij Safe motoren (of hoe ze dan ook heten tegenwoordig) zien hangen hier in Amsterdam. En volgens de site zitten ze ook in Rotterdam en Zoetermeer.
 
Ik heb vaak Berik bij Safe motoren (of hoe ze dan ook heten tegenwoordig) zien hangen hier in Amsterdam. En volgens de site zitten ze ook in Rotterdam en Zoetermeer.

Zoetermeer is niet meer helaas.

Berik wordt ook verkocht bij Huisman motoren. Ultimate Motors had een collectie berik hangen, maar of dat nog steeds zo is?
 
Ik ga zelf meestal naar termaat in nijmegen veel keus goede prijs. HIer in rotterdam en omgeving weinig keus en veels te duur! Ik pas zelf graag een pak anders fc moto de ook goede keus.
 
Als je 'omgeving Rotterdam' iets ruimer neemt zou je ook eens bij MJK Leathers kunnen gaan kijken in Oudenbosch. Daar maken ze het zo nodig nog op maat voor je ook ;)

We zijn daar vorig jaar met de TDM/TRX club gaan kijken hoe ze de pakken maken. Echt heel leuk om te zien, er komt meer bij kijken dan je denkt!
 
nee ik heb op hun site geken en hebben alleen arlen ness en berik , maar toch zeker de moeite waard :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan