VET pech !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastFriend

MF veteraan
13 dec 2002
6.548
72
Heerhugowaard
tja, weer even een leuke voor de ramptoeristen onder ons,

1991, ik ben in de gelukkige omstandigheden mijn rijbewijs A in een keer te halen (rij dan ondertussen al ruim 8 jaar rond met BE) :] :] :]

1995, ik krijg een prent omdat ik met de motor over een weggedeelte rij wat op dat moment niet voor "ons" legitiem toegankelijk is -O- -O-

Verder heel wat jaren gelukkig en veilig rondgebromd op 's neerlands wegen,
vele machines in diverse uitvoeringen geprobeerd, en echt niet altijd even zachtzinnig!
})

Januari 2009; ik krijg de kriebels (en wat centjes) en kijk eens rustig rond naar een nieuwe uitdaging. Deze vind ik in een Moto Guzzi V11 le Mans. *O* *O* *O*

Da's mooi, eind februari na eindeloos onderhandelen het onderste uit de kan, en op 23 februari heb ik hem op naam.
Natuurlijk staat hij dan nog bij de oude eigenaar (centjes digitaal verstuurd) dus dinsdagavond 24 februari om 19.30 uur sta ik daar op de stoep met helm en pakkie an :P :P

De laatste zaken doorgenomen, oude eigenaar heeft haar nog even lief geaaid, en ik ben onderweg.

Thuisgekomen zet ik haar in de schuur, heb nog een motor staan met een volle tank welke op korte termijn in delen verkocht gaat worden, dus daar nog even flink op rondgereden. :]
Afgelopen weekeinde deze laatste "uitgekleed" en enkele delen reeds onderweg.
Evengoed met la voiture naar de baas, komt vanmiddag de post. :? :?

Ik ben gesignaleerd, op 24 februari om 19.59 uur op de Guuz!
Met een voorzichtig gangetje van 112km/u op een 80km traject.
Dom :? ja! :Y :Y
te voorkomen :? :? ... JA! :Y die camera staat er al jaren |( |(

Maar om nu je eerste prent in 18 jaar voor te hard rijden op deze manier te krijgen......

ik hoop niet dat het tekenend is voor de rest van onze gezamelijke carriere ;)

Fijn weekeinde alvast,

M.vr.gr. Jos


ohja, deze gaat mij 210,- euro's kosten '(
 
Laatst bewerkt:
En ik na die topictitel maar denken dat je onderuit gegaan bent op een pakje roomboter -O-


Sterkte met het verwerken van het leed!
 
ik had er laatst eentje van 310, voor 42... dus niet zeiken :W

(krijg je met VROS achter je op een 100weg als je meer op de VROS auto let dan op de matrixborden boven je die 70 aangeven :X )
 
idd, VET pech vind ik eigenlijk nogal overdreven voor een boete.
Als je nou je rijbewijs was kwijt geraakt, of hij was platgereden, gejat.
dat noem ik nou VET pech.

dit is meer, tja, een bummer.

ff dokken en je kan weer verder :]
 
1x in de 18 jaar een bon, lig je toch echt niet wakker van lijkt me (ik zou er iig voor tekenen)... Ik zou het alleen dan wel meteen goed doen (vrosje, tv :9 )
 
Altijd ontkennen... (meer dan 30 kan soms vervelende gevolgen hebben) O-)

maarre, gefeliciteerd met die Guzzi! :] *O*
 
waarom dat hardrijden altijd?
dan komen de boetes steeds sneller binnen hoor.

rijd toch eens rustig... 120 is hard zat op een B weg toch??
 
Ach, da's een mooie opsteker voor de boetepot.

Tevens een goed teken: het motorrijweer komt eraan!

Groeten, Karl
 
Zonde van het geld.
Maarja ik heb al meer bij elkaar gereden in 3 jaar tijd dan jij in 18 jaar tijd dus troost je. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan