vf1100 caferacer project, gratis afhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedkoper maakt niet uit,want ik doe ,t zelf....in m,n eigen tijd ;)

Ik heb het niet over de tijd die er in gaat zitten.
Ik heb het meer over de pakkingen, keerringen en misschien moeten er lagers over gezet worden die vast zitten en niet heel gedemonteerd kunnen worden en dan moeten daar ook weer nieuwe voor komen.
 
Afgelopen dagen deksels overgezet, uitlaatschild achter weggehaald,wat een rotklus, de boel helemaal met een lappie gepoetst zodat ik iets meer motor zie onder ,t vuil en de luchtfilterbox verwijderd zodat er open filters op kunnen
De wielbasis ligt nu rond de 147-148 cm, dus ver onder de 150... :)

Zit er aan te denken de accu onder ,t zitje te maken zodat de motor open blijft ogen achter...

Ik zoek trouwens nog 2 halbe maantjes om het stuur af te klemmen,als iemand nog iets heeft liggen.....
 
De carterontluchting wil ik ook naar achteren leiden zodat het daar opgevangen kan worden...die vette troep achter het blok wil ik niet telkens weer.. :N
 
Hoort dit niet bij klassiekers en brikken? :+

En de v4's zijn idd koppelmonsters!
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken,dit is toch wel de mooiste vinnik :9
vf1000rrrrrr_zpsc7f612ea.jpg

( was ooit een rothmans! :X )
 
Laatst bewerkt:
Da,s maar 1000 cc....kom ik m,n bed niet voor uit _O-

Ik wil een naked maken...
 
Het hoort waar jij vind dat het hoort. Heb mijn café racer in de streetfighters afdeling staan, en er is er maar eentje geweest die daar over zeikt, dus gewoon je eigen kop volgen.
 
+1 je gaat een redelijke verbouwing doen aan de fiets.
Dan vindt ik persoonlijk dat hik hier thuis hoort.
 
Poetse,poetse,poetse , dingen demonteren,weer poetsen
Kleppendeksels aangepakt.
Wil de motor grijs/zwart maken met gebruik van originele metaalkleuren en die blank lakken of polijsten....
full
 
Begin licht te zien aan eind van de poetstunnel..tering,ik heb nog nooit zo,n vies hok ergens weggetrokken... -O-

full
 
Komende week geen updates, dan ben ik druk met de carbs...die staan ook stijf van de rotzooi :X

full


Zoek de verschillen 8-)
 
Wat nu .... dat wordt wel erg letterlijk nu...want ik zal dit project niet zelf af kunnen maken.

Door prive omstandigheden wil ik alles daarom graag overdoen aan iemand die er heil in ziet om mijn ideeen verder vorm te geven en er hopelijk een mooie eenheid van weet te smeden

Laat je svp even horen als je daar iets in ziet :Y

full

full

full


Alle inmiddels gedemonteerde onderdelen;het reserveblok en ook een werkplaatshandboek zitten er bij

Graag zsm ophalen , omgeving Harderwijk... O-)
 
Laatst bewerkt:
Was al bang dat deze niet af zou komen, en spijtiger nog zijn de omstandigheden. Sterkte.
 
Was al bang dat deze niet af zou komen, en spijtiger nog zijn de omstandigheden. Sterkte.

Sorry voor de verwarring, maar die kant gaat het gelukkig niet op.

De prive reden is niet erg ,maar wel dwingt het mij om dit project over te dragen aan iemand met meer tijd en ruimte het komende jaar.... -O-
 
Merci!

Heb ook nog tellers,stepjes e.d,liefst verkoop ik alles in 1 klap

full

full

full


Kom gerust kijken,prijs komen we altijd uit....bijna altijd. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan