VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Vandaag ff naar Roukama voor een knippperlichtrelais voor de VF400....


IMG_20190805_124852.thumb.jpg.aaaabb1b10073c7281fd57f1b170df78.jpg
 
Binnenkort toch maar voor het eerst van mijn leven een remklauw reviseren. 1 zuiger wil niet terug, met een heeeeeeeeel stroef lopend voorwiel als gevolg. Klauw schoongemaakt; iets naar buiten gepompt om de zuigers schoon te maken. 1 veel redelijk gemakkelijk terug te duwen, de andere "ech nie". Ja met een zware klem... De "tegenstribbbelaar" kwam okk veel minder snel naar voren dan de andere
Dat wordt dus ff goed youtuben om te zien wat/hoe ik dit moet aanpakken


Eerst maar es naar Oostenrijk voor een lang weekend MotoGP met mijn zoon. :Y
 
Binnenkort toch maar voor het eerst van mijn leven een remklauw reviseren. 1 zuiger wil niet terug, met een heeeeeeeeel stroef lopend voorwiel als gevolg. Klauw schoongemaakt; iets naar buiten gepompt om de zuigers schoon te maken. 1 veel redelijk gemakkelijk terug te duwen, de andere "ech nie". Ja met een zware klem... De "tegenstribbbelaar" kwam okk veel minder snel naar voren dan de andere
Dat wordt dus ff goed youtuben om te zien wat/hoe ik dit moet aanpakken


Eerst maar es naar Oostenrijk voor een lang weekend MotoGP met mijn zoon. :Y
 
Ik vind die kleur (oranje) nog steeds verschrikkelijk... Toch kan ik niet erkennen dat MM wel een extreem goede coureur is. Ik zie nog wel wat records van VR46 sneuvelen vrees ik.... (Ja, ik ben fan van Rossi maar heb een voorkeur voor Ducati).
 
Bij Molenaar hebben ze de zuigers ff op een staalwolwiel gezet en als "OK" beoordeeld.
Ik haal ze ook ff uit mijn "reserve"remklauw en kies dan de 2 beste uit...
 
Kan mijn werkplaats handboek nerregens meer vinden...

Wat is het aanhaalmoment voor de:
- Vooras
- De 2 moertjes die de as van onderen vastklemmen
- De TRAC arm bouten???
 
De vooras heeft ook nog een splitpengaatje? Vastdraaien en splitpen erdoor.
De andere ong. 10 nM
 
De vooras heeft ook nog een splitpengaatje? Vastdraaien en splitpen erdoor.
De andere ong. 10 nM
Nee, as draait met schoefdraad IN de linkerpoot en heeft onderaande rechtpoit een klem(VF500 heeft die links en rechts?
 
top!


Heb de RDW schorsing opgeheven en WA verzekering geregeld. Morgen maar es een stukkie gaan toeren. Lage toeren want de nokkenassen/kleppen moeten nog worden nagekeken... :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan