Vespa P200E projectje

RoySurf01

Die hard MF'er
6 jan 2004
965
249
NL
Kan het mis hebben maar volgens mij ontloopt het elkaar niet qua km's; Tatra of Pyreneeën......

RoySurf01

Die hard MF'er
6 jan 2004
965
249
NL
Apart, want via Bordeaux naar de Pyreneeën is 1300km, naar het Tatra gebergte 1400km.......

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
22.678
655
Assen
Op de kaart zier de afstabnd naar de Tatra er korter uit(pakt meetlint) maar als je in het zuiden van het land woont scheelt 't al een end ..
Een ander ding is dat motorrijden vanaf CZ al leuk is.. Mensen zeggen dat Frankrijk mooi is, ben er 2 keer kris/kras doorheen gekomen.. was saai..?

Sebas84

Die hard MF'er
12 jun 2012
736
108
35
Hellevoetsluis
Bezoek site
Ik kom vaak in Frankrijk, en eigenlijk is het harstikke mooi, alleen niet waar de snelwegen lopen.
Ik ben ooit via de kust vanaf belgie naar Bordeaux gereden, en dat was echt mooi.
Het binnenland is ook goed te doen (Reims, champagne, elzas, massif central, pre alps, de Tarn/Lot/Garonne volgen enz)
Enige lastige is als je de taal niet spreekt, je alles met handen en voeten moet doen (lukt al Jaren :) )
En als je ergens iet wilt eten, doe dat dan in de middag ipv s'avonds, dat doen de fransen ook.
Lokale dorpsfeesten zijn vaak ook erg gezellig( Fete du jour).
Ik ga meestal naar gemeente campings (camping municipal), lekker rustig en altijd wel in de buurt van bezienswaardigheden.
Groet
Sebas

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
22.678
655
Assen
Hmm dan heb ik net de verkeerde gebieden gezien.. De alpemnregio en cote d Azur is wel leuk..
De taal is 't probleem niet...

David_ZZR

MF veteraan
4 mrt 2010
3.501
288
41
Kaaiendonk
Bezoek site
Kut kut en nog eens kut... ik dacht goed rekening gehouden met de tour... helaas.... de nummers op de kaart waren niet de data maar de etappenummers. Ik wil de precies dezelfde dag als de tour over enkele passen.. dat gaat 'm dus niet worden. En nu is het morgen ook nog eens pisweer... alles dus maar een dag uitgesteld en zondag weg.

alexed9

MF veteraan
24 mrt 2005
8.341
17
41
Hillywood
Leuk dit ga ik volgen !
Knap dat je dit met die oude vespa doet!
Haha zoek ff op Vespa alp days , zijn er iets meer die dit geregeld doen ....... jaarlijks dus... en met diverse clubs zijn eer meer vespici die deze trips plannen en doen... super gaaf...

David_ZZR

MF veteraan
4 mrt 2010
3.501
288
41
Kaaiendonk
Bezoek site
En voro degenen die geïnteresseerd zijn... het reisverslag van de complete trip:

• Like
Waarderingen: alexed9, jos16 en nampus