Nationaal Veteranen Treffen In Woerden

Mmmh, op mijn foto's kun je lang wachten :/ , ik ben niet geweest.
Het kon werkelijk nog geen 1/2 uur droog blijven, pas na 3 uur 'smiddags ja.
Zonde, maar met regen heb ik er geen zin in.
Maar misschien zijn er nog helden die wel geweest zijn en wat plaatjes willen delen? *O*
 
Mmmh, op mijn foto's kun je lang wachten :/ , ik ben niet geweest.
Het kon werkelijk nog geen 1/2 uur droog blijven, pas na 3 uur 'smiddags ja.
Zonde, maar met regen heb ik er geen zin in.
Maar misschien zijn er nog helden die wel geweest zijn en wat plaatjes willen delen? *O*
De weersverwachting voor de 22e zag er die morgen nog goed uit. De buien trekken naar het oosten weg en daarna tot de avond droog, op misschien een verdwaald buitje na dan. Nou toen ik na een mooi ritje door het groene hart om 10 uur in Woerden aankwam viel net dat ene verdwaalde buitje. Daarna ging de zon schijnen en was er veel moois te aanschouwen (want ik was met de Klap-Katana
grin.gif
) Een uurtje later diende een tweede bui zich aan, vergezeld van onweer en behoorlijk geplens. Hum, :?:o toch eens even op de buienradart kijken..... '(:X:r
Enfin, doordat de verwachting totaal niet klopte waren er nog vrij veel bezoekers, en was er dus genoeg te zien. Om 3 uur maar vertrokken. Dit omdat het niet meer droog zou worden en er dus waarschijnlijk nauwelijks nieuwe deelnemers te verwachten zouden zijn. En omdat wachten tot het droog zou worden wel erg lang zou duren. Getest of het leren pak inmiddels wel waterdicht was geworden, en het fijne rood van het leer niet meer afgeeft. Eh, nee het is nog steeds niet waterdicht en het rood geeft prima af. Net als ik zullen er heel wat personen zonder regenpak zijn vertrokken, en die zullen alle weerprofeten hebben uitgemaakt voor van alles wat mooi en lelijk is. Vooral de lelijke dingen denk ik. De foto's zal ik zo eens posten, nu eerst een ff lekker hardlopen in de regen. 8)7
 
:t

Ik was van plan om 10 uur te vertrekken, omdat inderdaad volgens buienradar het daarna droog zou blijven....B|
De gpz stond al buiten.... 1e bui, ik dacht; dan zal dat wel het staartje zijn.
Ff wachten dat ook het staartje verdwenen was, trek de lederhose aan, kom beneden... weer een bak met regen...
Bij de derde bak regen rond 12 uur heb ik de lederhose maar weer uitgedaan en de gpz terug de schuur ingerold -O-
 
Nou de foto's dan maar....Ik denk dat ik ze gewoon maar hier neerzet ipv een link. Dan spam ik wel dit topic vol, ik hoor wel van KwaSuz als ie dat liever niet wil.
De eerste foto 1:
IMG_5033_BSA 650.JPG

Een BSA 650, althas dat staat erop dus dat zal het wel zijn. Hieronder staat iets waarvan ik geen idee heb wat het is 2:
IMG_5034.JPG

Dus wie het weet mag het zeggen.
Dan een droomfiets uit mijn bijna volwasse jaren, de jaren waarin ik me in motoren begon te interesseren 3:
IMG_5035_Yamaha XJ650turbo.JPG

Een Yamaha XJ 650 turbo. Leuk futuristisch uiterlijk. Als je verder kijkt zie je de gewone Yamaha wielen en de stereo vering.
Dan een paar plaatjes van de Yamaha SRX600, 600 cc eencilinder, leuk ding 4, 5 en 6:
IMG_5036_Yamaha SRX600.JPG
IMG_5037_Yamaha SRX600.JPG
IMG_5038_Yamaha SRX600.JPG
 
Laatst bewerkt:
Het was zeker gezellig in Woerden. Gezellig onder de rand van een kraam staan te schuilen en staan te kletsen over motoren.
De eigenaar van deze GPz 750, die je overigens ook bijna nooit meer ziet, heeft ook een Z1300. En daar ging nu het geld naartoe, want daar was nog wel wat aan te doen.
11) :
IMG_5044_Kawasaki GPz750.JPG
 
Altijd mooi zo'n 3 pitter tweetakt. Er was nog een andere NSR400 ook van iemand uit Zeeland. Maar die komt verderop.
12):
IMG_5045_Honda NS400R.JPG
 
De weersverwachting voor de 22e zag er die morgen nog goed uit. De buien trekken naar het oosten weg en daarna tot de avond droog, op misschien een verdwaald buitje na dan. Nou toen ik na een mooi ritje door het groene hart om 10 uur in Woerden aankwam viel net dat ene verdwaalde buitje. Daarna ging de zon schijnen en was er veel moois te aanschouwen (want ik was met de Klap-Katana
grin.gif
) Een uurtje later diende een tweede bui zich aan, vergezeld van onweer en behoorlijk geplens. Hum, :?:o toch eens even op de buienradart kijken..... '(:X:r
Enfin, doordat de verwachting totaal niet klopte waren er nog vrij veel bezoekers, en was er dus genoeg te zien. Om 3 uur maar vertrokken. Dit omdat het niet meer droog zou worden en er dus waarschijnlijk nauwelijks nieuwe deelnemers te verwachten zouden zijn. En omdat wachten tot het droog zou worden wel erg lang zou duren. Getest of het leren pak inmiddels wel waterdicht was geworden, en het fijne rood van het leer niet meer afgeeft. Eh, nee het is nog steeds niet waterdicht en het rood geeft prima af. Net als ik zullen er heel wat personen zonder regenpak zijn vertrokken, en die zullen alle weerprofeten hebben uitgemaakt voor van alles wat mooi en lelijk is. Vooral de lelijke dingen denk ik. De foto's zal ik zo eens posten, nu eerst een ff lekker hardlopen in de regen. 8)7

Ah, dan heb ik nog even naar je klap-kat staan kijken, mooie fiets!

Ik ben er vanaf 9:15 tot ongeveer 11 uur geweest. Lekker weertje (toen iig :+ ) en het werd ook steeds drukker en gezelliger. Op de weg terug naar m'n ouders heeft 't wel de hele tijd geplensd, dus ben blijkbaar op tijd vertrokken (was ook met de auto, beetje valsspelenO-))
 
Dan een BMW 1 cilinder, type weet ik niet precies
19)
Bekijk bijlage 1330417
Hoi dat lijkt een r25/2 ?. Was er ook maar niet zien staan. Mazzel met het weer gehad en ja ook met de auto.... Dit gezien mijn vader niet meer kan rijden. Alweer even geleden helaas dat we samen met de beemers gingen. Zelf wel eens diep in de modder gestaan daar met de 69s. Weer mooie fietsen en oude vrienden gezien. Super!
Gr.ronald
 
Terug
Bovenaan Onderaan