VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Aanvulling voor de volledigheid

MOTIP Wheel Paint
Ord.-no.: look at ordering information
Kwaliteit en kenmerken
Niet vervagend en UV-bestendig Sneldrogend
Goede dekking
Bestand tegen benzine, chemicaliën en weersinvloeden
Goede oppervlaktehardheid Duurzame glans
Slijtvast en krasvrij Uitstekende hechting
Technisch informatieblad
Vernieuw en repareer stalen en andere lichte metalen velgen en wieldoppen van uw auto met MOTIP Velgenlak. Velgenlak is een sneldrogende acrylverf met een duurzame glans die een goede dekking, uitstekende hechting en goede oppervlaktehardheid biedt. Het is bestand tegen benzine, chemicaliën, het weer en is UV-bestendig en vervaagt niet. Velgenlak is bestand tegen slijtage en krassen.
Fysische en chemische eigenschappen
Basis: Acrylhars Kleurnaam:
steelwheel zwart
wit
goud
zilver
Geur: Karakteristiek
Glansgraad:
glans, >75 GU
mat, 10 ±2 GU Rendement:
500 ML – 4 - 5 m2
500 ML – 4-5 m2 Touch dry: 10 - 20 min Stofdroog : 5 - 10 min
Uitgehard: 120 min Overspuitbaar: 120 min Ondergronden:
Stalen en lichtmetalen velgen en wieldoppen
Stalen en lichtmetalen velgen en wieldoppen
Minimale verwerkingstemperatuur: 10 °C Maximale verwerkingstemperatuur: 25 °C Dampdruk:
3500/20 bar 4000/20 bar 13/20 bar
Vlampunt: 27 °C Hittebestendig: – 110 °C Opslagstabiliteit:
10 y
5y Inhoud:
500 ML 12 ML
Gebruiksaanwijzing
Lees voor gebruik zorgvuldig de aanwijzingen op de verpakking en handel dienovereenkomstig. Voorafgaand aan de behandeling: Het oppervlak moet schoon, droog en vetvrij zijn. Verwijder losse oude lak en roest, en schuur het oppervlak. Breng een laag MOTIP primer aan die geschikt is voor het oppervlak. Schuur de basislaag na het drogen (korrel 600).
Behandeling: Het oppervlak moet schoon, droog en vetvrij zijn. De spuitbus moet op kamertemperatuur zijn.

Beste verwerkingstemperatuur 10 tot 25°C.
Schud de spuitbus voor gebruik 2 minuten en spuit een monster. Afstand tot het te behandelen oppervlak ongeveer 25 tot 30 centimeter.
Breng de lak in verschillende dunne lagen aan. Schud de spuitbus opnieuw voordat u de volgende laag aanbrengt.
Om een hoogglans te verkrijgen, brengt u een afwerkingslaag MOTIP acryl blanke vernis aan.
Na gebruik reinigt u het ventiel (draai de spuitbus ondersteboven en druk de spuitmond ongeveer 5 seconden in).
De droogtijd is afhankelijk van de omgevingstemperatuur, de vochtigheid van de lucht en de dikte van de aangebrachte lak.
Milieuvriendelijkheid:
European Aerosols streeft naar formuleringen die vrij zijn van gelimiteerde of kritische ingrediënten en wil daarbij de best mogelijke performance bereiken. De doppen en verpakkingen zijn gemaakt uit recyclebare materialen.
Afval:
Lege spuitbussen kunt je weggooien bij het gewone huisvuil. Ze zijn niet schadelijk voor het milieu. Er zijn geen speciale voorschriften voor het omgaan met gebruikte lege spuitbussen. Let er wel op dat je er nooit een gat in mag prikken en druk ze ook niet plat. Je kunt een plastic dop apart weggooien, bij het PMD-afval.
Etikettering:
Alle European Aerosols producten voldoen aan de geldende regelgeving voor etikettering, conform de aerosolrichtlijn, 75/324/EEG, en CLP (EU-GHS) betreffende de indeling, etikettering en verpakking van stoffen en mengsels, 1272/2008/EG. De veiligheidsinformatiebladen voldoen aan REACH 1907/2006/EG, artikel 31, Annex II.
Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met customer service via +31 (0) 561 69 44 00. Customer service is bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Per Augustus 17, 2022 – Deze versie vervangt alle voorgaande versies.
European Aerosols GmbH, Kurt-Vogelsang-Straße 6, 74855 Haßmersheim - info-de@european-aerosols.com European Aerosols B.V., Wolfraamweg 2, NL-8471 XC Wolvega - info-nl@european-aerosols.com
 
Ik vermoed dat ik mijn vork van de VF750f over de kling heb geholpen.

Post hier je grootste sleutelblunder aan de motorfiets! Deel 3

De dag er op nog eens ietsje intelligenter bezig geweest en de veren er uit gehaald, motor laten zakken, olie afgemeten en weer opgetild.

Vering nog steeds steenhard.

Vandaag de vork er uit gehaald. De rechter poot is hard. Linker is goed.

rechterpoot uit elkaar gehaald, onderin de reboundspring de bovenste veerring is deels opgevreten door de ring van de veer.

De veerring recht kunnen kloppen, de ring weer vlak gemaakt, een braampje van de zuiger gehaald. Alles weer in elkaar gezet.

Olienivo beide poten op 140 mm gezet volledig ingedrukt zonder veer. Ik heb voornamelijk 7,5W gebruikt, ik kwam iets tekort dus is er ook 10w in gegaan.

Bij opbouwen moet ik de linkerpoot anderhalve cm lager zetten om de brug er recht/vlak in te krijgen, de rechter zit de aansluiting voor de lucht leiding nu net onder de luchtkoppeling.

Ik hoef niet te zeggen dat ik er nu niet mee rij.

Het liefst lap ik deze vorkset op echter pik ik morgen de voorvork op die ik ooit geoogst heb uit @magnamaniac donor (die ik ooit heb overgenomen voor het blok) .

Ik geloof dat het wel een ander jaargang is dan ik tot dusver heb, dus ik hoop dat dit geen problemen op levert met de klauwen of de wielas.

Goeie kans meteen dat ik daar ook de keerringen van moet vervangen, die set heeft lang genoeg stil gestaan inmiddels.

Dingen die ik me inmiddels afvraag, kan ik de binnenpoten verwisseld hebben waardoor ik dit vernaggeld heb?

Of werken deze poten echt niet met 7,5W?

db
 
Moet even kijken voor een setje VF1000 Clipons in het archief.. Welk type?
VF1000F ('84) of VF1000F2 ('85-8'86) ? Onderling ziet iets hoogteverschil..
 
Terug
Bovenaan Onderaan