Veteranentreffen Woerden 2014

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.215
46
Niets hierover op M-F? Ik vond het echt een waanzinnig gaaf evenement. Fantastische motoren gezien (rijdend!) en echt mooie gesprekken gehad.

Ik heb 'wat' veel foto's gemaakt. De eerste staan online, hier:

Veteranentreffen 2014 | Shed Built Bikes

Er volgen er later deze week nog (veel) meer!


Voorproefje:

IMG_1651_zpsfdb16d98.jpg


IMG_1579_zps0f347b8a.jpg


IMG_1762_zpsad8805c6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niets hierover op M-F? Ik vond het echt een waanzinnig gaaf evenement. Fantastische motoren gezien (rijdend!) en echt mooie gesprekken gehad.

Ik heb 'wat' veel foto's gemaakt. De eerste staan online, hier:

Veteranentreffen 2014 | Shed Built Bikes

Er volgen er later deze week nog (veel) meer!

mooie foto´s weer! om eerlijk te zijn, ik vond die fiets eigenlijk nog het meest bijzondere van alles...
 
Bedankt voor de foto's! Ik vind het ook een top evenement en kan via jouw foto's nog even lekker nagenieten.

Goed om te lezen :)

Ik heb nog veel meer foto's, die volgen nog. Omdat het er zo veel zijn zijn ze kleiner dan normaal en besteed ik er per foto veel minder aandacht aan. Mensen die een foto willen hebben moeten deze (de kleine versie) maar even naar mij sturen via een PB, dan kijk ik er even goed naar en krijg je hem op groot formaat en zonder logo.

(als ik niet overloop in de aanvragen zijn daar geen kosten aan verbonden,)
 
heb je zien zitten fotograferen in de berm :+
Maar idd fantastisch evenement schijnt al 25 jaar te worden georganiseerd ik ga de laatste 8 jaar erheen
 
heb je zien zitten fotograferen in de berm :+
Maar idd fantastisch evenement schijnt al 25 jaar te worden georganiseerd ik ga de laatste 8 jaar erheen


Dikke kans dat je er ergens op staat dan.

Reed je (gezien je onderschrift) op een CX500 Turbo? want dan zit je er sowieso tussen.
 
Mooie fotos. Zat wel een fotograaf gehurkt in de berm.

Ben benieuwd naar de rest.
 
Mooie fotos. Zat wel een fotograaf gehurkt in de berm.

Ben benieuwd naar de rest.


Als dat zo'n beetje tussen 10 en 11 was, dan was ik dat :Y

Dikke kans dat je dan op de foto staat.
 
Leuk!
Ik heb je ook zien zitten en een mooie foto van mezelf gezien! De negende: donkergrijze BMW, zilvergrijs potje. Vorig jaar had ik je enfield scrambler zien staan. met welke was je dit jaar?
 
Leuk!
Ik heb je ook zien zitten en een mooie foto van mezelf gezien! De negende: donkergrijze BMW, zilvergrijs potje. Vorig jaar had ik je enfield scrambler zien staan. met welke was je dit jaar?


ik was met mijn Ariel (zwart, stond bij de Ariel clubstand)


Als je het nummer van de foto doorgeeft krijg je hem in groot formaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan