VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Hallo Jan, idd mag er best wezen deze uit 1983 op de foto's komt hij wel beter over, klein beetje vliegroest hier en daar. Verder nagenoeg origineel denk ik incl uitlaatdempers. Alleen de radiateur kapjes mis ik. Dit is een Japanse uitvoering te zien aan alle stickers, vloeistoffen deksels lampje dashboard, snelheid meter tot 180kph. En een vroege met motornummer RC07. Ipv RC15.
 
Mooi. Ik ben ook begonnen met een Japanse VF750F uit '82. RC07 idd... er zaten ook andere ontstekingsmodules in dan bij een Europese. De sproeierbezetting was ook anders dan standaard. Weet eigenlijk niet wat ik van die motor allemaal nog heb liggen.
 
Thnx Dutchy, verbaast me ook hoe soepel het rijdt. Na mijn eerste VF alleen nog 2 en 1 cilinders gereden dat verklaard het denk ik.
 
Jan, wellicht weet je dan ook of dit type begrensd is. Op kenteken is hij gewoon 66kw dus lijkt me van niet. Zou mooi zijn als iemand de radiateur kapjes incl rooster voorzijde heeft liggen, kom zelf uit omgeving Rotterdam. Alvast bedankt
 
Naar aanleiding van het briljante idee van Dutchy748:

Hierbij willen we graag peilen hoeveel animo er is voor de volgende VF BBQ.
Een locatie is inmiddels gevonden in de buurt van Lelystad Airport.
De datum staat voor nu op 18 april 2020.
Al het overige gaan we nog invullen...

Dus heb je zin of juist helemaal niet, roept u maar, dan kunnen we kijken of het haalbaar is.

Goed idee, zet mij er ook maar bij.

Gisteren naar Rotterdam geweest:
IMG_20191022_155120.jpg

Dit is ook een Japanner met een rc07 blok. Als ik de sticker op het balhoofd moet geloven is het productie nummer 253ste.
 
Hier geen sticker maar wel ingeslagen op het balhoofd 3373ste. Voor de radiateur kapjes ga ik even van Gils motors contacten in Hoogvliet.
 
Staat er goed bij lijkt ook nog origineel behalve de stalen remleidingen misschien?

Je kunt ook hier eens kijken:

De mijne is praktisch helemaal origineel, alleen de tank is vervangen voor een zelfde exemplaar vanwege roest en de vering is vervangen.
Ze ziet er echter op een afstandje redelijk uit maar van dichtbij heeft ze nog behoorlijk aandacht nodig. Ze heeft 2 jaar op de stoep in Rotterdam gestaan en daar knappen ze niet van op
 
Hallo, en welkom hier binnen het VF topic.

Mooie witte VFR.. Er bestaat binnen motorforum ook een specifiek VFR topic waar een aantal forumleden een RC24 bezitten.
 
Hallo, en welkom hier binnen het VF topic.

Mooie witte VFR.. Er bestaat binnen motorforum ook een specifiek VFR topic waar een aantal forumleden een RC24 bezitten.
Dank je voor de tip, ik heb me daar gemeld👍
 
Je kunt ook hier eens kijken:

De mijne is praktisch helemaal origineel, alleen de tank is vervangen voor een zelfde exemplaar vanwege roest en de vering is vervangen.
Ze ziet er echter op een afstandje redelijk uit maar van dichtbij heeft ze nog behoorlijk aandacht nodig. Ze heeft 2 jaar op de stoep in Rotterdam gestaan en daar knappen ze niet van op
Bedankt zal eens kijken idd. Bij mijn eerste VF is de tank ook lek geraakt, dacht onder bij de bovenste bevestigings beugel. Hoop dat deze het voorlopig nog uithoudt.
 
Zou me hier weer af willen melden maar geen idee hoe dat moet, iemand ??


Tja.. Nu zit je aan ons vast....;)

Ik neem aan dat je geen melding meer wilt hebben als hier een bericht wordt toegevoegd?

1 - Boven in de Balk onder het logo :"Motor Forum" staat een knop "Gevolgd" (Klik)
2- Je krijgt een lijst met topics, zet in de regel "VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15" een vinkje in het vierkante blokje.(klik).
3 - Onder alle topic regels staat een drop down box "Met selectie" (klik) en selecteer "Stop Volgen"
4 - Daarnaast de drop down box "Stop volgen" zit het knopje "GA" (klik)
5 - De pagina ververst en de regel met het te volgen topic is uit het overzicht.
 
BBQ 18-04-2020:

Zwerver
Carni-four Cowboy
Jan ARTC132
Smuiger
Dirtbag
Dutchy748
Olie4
Nsmeijer
GeertB84 (vroeger Nakedbiker)

Leuk idee zo'n BBQ!

Ter info: ik heb mijn gebruikersnaam veranderd naar GeertB84. De gebruikersnaam Nakedbiker dateerde nog uit mijn jonge jaren waarbij ik alleen met naked bikes reed... Ik heb toch al vele jaren een VF en ben niet meteen van plan die weg te doen. Dus heb ik maar afstand genomen van mijn gebruikersnaam :+
 
BBQ 18-04-2020:


Ter info: ik heb mijn gebruikersnaam veranderd naar GeertB84. De gebruikersnaam Nakedbiker dateerde nog uit mijn jonge jaren waarbij ik alleen met naked bikes reed... Ik heb toch al vele jaren een VF en ben niet meteen van plan die weg te doen. Dus heb ik maar afstand genomen van mijn gebruikersnaam :+
Ach, ik heb ruim 15 jaar geen magna gehad, maar nooit de behoefte gehad daarvoor m'n nickname aan te passen :+
 
Hallo iedereen,

Langs deze weg wil ik even aan alle verzamelde VF liefhebbers de vraag stellen of er nog mensen zijn die donor motoren hebben liggen van een VF1000.
Mijn motorblok was een revisie waard vermits de krukas, drijfstangen en cilinders echt wel in goeie staat waren. De nokkenassen zijn iets minder maar die kan ik laten herstellen.
Mijn hoofd probleem zijn de tuimelaars. Ik heb er 4 die ik nog vlak kan polijsten, maar de 4 andere zijn te erg beschadigd en daar lijkt vervangen de beste optie. Dus voor ik via Ebay de hele wereld ga afschuimen wil ik het hier eens proberen. Dus zijn er mensen die 4 tuimelaars voor een VFR1000 kwijt willen (minder mag ook) laat het me even weten.

Bedankt,
Koen

1572718866570.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan