VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Overweeg een lithium accu in mijn VF500F2.

Meningen welk merk ik wel/niet moet hebben?
 
Overweeg een lithium accu in mijn VF500F2.

Meningen welk merk ik wel/niet moet hebben?

Een lithium accu, behalve dat ze duur zijn en weinig wegen, wat is daarvan de toegevoegde waarde?


Persoonlijk zou ik voor de VF500 een motobatt gebruiken en voor de VTR een lithium accu.
 
Ik volg Thunderbolt 100%, weinig toegevoegde waarde voor de meerprijs, tenzij op een echte racebak, maar dan nog zijn er andere plaatsen waar je grammetjes kan winnen.
 
Ik ben voornemens de VF1100S te verkopen. Op de knippers na volledig origineel en in zeer goede staat. Originele knippers en vele onderdelen heb ik erbij.

Info via daanvanderveer@hotmail.com
 
Iemand interesse in een Hagon schokdemper voor een VF 750 F? Hoor van een kennis die een paar jaar geleden deze demper gekocht heeft dat het motorblok kaputowitsch is. Motor en dus schokdemper zou laatste par jaar weinig gebruikt zijn. Stuur ajb pb bij interesse, dan kijk ik of ik kan bemiddelen/koppelen.
 
Ik heb zojuist de schokdemper opgehaald. Die gaat het heel mooi doen op de vf
full
 
Een lithium accu, behalve dat ze duur zijn en weinig wegen, wat is daarvan de toegevoegde waarde?


Persoonlijk zou ik voor de VF500 een motobatt gebruiken en voor de VTR een lithium accu.

De Yuasa moet ik steeds het vloeistof niveau controleren/beetje bijvullen.
Tijdje niet gedaan, stond er nog maar 2cm...
Doe nu 800km per week woon/werk dus zoek wat "gemak"
 
Nou, eindelijk duidelijkheid over de data die bij ons in de agenda nog vrij zijn.
Vul hier de datumprikker in.

Zoals blijkt uit de datumprikker komt 13 oktober als beste datum naar voren. Deze dag wil ik dan ook de BBQ gaan plannen.

Wat heeft jullie voorkeur voor het drinken? Haal ik gewoon eea in huis, en hangen we een lijst op zodat iedereen af kan tekenen en achteraf afrekenen? Of doen we gewoon een vast bedrag? Wat is een reëel bedrag pp dan voor jullie gevoel?

Zijn er nog mensen met speciale wensen ivm gezondheid, geloof etc?
Graag hoor ik het ook als er mensen komen met hun tent, kunnen we daar vast rekening mee houden.

Vergeet ik nog iets?
 
Ik zet m op de planner!

Tent mee.

Turven voor drank, de whisky die ik meeneem is "free of charge". Whilst stocks last :-)
 
Vandaag iets bijzonders gezien, althans voor mij.

Niet 1, maar liefst 2 rode VF1000F2 zomaar in het wild, in het altijd mooie Almere. Iemand van hier misschien?
 
Nu ik 800km per week woon/werk doe :] , toch maar even voorbereid op de koude(re) dagen....

IMG-20180901-WA0009.thumb.jpeg.9424661be6ad3bbfb4e8c3215732d1f8.jpeg




IMAG1717.thumb.jpg.26607a7e65307af2da2fe4f7466f8202.jpg
 
Tis nog al wat, 800 km per week. Ikzelf ga van 700 km per week naar 500 km per week, met het koekblik.
Die tijd dat ik s'winters met de motor reedt zijn voorbij.
Sterkte
 
Plan is om net voordat er pekel gestrooid gaat worden het koekblik te nemen (of thuiswerken).
Met goed onderhoud kan het blokje het wel aan denk ik. Loopt als een Zwitsers uurwerk...
Maar pekel? Nee dat doe ik haar niet aan... :N
 
Iemand wel eens gehad dat de leiding die de luchtdruk tussen de voorvork van een vff750f verdeelt lekt? Ik hoor bij het inveren dat er daar lucht ontsnapt. Ik heb ze los gehad en de rubbers schoongemaakt. Maar hij lekt nu alleen maar erger, zou dit te verhelpen zijn met wat nieuwe o-ringen?
 
Begin maar met nieuwe O-ringen. Wel voor montage licht in olien zodat ie goed glijdt.
Ik had nog Wilbers progessieve veren liggen en heb die erin gemonteerd. Geen lucht meer nodig.
 
Nog steeds lucht nodig maar geen overdruk. Is dus ook bij andere veren niet de bedoeling dat het lekt.

@stephanrs2: as ge het nie wit, pur of kit. Of Ductape :+
 
Dan ga ik die bestellen samen met de keerringen bij de uitgaande as. Dan is die hopelijk weer helemaal in orde en kan ik is kilometers gaan maken:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan