Vette achterbrug voor Yamaha warrior!

orphelins

Rookie
14 okt 2009
3
0
Groningen
Halllo Warrior bestuurders!

Ik ben trotse eigenaar van een Yamaha V-max, en ik krijg er deze winter een andere achterkant in met een 300 wiel en bijbehorende achterbrug.
Dit heb ik in het buitenland geregeld en deze beste man die dat voor mij maakt heeft wegens annulering nog een wreed brede achterbrug/wiel liggen voor een warrior.

Mocht je interesse hebben kan ik voor je bemiddelen, het setje is voor relatief weinig te koop, zeker als je kijkt wat het nieuw kost.
Foto`s kan ik op verzoek sturen.

Ik hoef er niet beter van te worden, en ik weet ook niet of ik in de goede rubriek sta maar dat hoor ik dan wel.

groet,

Ronald
 
Fotootjes zijn onderweg, zodra ik ze binnen heb plaats ik ze er bij, het is niet van otec.
Het gaat om een aluminium gelaste achterbrug. Ik krijg dezelfde in mijn V-max en zodoende kwam ik er achter dat hij ook nog een mooie set voor de Warrior heeft die door de klant geannuleerd is.
Wat ik wel weet is dat de beste man erg mooi spul maakt voor diverse motoren!
 
Fotootjes zijn onderweg, zodra ik ze binnen heb plaats ik ze er bij, het is niet van otec.
Het gaat om een aluminium gelaste achterbrug. Ik krijg dezelfde in mijn V-max en zodoende kwam ik er achter dat hij ook nog een mooie set voor de Warrior heeft die door de klant geannuleerd is.
Wat ik wel weet is dat de beste man erg mooi spul maakt voor diverse motoren!

Heb je ook nog gegevens van deze set ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan