VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Arjan, jazekers er zitten 3 koffers bij en er staat maar 23.000 km op de teller :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie brommer...

Ik heb altijd een zwak plekje gehad voor een 1000F2. Echt een mooie toerfiets. Maar ja met de nodige fietsen al hier staan, komt ie er ie er niet...

We hebben nog 23 postjes te gaan voor dat ie vol zit..
 
Dutchy. wil je morgen ff naar mijne F luisteren?

Wat is er mis mee Hans ?

Ik ben wel thuis, echter is de werkplaats een puinbak. Na een aantal projecten is het tijd om de werkplaats te reorganiseren.
Dus de gehele voorraad wordt momenteel onderzocht op wat bruikbaar is en wat niet. Dat wat bruikbaar is wordt geconserveerd en weer netjes opgeborgen.

Kortom, als je in de buurt bent, kun je wel even langskomen, maar ruimte om te sleutelen is er even niet.
 
Jammer van die f2... zag er erg goed uit met die koffers. leken mij krauser2 koffers, maar ik heb er geen verstand van.

Die cbx is inderdaad ook een heel leuke fiets. Volgens mij hoef je dan geen kleppen meer te stellen. Lijkt ook sprekend op een vf1000f2. Ik verdenk mijn f2 ervan dat ie de top kuip van een cbx heeft, heeft namelijk ook maar een enkelvoudige koplamp
 
Zo, Smuiger is weer onderweg naar het Westen. 90% een tuimelaar die eruit aan het lopen is. Nadeel is dat het blok moet zakken om de tuimelaars eruit te krijgen..

Wordt vervolgd..
 
Oeps das niet zo mooi, ik weet niet of de tuimelaars van Hans zijn 1000 hetzelfde zijn als het blok wat ik in de schuur heb liggen, anders mag Hans die wel hebben :]
 
Hans heeft nog een donorblok, en anders heb ik nog wel een paar tuimelaars.. Dat is het probleem niet.

Probleem is "de werkplaats" momenteel, waar het één ongeorganiseerde bende is. Je moet tussen de onderdelen doorstappen om ergens bij te komen. Volgende week zal dat heel anders zijn.
 
Oke dat wist ik niet Raymond, hier ook hoor moet nodig de schuur opruimen en herinrichten, Hans heeft slecht weer om naar huis te rijden, hier veel regen en harde wind.

Erg jammer van die VF, er stond maar 24.000 km op de teller.
 
*O* OPROEP !!!!!!!!

Ik ben wat mails kwijt maar wie heeft er bij mij de 2 velgen en een voorvork gekocht
Volgens mij toen ook een sleutel per ongeluk mee gegeven maar die zou ik graag terug willen want die hoort bij de andere benzinetank ;(

Graag een reactie als het kan, :Y

Vriendelijke groeten Koen.
 
Oeps das niet zo mooi, ik weet niet of de tuimelaars van Hans zijn 1000 hetzelfde zijn als het blok wat ik in de schuur heb liggen, anders mag Hans die wel hebben :]

Thanx Koen,

maar ik ga de slopert wel aanpakken. tuimelaars heb ik zat maar er is een kans dat ook de nokkenas naar de vaantjes is en die moet uit de slopert komen
 
*O* OPROEP !!!!!!!!

Ik ben wat mails kwijt maar wie heeft er bij mij de 2 velgen en een voorvork gekocht
Volgens mij toen ook een sleutel per ongeluk mee gegeven maar die zou ik graag terug willen want die hoort bij de andere benzinetank ;(

Graag een reactie als het kan, :Y

Vriendelijke groeten Koen.


Aan mij Koen! En de sleutels heb ik nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan