VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 15

Hij staat zoizo in Duitsland en er is geen omschrijving, voor hetzelfde geld is het blok in elkaar gelopen. Als het een echte R is, is dit iig geen geld
 
Ik gooi toch weer even de vraag in de groep of iemand toevallig een VF 400 F schokdemper heeft liggen die ik even mag lenen. Voor de 500 en 750 F en de 1000 zitten in het standaard YSS programma, voor de V45 en V65 Sabre is een mooie custom gemaakt, alleen de 400F ontbreekt nog in het lijstje.
Al eens bij Hagon gekeken? Die hadden voor mijn VF 'n hele mooie schokbreker in het programma. :t
 
_O- _O- Het is duidelijk dat je @Dutch niet kent. Hij is leverancier van o.a. Hagon ;)
Hij is bezig nog niet bestaande OEM-vervangers voor de VF modellen "samen te stellen" ism fabrikanten, maar daar zijn voorbeelden voor nodig.
Als ik dat geweten had was ik niet helemaal naar Barneveld gereden. _O-
 
Ik ben op zoek naar inlaat rubbers voor mijn 1100,bij cmsnl zijn ze op backorder,bij Roukema geven ze aan dat de inlaat rubbers van een 1000 en 1100 gelijk zijn,klopt dit,voordat ik rubbers bestel met een te krappe doorgang?
 
Nou....het vreemde is dus.

Ik heb een omgebouwde VF750f die toch wel heel veel gelijkenissen vertoond met de CB.
 

Bijlagen

  • IMG_7191.jpg
    IMG_7191.jpg
    507 KB · Weergaven: 10
Ik ben op zoek naar inlaat rubbers voor mijn 1100,bij cmsnl zijn ze op backorder,bij Roukema geven ze aan dat de inlaat rubbers van een 1000 en 1100 gelijk zijn,klopt dit,voordat ik rubbers bestel met een te krappe doorgang?
Ik heb een setje carbs liggen van een Sabre 1100. Compleet met rubbers. Rubbers zijn keihard geworden maar naar mijn weten niet gescheurd. Mag je wat mij betreft zo hebben tegen verzendkosten of ophalen. Weet niet of je hier iets aan hebt.
IMG_20210401_101708.jpg
 
Nou....het vreemde is dus.

Ik heb een omgebouwde VF750f die toch wel heel veel gelijkenissen vertoond met de CB.
Alleen een ronde koplamp en andere tellers op gezet. Voor de rest is het een VF750F. Frame, tank, voorvork, motorblok, zadel is allemaal van de vf750f.
 
Ik heb een setje carbs liggen van een Sabre 1100. Compleet met rubbers. Rubbers zijn keihard geworden maar naar mijn weten niet gescheurd. Mag je wat mij betreft zo hebben tegen verzendkosten of ophalen. Weet niet of je hier iets aan hebt.Bekijk bijlage 1614160
Dank je voor het aanbod,heb echter de rubbers al besteld en die liggen op een bezorgpunt te wachten om afgehaald te worden,ben ook bang dat zulke verharde rubbers de montage niet zullen overleven,komt best wel wat spanning op te staan om alles op z'n plek te krijgen.
 
Lekker hoor!

Ik heb vorige week geprobeerd de VF te starten. Tikkie en lopen, maar helaas op twee cilinders... Blijkbaar heeft een vorige eigenaar de vlotterbakken met vloeibare pakking dichtgesmeerd, hetgeen nu als vlokmiddel door de carbs gaat. Eindstand: de VF staat op de brug voor een carbreiniging een dezer dagen.
 
Lekker hoor!

Ik heb vorige week geprobeerd de VF te starten. Tikkie en lopen, maar helaas op twee cilinders... Blijkbaar heeft een vorige eigenaar de vlotterbakken met vloeibare pakking dichtgesmeerd, hetgeen nu als vlokmiddel door de carbs gaat. Eindstand: de VF staat op de brug voor een carbreiniging een dezer dagen.
Mijn VF had al sinds vorig jaar November last van een lekkende vlotterbak dacht ik. Helaas vanwege verbouwing pas vorige maand tijd voor gehad. Na twee keer de vlotterbakjes helemaal schoon gemaakt heb en de vlotters hebben nagekeken bleef die maar lekken. Toen het benzine tankje eraan gehangen op de werkbank met de carburateurs in me handen. Na lang gekeken te hebben zag ik dat die lekte bij de T aansluiting. Gelukkig zaten deze rubbers bij de carb rebuild setje die ik een paar jaar geleden had gekocht. Nu loopt die weer heerlijk zonder lekkage. Ook gelijk alle koelslangen verniewt want deze bleven ook lekken. Ook kwam een gescheurd gasschuif membraam tegen, die ook vervangen voor een setje van japparts. Ik hoop dat ze het nu weer goed blijft doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan