VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met normale muziek oordopjes (om muziek te luisteren ) en van die schuimdingen heb ik altijd pijnlijke oren na >1 uur. Ook krijg ik dan vaak ontstekingenn. Denk dat ik dan toch maar langs een audicien ga -O-Dat wil ik dus voorkomen :+

Wobbel ik heb van die op maat gemaakte orthoplasten maar ben er niet onverdeeld enthousiast over. Als je je kaken beweegt, zit er ook beweging in je oorgang, dus ze gaan mij altijd irriteren na een tijdje (zeg: na 45-60 minuten). Wel heb je met orthoplasten minder last van een waterhoofd. Dat dan wel weer *D

Als je al last krijgt van muziek oordopjes, dan ga je volgens mij ook last krijgen van op maat gemaakte gehoorbescherming omdat je gehoorgang blijkbaar toch wat gevoeliger is (net als bij mij).

Tip voor muziek: bluetooth koptelefoon ipv oordopjes. De Nokia BH-905i bevalt mij heeeel goed.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren even op de Varsselring wezen kijken bij de trainingen..
De ONK600 en 1000 waren flink bezig:
Foto1.jpg


Foto3.jpg


Foto4.jpg


Daarnaast was het natuurlijk weer leuk om de v4 tweetakten in actie te zien.
Foto7tt.jpg


BasMeyers.jpg


MarkMetz.jpg


Reinbergen-1.jpg


EricPotze2.jpg
 
mooie foto's met die wazige achtergrond. Was er mooi weer voor!

Ben vandaag zelf met het hijgend hert naar de Oldtimer elfsteden toch geweest. Manman wat een mooi spul allemaal. Natuurlijk het gebruikelijke Engelse spul, Wanderer, Gnome & Rhone en een mooie 4 cilinder Nimbus in lijn met buitenliggende klepstoters :9~
 
Zo te zien heeft Dutchy in de veldermansbocht gezeten. Ik zat weer bij de molen zoals elk jaar sinds mn vriendin niet meer aan het circuit woont.
 
Laatst bewerkt:
Zo, de VF ligt weer grotendeels uit elkaar om de lekkage te repareren. Hele achterkant van het blok zat onder de olie B|

Straks ff wat nieuwe onderdelen bestellen bij CMSNL en dan kan hij van de week weer helemaal in elkaar, hopelijk dan zonder olie lekkage :)

ook nog een vraagje: Als je de waterpomp los hebt, moeten de O-ringen dan ook vervangen worden? En weet iemand een adresje voor de pakking die tussen het blok en de tandwieldrager komt? Kan hem eventueel wel zelf maken, maar heb liever een kant en klare goede pakking :)
 
Ik ben vorige week nog even over dat cirquit tekeer gegaan met het span.
Dat vinden ze mooi daar ;) Boel was in opbouw voor dit weekend.
 
Bowler, O ring van de deksel of het stuk wat in het blok gaat? Bij mij heb ik die wel 100x hergebruikt bij beide pakkingen :+
 
*O*

Goedenavond allemaal, ben er weer hoor, ff vraagje,
Ik wil een nieuwe voorband deze maat zit er nu onder, 100/90-18 M/C 56V
Tot welke maat breed kan ik gaan?
Deze heeft droogte scheurtjes en begint te kappen
 
Ketting spannen is toch de 2 grote bouten losdraaien? :+ eigenlijk moet ie wat losser namelijk :$

Oke, ik doe niks verkeerd maar die klote bouten willen gewoon niet los. Morgen met de slagsschroevendraaier wel ff doen :+
 
Laatst bewerkt:
Goedenmorgen VF luitjes *O*

Zo Km opnemer verwisseld, remblokken voor eruit gehaald en opgeschuurd, achter remblokken die ga ik vervangen, zijn totaal versleten, alles weer gepoetst en vet erafgehaald, :]
 
Ketting spannen is toch de 2 grote bouten losdraaien? :+ eigenlijk moet ie wat losser namelijk :$

Oke, ik doe niks verkeerd maar die klote bouten willen gewoon niet los. Morgen met de slagsschroevendraaier wel ff doen :+

Wel eerst de borgmoeren lossen he Wobbel :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan