VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had tot nu toe Castrol act evo 10W-40 maar ga zaterdag naar The Dutchy voor de oliemodificatie. Dan moet er toch nieuwe olie in. Ik hoor alleen maar goed nieuws over deze Motul: stillere motorloop en soepeler schakelen. Een ding is zeker: het is de lekkerste olie die ik ooit geroken heb. Ruikt naar bloemetjes (echt waar!)
 
Yup Motul 5100.. De olie die naast olie nog eens lekker fris ruikt..

Oftewel, als het fris ruikt, draait ie ook lekker fris..

Dutchy duidelijk in slecht gezelschap, de Belgische posse of chapter...
[afbeelding]
Was aangename ontmoeting...zeker voor herhaling vatbaar

Wederzijds guys.. Leuk jullie ontmoet te hebben en we gaan elkaar zekers vaker zien.
Ook leuk je ouders ontmoet te hebben. Alleraardige mensen, bedank ze nogmaals voor hun gastvrijheid..

Toch nog wat van Gent gezien in de (korte) tijd dat ik er was. Leuk Eetcafe waar Fozzie en ik nog wat gepeuzeld hebben, jammer dat Geert moest werken. Maar ja, dan houdt ie nog wat tegoed.. (Toch wel schappelijk dat de uitbater van het cafe de rekening voor hem achterlaat _O- )

Fozzie, bedankt voor de leuke namiddag en avond.


Dutchy
 
Laatst bewerkt:
ik heb een nieuwe speeltje in mijn praktijklokaal:
full

full


guess what? ;)
 
Laatst bewerkt:
*O*

Jij gaat dus zelf dingen spuiten? Heb vast nog wel wat kuipwerk liggen wat een nieuw kleurtje kan gebruiken :P

eerst ff oefenen op van alles en nog wat en dan zijn de racert en de spiegelsteunen van Blacky aan de beurt *D
 

En d'r past pcies een VF/VFR in :+ maar dat is lekker relax dat je dat zo op het werk ff kan gebruiken O-)


Net even 1 spiegel vervangen (die ander past *nog* niet), de knipperlichten voor voorzien van nieuwe rubbers en de oude rubbers naar achter gedaan ;) de VF kijkt weer blij *D
 
Laatst bewerkt:
Ruik je dat ofzo? :+ ja gister binnen gekregen, zit nog in de doos. Vanmiddag even testen en bekijken :Y

Nou niet ruiken maar wel allemachtig toeval. Zojuist kwam de post langs met mijn pakketje uit Taiwan. Zal straks ff wat fotootjes posten.

Ik heb ze snel even langs de oude gehouden, maar de maatvoering komt redelijk overeen. Morgen naar Dutchy dus vanavond gaan ze erop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan