"Vette" pech, olie op de weg =(

Zo, Wietse! Allereerst: gelukkig dat je zelf heelhuids van af bent gekomen!
Ten tweede: je kan beter posten op een forum waar mensen vriendelijker met elkaar omgaan... ;)

succes met de papierwinkel en herstel van je fiets!
 
Inderdaad waarborgfonds inschakelen via je rechtsbijstand, is zeker in je voordeel dat RWS foto's heeft gemaakt, weg heeft laten schoonmaken, borden heeft geplaatst etcetc.
Dit ga je zeker terug krijgen via het waarborgfonds ook omdat je dus genoeg getuigenissen hebt van de koekblikkers achter je.
Je rechtsbijstand kan dit hele verhaal waarschijnlijk opvragen bij RWS.
Hulde idd aan de koekblikkers achter je, en dat ze je geholpen hebben.
Sterkte met je fysieke letsel.
Balen van je bike man, klinkt alsof het een klassieker is zoals je hem beschreef, en we zijn uiteraard allemaal trots op onze wielen en dit wens je niemand toe.
En wat die ambtenaar in functie betreft........................... :X
 
Valt wel mee hoor, Dinky. Zo erg was het allemaal niet.

Overigens: als je er zo'n probleem mee hebt, waarom post jij dan?
 
~
Als je eerst eens even rustig leest, zowel mijn 1e, als 2e reaktie en TS' reaktie op mij en daarna nogmaals je eigen reaktie, vind je dan zelf ook niet dat je nogal alwetend en enigzins aggresief overkomt?~



Terwijl ik dus die post aan het maken was, was er al op jouw post gereageerd, dus had ik jouw 2e post ook nog niet gezien. Maar waar het mij om gaat is dat je, zoals iemand anders ook al opviel, een vraag stelt en gelijk jouw eigen antwoord al invult. En dan zeg je ook nog dat je niet bijdehand wil klinken?? Het is al erg genoeg dat, als je een ongeluk met de motor hebt, er door de goegemeente al automatisch van uit word gegaan dat je te hard hebt gereden of hebt gestunt, zonder dat er uit je eigen hoek ook nog eens lullige opmerkingen komen. En dan kan je van mij een reactie verwachten.

Alwetend ben ik niet, maar ik kan wel zeggen dat ik met m'n 52 jaar en ruim 25 jaar ervaring op de motor, zeg zo'n kleine 2 1/2 ton, over een redelijke kennis van zaken beschik. En als het nodig is zal ik die ook spuien ook, of dat nu leuk gevonden word of niet.

Agressief??? Moi????
Ik dacht het niet, dat kan je op de motor niet gebruiken. Dat wil niet zeggen dat ik me niet kan opwinden over zaken waar ik het dus absoluut niet mee eens ben. En dat laat ik dan ook merken ja. Luid, duidelijk en in blokletters!

gegroet en welterusten

"Opa" Jan


Oh ja, net nog even gecheckt, 140 over 90, hartslag 61, niet slecht
Nee, voor zover ik weet is er geen geschiedenis tussen Mental en mij. Ik ken hem niet eens
 
Laatst bewerkt:
Pffff, het lijkt me een afschuwelijke ervaring. Gelukkig dat je goede kleding aan had en gelukkig dat het goed is afgelopen. Ik wil je trouwens een compliment maken: je verhaal is weliswaar lang, maar erg duidelijk, beheerst en weloverwogen. Dat vind ik knap voor iemand die net de schrik van zijn leven heeft gehad.

Ik heb een tip voor je, voor de toekomst ;)
Geen idee of je het hier al deed, maar als vrachtwagens diesel verliezen, dan ligt het spoor meestal op het rechterdeel van de rijstrook. Als ik het goed begrepen heb, komt dat omdat bij vrachtwagens de tankdop rechts zit en die sluit niet altijd goed. Als je op een klaverblad een eindje van de vangrail blijft, maar wel wegblijft van het rechterspoor, dan maak je de kans op onaangename kennismaking met diesel wat kleiner.
Meer info kun je hier vinden:
http://www.motorrijdersactiegroep.nl/cmsms/index.php?page=dieselsporen
 
Pffff, het lijkt me een afschuwelijke ervaring. Gelukkig dat je goede kleding aan had en gelukkig dat het goed is afgelopen. Ik wil je trouwens een compliment maken: je verhaal is weliswaar lang, maar erg duidelijk, beheerst en weloverwogen. Dat vind ik knap voor iemand die net de schrik van zijn leven heeft gehad.

Ik heb een tip voor je, voor de toekomst ;)
...
Dank voor het compliment :) Los van het "verhaal even doen" en "vragen ophelderen" vind ik het fijn om het gewoon even duidelijk op papier ("scherm") te hebben staan als het nog vers in het geheugen zit.

Op het moment dat ik het schreef was ik wel geschrokken maar de schrik viel opzich nog mee. Ik was meer verbaasd (Overkomt mij dit!? En: Wat heb ik het er wonderbaarlijk goed vanaf gebracht!) dan dat ik me lam was geschrokken. Die schrik zit er nu echter wel goed in! Mijn hele lijf is stijf en pijnlijk, mijn motor staat weer in de schuur en is behoorlijk gehavend, en ik heb het hele verhaal natuurlijk gedaan aan mijn vriendin en het thuisfront. Terwijl ik de boel op zat te ratelen begon er meer te dagen wat er nu echt gebeurd is. Klinkt misschien iets overdreven, zeker wanneer het toch nog zo -relatief- goed is afgelopen, maar ik vind het nu toch wel erg heftig. Een paar meter eerder glijden of een meter meer naar links en ik had dezelfde afstand afgelegd, maar dan over de vangrail.

Tuurlijk was ik me bewust dat ik, toen ik besloot mijn droom motorrijden waar te maken, hierdoor ook een wat verhoogd risico zou lopen op -iets-, en ik heb dus ook geen cent bespaard op goede kleding, helm, laarzen, backprotector. Ik heb ook na het opdoen van een beetje rijervaring, en een cursus gedaan voor rijden bij regen, slecht weer, slippen, etc.

Ik ben heel blij dat ik dat heb gedaan, ik denk dat ik mede daardoor mijn val zo "netjes" heb kunnen maken en opvangen.

Als ik alles zo opsom, en ik wederom merk dat je dingen soms ook totaal -niet- in de hand kunt hebben, twijfel ik nog of ik weer opstap, ondanks je tips voor de toekomst (waarvoor dank!). Ik heb de 7000 kilometer die ik heb gereden sinds het halen van mijn A-rijbewijs vol genot gereden, -echt, ik geniet ervan!-, maar ik weet niet of het dat op deze manier waard is. Ik heb nu tot 2 maal toe in nog geen jaar een onbenullig ongeluk gehad buiten mijn schuld om, en beide keren een walgelijk goed beschermengeltje gehad. Ik weet niet of het verstandig is om weer op te stappen, terwijl de kans is dat ik ooit nog eens een derde beroep moet doen op hetzelfde engeltje B|

Het gaat hoe dan ook een hele moeilijke keuze worden, gezien motorrijden toch een van mijn favoriete bezigheden is...
 
pfff, je bent er goed vanaf gekomen ! of het zo slim is om niet meer te gaan motorrijden weet ik niet.
Tenminste, wat ik wel eens gehoord heb, is dat je na een ongeluk zo snel weer moet opstappen om "angst op herhaling" te voorkomen en dat je helemaal niet meer durft te gaan rijden.

natuurlijk snap ik je situatie en is de keuze erg moeilijk.
je bent natuurlijk veel kwetsbaarder op twee wielen.

ik zelf ben nog beginnen bestuurder ( 18 jaar, sinds februarie mijn eerste rbw gehaald, gelijk voor de motor ) ben zo zuinig op mijn motor, waarvoor ik zo hard gewerkt heb. angst is dan ook om onderuit te gaan door iets waar je zelf echt he-le-maal niets aan kan doen. Zoals dit.

balen man, maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen !
sterkte.
 
pfff, je bent er goed vanaf gekomen ! of het zo slim is om niet meer te gaan motorrijden weet ik niet.
Tenminste, wat ik wel eens gehoord heb, is dat je na een ongeluk zo snel weer moet opstappen om "angst op herhaling" te voorkomen en dat je helemaal niet meer durft te gaan rijden.

natuurlijk snap ik je situatie en is de keuze erg moeilijk.
je bent natuurlijk veel kwetsbaarder op twee wielen.

ik zelf ben nog beginnen bestuurder ( 18 jaar, sinds februarie mijn eerste rbw gehaald, gelijk voor de motor ) ben zo zuinig op mijn motor, waarvoor ik zo hard gewerkt heb. angst is dan ook om onderuit te gaan door iets waar je zelf echt he-le-maal niets aan kan doen. Zoals dit.

balen man, maar gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen !
sterkte.
Mijn keuze om eventueel dus niet meer op de motor te stappen heeft niets te maken met angst, ik zou *denk ik* nu gewoon weer op een motor stappen en durven te rijden. Ik snap ook wel dat de kans overdreven klein is dat ik weer op m'n muil ga. En als ik nu onderuit was gegaan door eigen toedoen was het misschien anders, maar dit was gewoon buiten mijn macht.

Nee, mijn keuze om misschien niet meer op te stappen is meer puur rationeel...

In de 7 maanden dat ik mijn motorrijbewijs heb, ben ik 2x onderuit gegaan, geheel buiten mijn schuld. Een paar maanden terug met mijn 1e CB-1 doordat ik door een totaal geschifte automobilist gewoon van de snelweg werd gedrukt. Voor mij viel dat reuze mee: enkel een pijn- en schadeloze glijder door het gras, maar mijn motor zat tegen een lantaarnpaal aan.

Ik ben toen een paar dagen later weer opgestapt, zonder al teveel angst. Gevolg was dat ik nóg meer spiegelde. Ik ben weer opgestapt met het idee: "Wat is de kans!", en ik besefte dat ik, qua eigen schade, enorm veel geluk had gehad.

Nu is het echter des te confronterender dat ik wéér onderuit ga, wederom buiten mijn eigen schuld om, en dit keer alles wat minder meevalt (tuurlijk, nogsteeds meevaller, kon veel erger, maar dit is toch iets heftiger dan de 1e keer).

Puur rationeel gezien is de kans gewoon dik aanwezig dat er vroeg of laat weer iets mis gaat, of dat nu binnen of buiten mijn schuld om is. Wetende dat die kans er is, en dat ik tot 2 maal toe geluk heb gehad wat betreft lichamelijke schade, ...
 
Laatst bewerkt:
Bull shit. Waar haal je deze onzin vandaan ???

Verklaringen mbt aanrijdingen worden zowiezo niet getekend en dan nog kun je je eigen verklaring ten alle tijden herhoepen in dit soort gevallen.


Wegbeheerder is niet aansprakelijk, tenzij je kunt aantonen dat ze dat wel zijn, dat wil zeggen dat ze ervan wisten en bewust geen actie hebben ondernomen. Die nalatighied zul je zelf moeten kunnen aantonen. Dat lukt dus alleen als je verklaringen krijgt dat mensen dit al gemeld hadden en dat er inmiddels zoveel tijd verstreken is dat de wegbeheerder redelijkerwijs maatregelen had kunnen nemen om jou ongeval te voorkomen.
Uit de snelle verschijning van de kantonier blijkt dat ze er weldegelijk serieus mee om zijn gegaan.

Dus ga je dus de veroorzaker aansprakelijk stellen.
Die is niet te achterhalen, vandaaruit kom je dus bij het waarborgfons uit waar je in dit geval met minimaal getuigen prima geholpen gaat worden.

En toch is het zo dat wanneer hij had gezegd dat hij mischien wel iets te hard had gereden, dat hij gewoon als schuldige word gezien...
Dat kan je onzin vinden of niet, maar heb het zelf mee gemaakt bij m'n vader...
Die heeft iets soort gelijks mee gemaakt met de auto en die heeft gezegd dat hij niet meer als 5 km te hard zou kunnen gereden hebben, maar hij dacht van niet en het vonnis was: Eigen schuld dikke bult meneer u heeft te hard gereden...

Ik zeg niet dat dit alle keren zo gaat, maar als je een beetje eerlijk bent weet je zelf ook wel dat dit soort dingen gewoon nog dagelijks voorkomen...
 
Nu is het echter des te confronterender dat ik wéér onderuit ga, wederom buiten mijn eigen schuld om, en dit keer alles wat minder meevalt (tuurlijk, nogsteeds meevaller, kon veel erger, maar dit is toch iets heftiger dan de 1e keer).

Puur rationeel gezien is de kans gewoon dik aanwezig dat er vroeg of laat weer iets mis gaat, of dat nu binnen of buiten mijn schuld om is. Wetende dat die kans er is, en dat ik tot 2 maal toe geluk heb gehad wat betreft lichamelijke schade, ...
Ik kan het me voorstellen dat je er zo over denkt.
Je bent vanzelfsprekend enorm geschrokken, ondanks dat je er zelf zonder blijvende schade van af gekomen bent.
Misschien even de tijd geven, denk je er over een poosje anders over.
Je kunt niet alles voor zijn behalve zelf het gevaar niet op te zoeken, ook niet door nooit meer op de motor te stappen.

Sterkte! :)
 
..........
Nee, mijn keuze om misschien niet meer op te stappen is meer puur rationeel...

In de 7 maanden dat ik mijn motorrijbewijs heb, ben ik 2x onderuit gegaan, geheel buiten mijn schuld. Een paar maanden terug met mijn 1e CB-1 doordat ik door een totaal geschifte automobilist gewoon van de snelweg werd gedrukt. Voor mij viel dat reuze mee: enkel een pijn- en schadeloze glijder door het gras, maar mijn motor zat tegen een lantaarnpaal aan.
..........
Puur rationeel gezien is de kans gewoon dik aanwezig dat er vroeg of laat weer iets mis gaat, of dat nu binnen of buiten mijn schuld om is. Wetende dat die kans er is, en dat ik tot 2 maal toe geluk heb gehad wat betreft lichamelijke schade, ...

Ik begrijp je gedachte. Risico's zijn altijd abstract tot je ze zelf meemaakt. Dan opeens is een risico veel concreter en lijkt het veel minder verwaarloosbaar. Het nadeel van starten met motorrijden ten opzichte van beginnen met autorijden is dat je heel kwetsbaar bent terwijl je nog niet veel ervaring en verkeersinzicht hebt. Dat betekent dat sommige ongelukken alleen vette pech lijken, terwijl eenzelfde ongeluk 10 jaar later je niet meer zou gebeuren omdat je bepaalde zaken herkent en erop kunt anticiperen. Die geschifte automobilist zou je misschien eerder gedetecteerd hebben door zijn vreemde gedrag. Je zou misschien een andere wegpositie gekozen hebben om hem te vermijden. Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar ik weet nu bijv. dat bepaalde near-missers die ik als 18-jarige als pure vette oneerlijke pech zag, me NU niet meer gebeuren omdat ik na 20 jaar ze wel van te voren zie aankomen.

Dat betekent niet dat je na 20 jaar géen ongelukken meer kunt krijgen (was het maar zo O-) , maar je verkeersinzicht en je motorbeheersing is zo gegroeid dat de kans veel kleiner wordt.

Goede raad is duur. Je kunt een paar dingen doen. Je kunt voorlopig stoppen met rijden en eerst een paar jaar gaan autorijden. Tegen de tijd dat je dan meer verkeersinzicht hebt, kun je alsnog weer opstappen. Je kunt ook rijvaardigheidsopleidingen gaan volgen (bij KNMV of LCVM) . Die hebben veel aandacht voor verkeersinzicht. Je kunt ook heel veel lezen, hier maar ook in bijv de nieuwsbrieven van de LCVM (http://www.lcvm.nl/nieuwsbrief1.htm) en dan naar de volgende door het nummertje in de url aan te passen). Je kunt dan in feite verkeersinzicht opbouwen door deze tips in je hoofd te prenten.

Vrijwel geen enkele situatie is echt nieuw. Voor jou als beginner wel, maar vrijwel elk ongeluk dat iemand krijgt heeft een ander al eerder gehad en daaruit zijn lessen te trekken.

In elk geval heel veel sterkte nu bij de afwikkeling.
 
Geen handtekening zetten onder het rapport van de agent, en verder kun je het denk ik het beste laten regelen door de rechtsbijstandsverzekering, en misschien de nummers/adressen van de getuigen doorgeven aan de verzekering.

I.i.g. succes met de afhandeling

@TS, beteerschap en sterkte met de afhandeling... !!



@ MARCEL77
De agent maakt een ongevallen registratieset op en daar komt geen handtekening van de betrokkene meer bij kijken. Als jij je verklaring hebt afgelegd dan is dat in principe voldoende, strikt genomen legt de agent het alleen vast (objectieve persoon) zodat de verzekering een (betrouwbaar) persoon heeft om op terug te vallen.
 
Niet twijfelen of je weer op de motor moet stappen, gewoon doen. Ik begrijp dat je het altijd met plezier hebt gedaan. Dan moet je zo'n (kleine) tegenslag niet je plezier laten vergallen.

Gewoon rustig aan weer opbouwen, misschien een keer VRO volgen om weer meer zekerheid op te bouwen etc.

Veel succes!
 
Blijven toch altijd bizarre verhalen. Denk je verantwoord te rijden heeft een ander (onbewust) een glijbaan van de weg gemaakt waardoor je toch een smakkert maakt. Gelukkig heb je r geen zware verwondingen aan overgehouden en was je helder genoeg om NAW gegevens van de getuigen te noteren. Succes met de afhandeling.
 
\
Als je eerst eens even rustig leest, zowel mijn 1e, als 2e reaktie en TS' reaktie op mij en daarna nogmaals je eigen reaktie, vind je dan zelf ook niet dat je nogal alwetend en enigzins aggresief overkomt?\



Terwijl ik dus die post aan het maken was, was er al op jouw post gereageerd, dus had ik jouw 2e post ook nog niet gezien. Maar waar het mij om gaat is dat je, zoals iemand anders ook al opviel, een vraag stelt en gelijk jouw eigen antwoord al invult. En dan zeg je ook nog dat je niet bijdehand wil klinken?? Het is al erg genoeg dat, als je een ongeluk met de motor hebt, er door de goegemeente al automatisch van uit word gegaan dat je te hard hebt gereden of hebt gestunt, zonder dat er uit je eigen hoek ook nog eens lullige opmerkingen komen. En dan kan je van mij een reactie verwachten.

Alwetend ben ik niet, maar ik kan wel zeggen dat ik met m'n 52 jaar en ruim 25 jaar ervaring op de motor, zeg zo'n kleine 2 1/2 ton, over een redelijke kennis van zaken beschik. En als het nodig is zal ik die ook spuien ook, of dat nu leuk gevonden word of niet.

Agressief??? Moi????
Ik dacht het niet, dat kan je op de motor niet gebruiken. Dat wil niet zeggen dat ik me niet kan opwinden over zaken waar ik het dus absoluut niet mee eens ben. En dat laat ik dan ook merken ja. Luid, duidelijk en in blokletters!

gegroet en welterusten

"Opa" Jan


Oh ja, net nog even gecheckt, 140 over 90, hartslag 61, niet slecht
Nee, voor zover ik weet is er geen geschiedenis tussen Mental en mij. Ik ken hem niet eens



Je kan ook gewoon zeggen: sorry, ik had je verkeerd begrepen.

Misschien heeft Menthal t een beetje ongelukkig geformuleerd maar dat betekent niet dat ie Wietse probeert af te zeiken. Wietse vatte dat trouwens zelf ook niet zo op. Als je dan zo graag "opvoedend" bezig bent gun dan iemand 's het voordeel van de twijfel en veroordeel niet gelijk.

t Is even off topic maar dit soort reacties vind ik zo :r :r
 
neem contact op met het waarborgfonds, die zullen wel adviseren of je in jouw geval de wegbeheerder aansprakelijk kan stellen, of dat je aanspraak kan maken op het waarborgfonds.

je zegt immers zelf al, genoeg getuigen, gladde weg, lang dieselspoor, politie erbij, totaal buiten je macht.

succes met de afwikkeling en je keuze om te stoppen of doorgaan met motorrijden. wij zijn allang blij dat het topictitel niet erger is..... :(
 
Ik heb inmiddels contact gehad met mijn verzekeringsmaatschappij, de politie en het waarborgfonds.

Het waarborgfonds wist mij te melden dat ik inderdaad in aanmerking kwam, MITS ik de wegbeheerder niet aan sprakelijk kon stellen. Mocht dit inderdaad niet het geval zijn, dan was het verstandig alles via mijn rechtsbijstandsverzekering te regelen.

Ik heb toen de politie gebeld, die al was nagegaan of er een eerdere melding is geweest van gladheid. Dit was niet het geval; de wegbeheerder was ook vlot terplaatse dus ze zijn niet in gebreke gebleven.

Vervolgens heb ik Univé gebeld: ik heb inderdaad gewoon recht op hulp via mijn rechtsbijstandsverzekering. Alle papieren worden naar me opgestuurd, vrijdag wordt mijn motor geschouwd bij de dealer, en de verklaring van 2 getuigen is voldoende. Het is nu aan mij om een chronologisch, compleet en duidelijk verhaal op te stellen. Dat zal geen probleem zijn.

Zoals het er nu uitziet komt het dus qua schade dik in orde. Ik heb enkel mijn eigen risico bij het WBF van €250, maar dit dekt Univé waarschijnlijk weer. Gezien ik een WA+ verzekering heb met ongeval opzittenden, wordt ook mijn pak vergoed.

Ik ben net ook nog even langs het ziekenhuis geweest: ik heb bijna niets, nu voornamelijk veel dikke en blauwe plekken, maar daar teken ik voor. Het enige mindere is dat mijn linker knie niet helemaal normaal zit (als dat niet binnen 2 weken over is gaan ze het onderzoeken) en er een stukje pink-bot is gescheurd, maar gescheurd is niet gebroken.

Al met al dus een meevallend ongeluk!

... Nu even wachten op de hele afhandeling, de schouwing en het wegtrekken van de pijnlijke plekken. En niet te vergeten: een blosje bloemen sturen naar de mensen die mij zo ontzettend goed hebben geholpen langs de snelweg!
 
@Tiger T

Ja, ik had gewoon "Sorry" kunnen zeggen. Mijn eerste reactie was ook misschien ietsje kort door de bocht, maar niet geheel onterecht. Want opmerkingen als "Had je het niet een beetje kunnen voorkomen door wat beter op de weg te letten?" en dan ook nog eens geuit door een medemotorrijder, schieten mij dwars in de krop. Ik heb in de afgelopen 25 jaar twee vrienden verloren door motorongelukken en er verschillenden in het ziekenhuis zien belanden. Die twee vrienden van mij zijn allebei gewoon van de weg af geknald door alcomobilisten. Eentje werd er van achteren aangereden en overreden en de ander is bij een afslag de vangrails ingedrukt.
De eerste reactie van de buren was "Ja, ik heb het altijd al gezegd hoor, ze rijden altijd veel te hard met die motoren".

Maar dat zijn dus geen motorrijders, zij weten gewoon niet beter. Ja, daar ben ik toen ook al tegen ingegaan en dat zal ik tot aan mijn dood blijven doen. Maar van een medemotorrijder had ik toch wel een iets andere opmerking verwacht. Dat is wat mij dwars zat. Nogmaals, ik ben niet boos of kwaad op Menthal, alleen teleurgesteld door zijn opmerking. Dat heb ik gezegd en dan is daarmee voor mij de kous af.

Dat jij van mijn reactie moet braken is voor mij een reden te meer om mijn reactie wat nader toe te lichten. Dan weet je de achterliggende redenen voor mijn reactie en kan je je misschien beter voorstellen waarom ik zo gereageerd heb. Dat TS zich niet aan die opmerking gestoord heeft wil nog niet zeggen dat er geen discussie over kan onstaan.
Ook daar is dit forum goed voor.

Ja, ik kan soms knap eigenwijs overkomen. Dat sommigen dat als belerend ervaren is iets dat kan gebeuren maar zeker niet de bedoeling is.

Dus Menthal, Sorry als mijn reactie wat heftig is overgekomen, maar de reden waarom zal je nu wel duidelijk zijn. Mochten we elkaar ooit treffen, krijg je een pint van me.


Groeten!! 8-)

"Opa"Jan

P.S. Lees net dat alles gaat rondkomen met TS.
Sterkte met het herstel van je knie en pink en denk er nog maar eens rustig over na of weer op wil stappen. Laat je niet door angst leiden, dat is een heel slechte raadsheer.
Ook ik heb in het eerste jaar dat ik reed een paar keer onvrijwillig bodemonderzoek gedaan en ik denk dat het gros van de MFers soortgelijke ervaringen zullen hebben. Je bevindt je dus in goed gezelschap. Laat in ieder geval je Rijbewijs niet verlopen, stel dat je over een jaar 10 toch weer wil gaan rijden?

Veel sterkte :W
 
Laatst bewerkt:
Dus Menthal, Sorry als mijn reactie wat heftig is overgekomen, maar de reden waarom zal je nu wel duidelijk zijn. Mochten we elkaar ooit treffen, krijg je een pint van me.


Groeten!! 8-)

"Opa"Jan

Even goeie vrienden hoor; jij kon ook niet van mij weten dat ik pas een half jaar het roze kaartje heb waardoor die vraag van mij misschien inderdaad nogal dom/ raar/ bijdehand/ watdanook overkwam. Ik heb iig van Wietse's ervaring weer wat geleerd.

En dat biertje hou ik je aan. Of n Spa'tje als ik @ :] ben. ;)
 
Laat in ieder geval je Rijbewijs niet verlopen, stel dat je over een jaar 10 toch weer wil gaan rijden?

Veel sterkte :W

Misschien een stomme vraag van mij, maar kan je rijbewijs verlópen? Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar misschien dat dit samenhangt met een 25kW rijbewijs?
 
Succes met de afhandeling en sterkte met je herstel (ook al valt dat mee).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan