Vet verbouwde bikes

Bike girl

MF'er
27 feb 2002
89
0
Utrecht
Hoi allemaal :]

Ben zelf verzot op vet verbouwde bikes en heb zelf vorig jaar mijn suus laten verbouwen en painten door Frans de Weerdt. Ben nu erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn en wil natuurlijk graag de foto's zien.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1451/0d4ff8e965880291f3ab491865e38e66 (af thuis opzij (marktplaats).jpg)​
 
Allereerst: WELKOM!!!

Het plaatje
misc.php

Niet helemaal mijn smaak....

Dit is mijn verbouwde fiets (verbouwd/gecrashed door iemand anders, door mij gesloopt)
raging_r6_09.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er heftig uit die foto. Van een sjopper snap ik het wel als je die wil verbouwen die wil je er nl. cool uit laten zien. Maar waarom wil je een snellere bike verbouwen? Om sneller te laten gaan of toch ook om te verfraaien?
 
Nog iemand uit Utrecht op het forum.. het wordt druk ! :) Ik houd zelf helemaal niet van choppers, maar weet wel dat Frans heel mooi werk afleverd. Maar voor een chopper ziet je motor er leuk uit ! 8-)
 
Raging R6 :

De foto is waarschijnlijk mislukt, je had wat meer naar onder moeten fotograferen, ik zie alleen een klein stuk van de linker clipon en de fietsbel :+
 
Raging R6 :

De foto is waarschijnlijk mislukt, je had wat meer naar onder moeten fotograferen, ik zie alleen een klein stuk van de linker clipon en de fietsbel :+

hehe LOL

Maarre... zoals ik al zei... mijn fiets was dus gecrashed, in de poeier, opgefuckt, stuk en kapot.
Ik wil hem weer in de originele (rijdbare) staat terugbrengen met een paar kleine mods.
 
Welkom, je zal merken dat er deze forum geregeerd wordt door sportieve rijders. Over de bike; het is de belangrijkste dat jij hem mooi vind, en als jij hem mooi vind, vind ik hem ook mooi. :)

BTW: 2Fast zuigt echt :(
 
Laatst bewerkt:
Achterrem was nog standaard zeker he max? :)
rimg0048.jpg




En jij nog iets standaard eigenlijk RBM?

rimg0051.jpg
 
Hoi Nitromax jij bent de eigernaar van de V-Max? Volgens mij stonden we samen in de lift, ik voorop en jij achter mij. Ik stond naast de goldwing en jij naast een rek met kleding als ik het me nog goed herinner. Of zit ik er helmaal naast, moet je het ook zeggen hoor.
 
Ziet er heftig uit die foto. Van een sjopper snap ik het wel als je die wil verbouwen die wil je er nl. cool uit laten zien.
Maar waarom wil je een snellere bike verbouwen? Om sneller te laten gaan of toch ook om te verfraaien?
een snelle brommer kan er ook "fraai" en "cool" uitzien, tis maar wat je eronder verstaat.

het leuke van een snelle brommer is dat ie (vaak) ook technisch wat voorstelt en er cool/fraai mee gereden kan worden...
 
Ben ik weer, stom, stom, stom. Heb je homepage gezocht en ja hoor jij bent het!)))
;};};}
Onder welke categorie bikes valt de V-Max eigenlijk? Omdat men mij waarschuwde dat alleen snelle bikers deze site bezoeken. Nu is een V-Max super, supersnel maar het is toch anders als zo'n (sorry jongens) buikerschuiver. Valt het onder de naked bikes?
 
Op donderdag 28 februari 2002 21:51 schreef Bike girl het volgende:
Onder welke categorie bikes valt de V-Max eigenlijk? Valt het onder de naked bikes?
Whatever, hij staat hier onder "Naked Bikes" er was iemand die een vraag over de VMax onder "Choppers" had gezet, maar daar lijkt'ie me niet echt onder te vallen. Hij is ooit overigens als "Power Cruiser" op de markt gebracht !
In de lift vóór mij ? Oh, zeker verstopt achter één van die koffers of vlaggen of antennes van die Goldwing ;)
 
Met ongeveer 145 achterwielpk's...gaat over 2 weekjes bij ruud op de bank voor een final test...run met gare ketting(de o-ringen waren eruit gesprongen :P ) gaf 142.7 pkahw...
Max-klaar-2.jpg

Max-klaar-1.jpg
 
Wat is er aan dat zwarte ding verbouwd dan :?
Der zit geen undertail op.
Der zit geen ander ruitje op.
Geen andere achterbrug of voorvork op/onder/in.

Tis gewoon een lelijke crasher die zwart gespoten is volgens mij }) :P

Oeps ik vergeet de niet originele uitlaat te noemen, maar da's geen echte verbouwing dacht ik zo :P
 
Wat is er aan dat zwarte ding verbouwd dan :?
Der zit geen undertail op.
Der zit geen ander ruitje op.
Geen andere achterbrug of voorvork op/onder/in.

Tis gewoon een lelijke crasher die zwart gespoten is volgens mij }) :P

Oeps ik vergeet de niet originele uitlaat te noemen, maar da's geen echte verbouwing dacht ik zo :P
Undertail heb ik al gespoten en wel thuis, unlike you :P
Zit WEL een ander ruitje op...
enne, voor de rest :j :P :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan