Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb even bij die van mij gekeken, lagen toch nog op de werkbank. Ik heb een eerste generatie uit '83 met overal 114 en 38, geen verschil in de naaldsproeiers maar wel in de naalden zelf.Even terugkomen op sproeierbezetting......Voor 112 en achter 110.
Bekijk bijlage 1426334Bekijk bijlage 1426337
Even terugkomen op sproeierbezetting......Voor 112 en achter 110.
Bekijk bijlage 1426334Bekijk bijlage 1426337
let op met spraakverwarring van voorste /achterste cilinders/carburateurs. Als het boek het heeft over de voorste carburateurs wordt dat letterlijk bedoeld, dat zijn dus de carburateurs die de achterste cilinders 'bedienen'oei ja ik had het over de v65 ; 1 en 3 hebben 120, 2 en 4 hebben 118
1 en 3 zijn de staande/achterste cylinders, de warmste dus.
Mooi ,een VF tussen een nest Elise,s en GT,s
Ff een paar dagen in Citroenzuur laten weken dan is de roest ook weg.Ik heb m'n tank binnen, helaas niet zo roestvrij als gehoopt. De bodem is keurig maar de bovenkant heeft behoorlijk roest, dit deel komt niet direct met de benzine in aanraking dus ik denk dat het geen problemen zou moeten geven. Vandaag komen m'n ringetjes voor de benzine leidingen tussen de carbs binnen dus kunnen we eindelijk alles afbouwen.
Zitten daar verder geen risico's aan? Dan is het wel het proberen waard iigFf een paar dagen in Citroenzuur laten weken dan is de roest ook weg.
De VF maar weer op de brug om de lekkage te achterhalen. Zijkapjes eraf, expansievaatje en spanningsregelaar aan de kant gehangen.
In het eerste bochtje na de pomp spuit de benzine er werkelijk uit als de motor loopt
Hier de boosdoener.
Nu is deze benzineslang voorzien van een soort geweven mantel aan de buitenzijde. Is dit noodzakelijk of kan ik elke willekeurige benzineslang gebruiken? Wat is nu precies de maat? Ik meet 6/10, maar die kom ik nergens tegen... 6/9 dan?
Die ken ik idd al maar ik word er ook niet veel wijzer van. Ik heb er liever geen tank cure in maar ben bang dat spoelen met een zuur er alleen voor zorgt dat de roest met een dag of wat weer terug is. Heeft iemand een goed idee?Hier nog een topic over ontroesten,
Ja dat blijft een probleem met welk zuur je ook gebruikt,een alternatief is trommelen zoals ook hierboven alDie ken ik idd al maar ik word er ook niet veel wijzer van. Ik heb er liever geen tank cure in maar ben bang dat spoelen met een zuur er alleen voor zorgt dat de roest met een dag of wat weer terug is. Heeft iemand een goed idee?