vette bougie honda cr 250 (help)

devrimds

Rookie
23 mrt 2006
15
0
g
Hallo ik zit met een probleem ik heb een honda cr 250 van 92 (waarschijnlijk) en hiervan slaat me na een tijdje de bougie vet en kan ik de bougie weggooien. als ik er dan een nieuwe indoe loopt hij als een zonnetje (voor even) vlak voordat de motor afslaat begint hij in te houden en na een paar seconden stopt hij en krijg je hem met die bougie nooit meer aan. kan iemand mij verder helpen ik ben er nl echt flauw van

alvast bedankt
 
ja ik heb 8 en 9 bougies geprobeerd werkt allebij niet goed ik smeer 1 op 40 en heb sproeier 60 175 heb ook 60 170 geprobeeerd maar dat wilde niet de krukaskeering is wel heel want hij rookt niet extreem
 
Heb ook eens zo'n probleem gehad met mijn Soes GSX-r750...
Wat bleek, flotternaald (in Cab) was krom...hierdoor kreeg mijn motor te veel benzine, motor startte wel draaide ff en kort daarna...inhouden en slaat af...
Bougies eruit,...helemaal vet (klinkt bekend???!!)
Ik weet niet of je daar al eens naar gekeken hebt???
Succes ermee !!!
 
Heb ook eens zo'n probleem gehad met mijn Soes GSX-r750...
Wat bleek, flotternaald (in Cab) was krom...hierdoor kreeg mijn motor te veel benzine, motor startte wel draaide ff en kort daarna...inhouden en slaat af...
Bougies eruit,...helemaal vet (klinkt bekend???!!)
Ik weet niet of je daar al eens naar gekeken hebt???
Succes ermee !!!

Ja, vooral als je soms wel eens benzine ruikt (en/of soms plotseling juist te weinig benzine krijgt, zelfs afwisselend op 1 rit) grote kans op een naaldje dat het ene moment niet-sluit dus verzuipen geeft en het andere moment blijft klemmen ipv met de vlotter mee terug te vallen waardoor ff zeer arm mengsel.
Ik leg zo'n naaldje altijd onder een sterk vergrootglas, vooral ook aandacht voor eventueel (vervormd) modern plastic/rubber sluittipje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan