Vet, Vetter, Vetterigerst ??

fast frankie

Die hard MF'er
12 sep 2003
952
0
roosendaal No.Br.
Hoi,

Waar smeer ik mijn leren broek, Jas, Handschoenen, schoenen/laarzen

het beste mee in ???

Slaolie, leervet: zwart/blank welk merk ?, spuitbus ??

thnx voor de tips !

*D
 
nou slaolie lijkt me niet echt denderend.

ik gebruik gewoon van dat ledervet van hein gericke... ruik ik ook nog een beetje naar honing :-)
 
Ik heb ooit in Test-Aankoop een test gelezen over produkten om leder te behandelen, en dit kwam als beste uit die test.
Vanaf toen gebruik ik dat spul voor mijn motorpak.
full
 
Dat verklaart waarom een motormaatje van me altijd zo veel last heeft van achtervolgende bijen. :)
 
Ik heb ooit eens horen vertellen dat insmeren
met volle melk goed is voor leer. Volle melk is
namelijk erg vettig. Ik weet niet in hoeverre
dit serieus te nemen is :?
 
Gewoon een motorzaak binnen lopen en vragen of ze vet hebben om je pak mee in te smeren. Ik heb vet van MQP en heb er geen problemen mee gehad.
Kost een zo'n 3-4 pleuro's dus dat is ook niks.
 
't Jagertje leervet...


Dat Kawa-Seul ia alleen voor kawasaki's
 
Ik heb ooit eens horen vertellen dat insmeren
met volle melk goed is voor leer. Volle melk is
namelijk erg vettig. Ik weet niet in hoeverre
dit serieus te nemen is :?

Als je het mos er na een paar weken bijneemt en je partner neemt die zure geur er ook nog bij dan zou ikzeggen probeer het ma... ;)

Een blokje reuzel iemand? :r
 
Gewoon iedere keer je fikken afvegen aan je pak na de stop bij de frietkot en anders wat vaker bij de Patatketel gaan staan op een frikadelle meeting. :+


Gewoon een potje ledervet bij elke willekeurige motorzaak een washand. Hup pak aan en smeren maar en laat je partner M/V* je kruis billen en rug doen. ;) Je akn natuurlijk zelf prima bij je kruis maar dat maakt het werkje een stuk aangenamer.

Dan Hup gauw vet pak uit en ff aan een haakje hangen de volgende ochtend uitwrijven met een ouwe handoek partner M/V* weer kruis rug en billen laten doen. En klaar is klara.




* doorhalen wat niet van toepassing is.
 
Gewoon iedere keer je fikken afvegen aan je pak na de stop bij de frietkot en anders wat vaker bij de Patatketel gaan staan op een frikadelle meeting. :+


Gewoon een potje ledervet bij elke willekeurige motorzaak een washand. Hup pak aan en smeren maar en laat je partner M/V* je kruis billen en rug doen. ;) Je akn natuurlijk zelf prima bij je kruis maar dat maakt het werkje een stuk aangenamer.

Dan Hup gauw vet pak uit en ff aan een haakje hangen de volgende ochtend uitwrijven met een ouwe handoek partner M/V* weer kruis rug en billen laten doen. En klaar is klara




* doorhalen wat niet van toepassing is.



:X :}

Zo reaktie kan ik alleen van JOU verwachten he LOL :X :X
 
tsja, khoef alleen me jas te doen,
me motorbroek word door het motorblok wel ingevet
 
Terug
Bovenaan Onderaan