VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de vf750f lekt het kraantje helaas.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
er is een revisie setje voor dacht ik
inderdaad, al is ie volgens honda officieel niet te reviseren. Ik heb nog ergens zo'n setje liggen. In het voorjaar samen met een paar VFers hier in het topic samen ingekocht om verzendkosten te sparen. Uiteindelijk niet nodig gehad, omdat de VF inmiddels bij Dirtbag als orgaandonor heeft gediend. Ik zal m opzoeken, dan kun je 'm overnemen als je wil.

~[edit] en wat dutchy zegt, ik heb enkel het setje voor de kraan zelf, niet het rubber tussen kraan en tank.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag binnen gekregen. Na altijd met een lijmklem liggen klooien tijd voor een echte tang.

full

...en heeft zijn geld al opgebracht. In 1 uur alles eruit.... :') Blauwe bak van de Action, rode staat er niet op,maar zo hou je voor en achter cilinders uit elkaar.

full


Zo ziet een O-ring (links) er uit na ??? jaar....Rechts de nieuwe O-ring.

full


Cilinders gaan in de ontvetterbak,kleppen worden ultrasoon gereinigd, pakkingen worden besteld,.... word een druk jaar. 8-)
 
Vandaag binnen gekregen. Na altijd met een lijmklem liggen klooien tijd voor een echte tang.

Die tang ligt bij mij te verstoffen...

Ik gebruik de Lisle valve tool..


Met de kleppentang gaat het wel om ze los te halen, maar terug plaatsen is nog wel eens lastig om de valvekeepers op hun plaats te krijgen..

Met de Lisle Valve tool is het echt snel klaar..
 
Ik zal even een nieuw topic openen.

Voorlopig een kopie van de oude OP, maar zal deze de komende dagen eens echt opfrissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan