Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt nog nooit de carburateurs terug hoeven plaatsen of een 30 jaar oude collector los hoeven maken bij een VF?
Niet gewoon en draad losgeraakt in de koplamp?
Een vervuilde/plakkende startknop geeft ook vaak dit effect, deze schakelt bij het starten ook de koplamp uit (en misschien ook claxon? nooit geprobeerd)Hoe krijg ik deze los/open? Boutje onderkant heb ik er uit.
Kan m slechts een beetje met een schroevendraaier openen. Maar niet veel verder..
Massa naar koplamp is goed maar geen stroom.
Claxon doet het ook niet.
Zekeringen goed (en op zekeringhouder meet ik 12V).
Motor start wel en achter/remlicht doen het ook
Bekijk bijlage 1588282
Koffie met gebakMet OEM bedoel ik de originele VF500F2 (rood wit blauw)
Er zit nu een VF400F kont op. die was verbleekt/ niet meer 100%. Die heb ik gespoten/gewrapped... Pasvorm is ok. Moest wel een beettje cre-bea doen
Bekijk bijlage 1590777
Bekijk bijlage 1590778
Bekijk bijlage 1590782
Jullie zitten hier natuurlijk al tijden in spanning of bovenstaande nu klopt of niet .Ik zou m'n vf graag voorzien van een superbike stuur ipv de standaard clipons. Nu kwam ik iemand op mf tegen die, lang geleden, stelde dat de kroonplaat van een CBX750F op de van een VF lijkt. Als ik op cmsnl in de onderdelen zoek dan blijkt dat de kroonplaat idd hetzelfde is voor een aantal jaar:
Bekijk bijlage 1576005
Nu heb ik een VF uit '83 en niet voor de Amerikaanse markt maar zover mij bekend zit daar geen verschil in.
Klopt mijn uiteenzetting of heb ik iets over het hoofd gezien? Voor de CBX is namelijk wel een superbike kroonplaat te krijgen.
https://www.lsl-online.nl/nl/detail/2071031/superbike-kit-honda-cbx750f-85-87-zilver.htm
Dat valt wel mee hoor, ik was er al vanuit gegaan dat het een adapter zou zijn ipv een echte kroonplaat.Da's best wel balen voor jou. En voor ons een waarschuwing.