VF1000R (ex)rijders gezocht om te ouwhoeren

He André,
nogmaals bedankt voor de vorige tocht, helaas kan ook ik dit weekeinde niet wegens verplichtingen elders.
Veel plezier zondag.
gr. Jos
 
Hoi Bikers :} :} ,

Ik ben er ,zoals eerder gemeld, ook bij. Als het goed is breng ik ook Motormiepje mee. We zullen rond 10.15 er wezen.

groetjes William :+ :W
 
Komend weekeinde wil ik jullie graag (weer) op sleeptouw nemen.
Wie rijdt mee?
En zeg dan ook even of je wel meerijdt mocht het weer tegenvallen?

Ik lees het wel.

Groetjes,

Andre

Hoi Andre,

Bij droog weer laat ik me graag op sleeptouw ( _O- ) nemen. (heb nl nog steeds te weinig profiel op de banden voor een 'wet trip'

Dus ff t weer afwachtuh

Laurens
 
Wat mij betreft gaat het zondag gewoon door. Vanavond kwam Lau nog even buurten en die rijdt ook mee. Ik ben om 10 U op het terras van Cafe Vivaldi's op de Waalkade in 6511 XP Nijmegen. Eerder heeft geen zin want ze gaan om 10 u open.
Weertje wordt prima en over het algemeen is het zeker in Duitsland rustig.
Ik pak deze keer een 1100R, omdat ik vorige keer op de RC30 moeite had om jullie bij te houden :-))) Zoek naar de onderstaande motor en dan zie je me wel op het terras.
Staat nog een bekende Bol op de achtergrond :-))

CB1100RC.JPG


Tot zondag!
 
Wat mij betreft gaat het zondag gewoon door. Vanavond kwam Lau nog even buurten en die rijdt ook mee. Ik ben om 10 U op het terras van Cafe Vivaldi's op de Waalkade in 6511 XP Nijmegen. Eerder heeft geen zin want ze gaan om 10 u open.
Weertje wordt prima en over het algemeen is het zeker in Duitsland rustig.
Ik pak deze keer een 1100R, omdat ik vorige keer op de RC30 moeite had om jullie bij te houden :-))) Zoek naar de onderstaande motor en dan zie je me wel op het terras.
Staat nog een bekende Bol op de achtergrond :-))

(Afbeelding)

Tot zondag!

Veel plezier allemaal *O*
 
Sorry, maar ik heb nu gekozen voor deze fiets. Ik heb ze niet thuis staan...
Als je pixels wilt schieten spreken we zondag wel wat af.

Gr. Andre
 
Hé Bikers :} :} ,

Okee André morgen zie je mij wel verschijnen. Helaas kom ik alleen, maarja dat mag de pret niet drukken *O* . Iedergeval tot morgen.

groeten, William :+ :W
 
Ik heb me vandaag ook prima vermaakt. Helaas was het wel redelijk druk op juist de leukste stuurweggetjes waardoor ik niet altijd het tempo kon rijden wat ik wilde. Aan de andere kant door het kleine groepje (alles heeft voordelen) kon ik weer een steviger tempo rijden dan dat er bv 10 deelnemers geweest waren.
Laurens: bedankt voor de leuke foto van mij en de CB1100R!
En laten we Hans Eckhardt niet vergeten, die kwam rond tienen ook nog even een bakje koffie met ons drinken!
Die rit voorrijden was een kleine moeite, ik had de route toch al :-)

Volgende rit probeer ik er weer bij te zijn!

Groetjes,

Andre
 
Advertentie is al 670 keer bekeken.
Je loopt vaak tegen meer kosten aan dan eerste indruk doet vermoeden

Misschien voor onderdelen :N

Lau
 
Hpi Oma, iemand nog zo'n afdekplaatje liggen die voor de olievulopening zit, of zijn ze nog ergens te verkrijgen, Hondadealer is uitgesloten. :?
 
hee Peet,
rijdt je andere projest al??
eindelijk een een begin gemaakt met de Rothmans?
hoe is het met hem? nog steeds woonwerk verkeer?
Ik had je al eens voorgesteld om dat klepje na te maken, kan het alsnog eens proberen?
sprek je,
M.vr.gr. Jos
 
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/121975/singlepost/4491721 :X

Na het aankopen van de Appie heb ik de VFKR te koop gezet, en Amazone haar Div gebruikt, vond het te jammer om die de pekel door te sturen, toevallig komt er een Nederlander kijken deze namiddag, maar Amazone en ik hadden net afgesproken, als ie dit weekend niet verkocht is, houden we hem, probleem is een droge stalling, 3 motoren, 3 bromfietsen en evenveel fietsen hebben we te bergen :z
Ik kijk dus al eens voor de mogelijks nieuwe eigenaar voor dat afdekkapje.
Heb er gisteren in maanden terug mee gereden, en :} :9~ :]
 
Ha, net terug van een ritje naar Noord-Scharwoude, waar de firma Mad-Racing af en toe eens op zaterdag eenieder die langskomt een gratis dynorun aanbiedt.
Ik was er vorige week ff voor een bakkie, en werd toen gelijk uitgenodigd.
full

Mark (hier op de motor) heeft ooit ook een VFkR gereden, en heeft me toen uitgenodigd voor vandaag. Mijn -Rretje moest er dus direct als eerste op.
 
en de uitslag:
108 achterwielPK's bij 10290 toeren, en 89,9 Nm bij 7563 toeren.
full

in het stationaire en lage toerengebied staat hij veel te arm, dat duidt op smerige carbs.
Verder zou een stage1 kit met K&N, en een goede afstelling zo'n 10 PK en wat koppel schelen volgens de kenner(s)

Nog maar weer ff sparen dus, want dat kan ik niet zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan