VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Nog iemand belangstelling voor wat (gratis) rood kuipmateriaal voor VF1000 F2?
20190817_170432.jpg

Voor de zekerheid nog maar vermelden dat het gaat om beschadigde delen, alleen grote linkeronderpaneel en 2 kleine linker en rechterpanelen onder zadel zijn ok. Kontstuk heb ik ook nog.
 
Laatst bewerkt:
AAAAAHH..... Japanes cockpit HAI !!!!

Japan had (?) een maximum snelheidsbeperking van 80KMH; de teller gaat dan ook van witte naar rode cijfers. En er zit een rood lampje in het dashboard dat (op mijn teller tenminste) bij 90KMH FEL oplicht _O-


P8171964.thumb.JPG.23db608740829d1adee43d4ed68552a4.JPG



P8171967.thumb.JPG.e0aefc1c7a31930737aed0ccfac05bc0.JPG
 
Heren. Ik heb besloten om voorlopig te stoppen met de vf's. Beide vf1000f zijn te koop met nog een heleboel onderdelen. Wil even bij jullie peilen of er interesse is voordat ze beiden op MP komen. Mocht iemand interesse hebben in 1 of allebei hoor ik het graag.
_20190119_105203.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oh! Die RWB is mooi!


Moet ik wel eerst mijn VF400F verkopen.

TE KOOP: 1982 model
Incl. extra goede tank, extra set kuipwerk, teller, wielen etc etc. 3e tank lekt...

cloud.thumb.jpg.029d2262c1c1a371f4a2689b88e895e2.jpg

Heeft dichtbij wel de nodige krasjes en leeftijdfoutjes hoor.
Prijs? Komen we wel uit.

IMG_20190818_094248.jpg


IMG_20190720_170729.jpg
 
Mijn 750 is een Japanse import en heeft idd ook een teller die boven de 80 van wit naar rood overgaat en waarschuwings lampje, het lampje zit bij mij niet in de teller geïntegreerd zoals die van jou en brand ook niet, dat moet ik nog eens nazien
 
En gisteravond in het donker bleek dat de witte cijfers GROEN verlicht worden... Ja, die Japanners kunnen er wat van...
 
Heren. Ik heb besloten om voorlopig te stoppen met de vf's. Beide vf1000f zijn te koop met nog een heleboel onderdelen. Wil even bij jullie peilen of er interesse is voordat ze beiden op MP komen. Mocht iemand interesse hebben in 1 of allebei hoor ik het graag.
Bekijk bijlage 1419810
NIemand interesse? voor 1750 Euro beide Honda's goed lopend. + een vracht onderdelen. het opleuk project heeft net nieuwe dempers en remschijven.(In onderdelen al een hoop waard. monozit is zeldzaam en het F2 blok heeft slechts 37000 gelopen.) heeft alleen een nieuwe achterband nodig. De originele is nog steeds heel fel op het gas. loopt als een trein.
 
NIemand interesse? voor 1750 Euro beide Honda's goed lopend. + een vracht onderdelen. het opleuk project heeft net nieuwe dempers en remschijven.(In onderdelen al een hoop waard. monozit is zeldzaam en het F2 blok heeft slechts 37000 gelopen.) heeft alleen een nieuwe achterband nodig. De originele is nog steeds heel fel op het gas. loopt als een trein.
Het is zoooooooooooooooo verleidelijk, maar ik heb al teveel projecten. Hetzelfde geldt voor de 400F. Die is eigenlijk nog verleidelijker.
 
Leuk ding hoor!
Ik ben nog aan het wachten op de geleidebussen van mijn voorvork.
Misschien dat ik dit jaar de VF weer in elkaar krijg zodat ik een rondje kan rijden... Nog niet gereden dit jaar helaas.
 
Ik ben vandaag weer gestrand gestrand met verstopte sproeiers -O-.
Heeft er iemand nog een nette tank voor een Vf750f Interceptor liggen?
 
Ja maar zonder resultaat helaas. Nu eerst m'n carburateurs maar eens ultrasoon laten reinigen en de pomp doorspoelen + alle leidingen en het filter vervangen. Dan blijft alleen de tank nog over
 
Ja maar zonder resultaat helaas. Nu eerst m'n carburateurs maar eens ultrasoon laten reinigen en de pomp doorspoelen + alle leidingen en het filter vervangen. Dan blijft alleen de tank nog over
Je kan ook die tank schoonmaken,en als er roest in zit ontroesten en eventueel coaten.
 
De huidige status van m'n zijspan,carbs ertussenuit halen was al een hoop werk en hoop nu maar dat ik ze er straks ook weer goed tussen krijg.
Bekijk bijlage 1422078
Hoe hard waren de rubbers?
Deze kun je soepeler maken in GLOEIEND heet water en wat vaseline of bandenvet op de binnekant smeren of op de buitenkant van de carburateurs en spruitstukken. Verder zijn er her en der tips te vinden om het makkelijker te monteren.
En ben blij, op een 1100 gaat het net wat makkelijker als op een 700/750, omdat je wat meer ruimte hebt.
 
Hoe hard waren de rubbers?
Deze kun je soepeler maken in GLOEIEND heet water en wat vaseline of bandenvet op de binnekant smeren of op de buitenkant van de carburateurs en spruitstukken. Verder zijn er her en der tips te vinden om het makkelijker te monteren.
En ben blij, op een 1100 gaat het net wat makkelijker als op een 700/750, omdat je wat meer ruimte hebt.
Rubbers zijn hard,had ze al in heet water met flink Dreft gegooid om ze schoon te maken en wat soepeler,maar ze scheuren gewoon met de montage van de carburateurs,morgen wat anders proberen ter vervanging van de rubbers.
Ook met allerlei filmpjes over wat nu de beste manier is om ze weer te monteren,ik blijf het een drama vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan