VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 2

Wat wordt de nieuwe topic-titel?

  • Het Groote Topic Des Honda VFs Vers III

    Stemmen: 4 33,3%
  • VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 3

    Stemmen: 7 58,3%
  • VF-topic (3)

    Stemmen: 1 8,3%
  • Iets anders....

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
en na een paar uurtjes knutselen:

full


Dat was het weer voor vandaag...
 
Ben (was) als arme student op zoek naar een leuke budget ( <1000 eur) motor, stuit ik op een VF 750 F (heeeeee, dat ziet er leuk uit), ff bellen of ie er nog staat, meteen langs geweest en ik was verkocht.
vrijdag proefrit :] gemaakt en was verbaasd over de wendbaarheid en de snelheid waarmee ik de rest van het verkeer voorbij schoot :W

Ben inmiddels dus de trotse eigenaar van een Interceptor!!! :Y

Hier wat nice pics
P1010142%20voor%20MF.jpg



:9~

P1010143%20voor%20MF.jpg


*O*

B.T.W heeft iemand nog een rechter spiegel liggen??
 
Ben (was) als arme student op zoek naar een leuke budget ( <1000 eur) motor, stuit ik op een VF 750 F (heeeeee, dat ziet er leuk uit), ff bellen of ie er nog staat, meteen langs geweest en ik was verkocht.
vrijdag proefrit :] gemaakt en was verbaasd over de wendbaarheid en de snelheid waarmee ik de rest van het verkeer voorbij schoot :W

Ben inmiddels dus de trotse eigenaar van een Interceptor!!! :Y

Hier wat nice pics
(Afbeelding)


:9~

(Afbeelding)

*O*

B.T.W heeft iemand nog een rechter spiegel liggen??
Mooi *O*

Ik zal je binnenkort effe aan de lijst der lijsten toevoegen. 8-)
 
Heel goed al die projecten en nieuwe VF rijders!
Mijn VF is... uitelkaar... Mijn vriend is eindelijk begonnen met het spuiten van mijn tank... Ik weet nu wel waarom hij zo "prachtig" blauw is gemaakt.. Een van de vorrige eigenaren heeft hem schijnbaar een paar keer lekker laten stuiteren.... Met het stralen kwam schijnbaar de opvul zooi mee.. Dus daar is hij nu hard mee bezig.. Zal hem eens de camera mee geven.. kunnen jullie meegenieten van het verbouw process..
 
Heel goed al die projecten en nieuwe VF rijders!
Mijn VF is... uitelkaar... Mijn vriend is eindelijk begonnen met het spuiten van mijn tank... Ik weet nu wel waarom hij zo "prachtig" blauw is gemaakt.. Een van de vorrige eigenaren heeft hem schijnbaar een paar keer lekker laten stuiteren.... Met het stralen kwam schijnbaar de opvul zooi mee.. Dus daar is hij nu hard mee bezig.. Zal hem eens de camera mee geven.. kunnen jullie meegenieten van het verbouw process..
Please do....
En laat 'm dan meteen erbij vertellen welke verf hij op welke manier spuit met welke voorbehandeling enzo. Spuitn blijft een verhaal apart :Y
 
@2meter ellende
Mijn vriend werkt bij Sigma coatings.. (sluik reklame.. :P ) dus hij gebruikt sigma primer als basis laag. Daarna spuit hij de tank af met een autolak
 
Hoi,

Ik ben weer lid van deze club. :Y
Ik heb gisteren een VF1000F gekocht. *O*

Proef gereden in een sloot die ze snelweg noemen. Wat een k#t weer was het gisteren. Maar ondanks het feit dat het water met bakken uit de hemel viel liep de VF perfect.
Vanavond ga ik hem ophalen. Ik zal binnenkort wel wat foto's posten.



Oja, ook nog een XV 920 erbij gekocht. Met een kapotte startmotor uiteraard. _O-
Is tenslotte ook een V blok.
 
Hoi,

Ik ben weer lid van deze club. :Y
Ik heb gisteren een VF1000F gekocht. *O*

Proef gereden in een sloot die ze snelweg noemen. Wat een k#t weer was het gisteren. Maar ondanks het feit dat het water met bakken uit de hemel viel liep de VF perfect.
Vanavond ga ik hem ophalen. Ik zal binnenkort wel wat foto's posten.



Oja, ook nog een XV 920 erbij gekocht. Met een kapotte startmotor uiteraard. _O-
Is tenslotte ook een V blok.

Gefeliciteerd met je aankopen! Ene die XV920 is ook erg vet!
Piccie's zijn welkom :}
 
Euh, wat voor een kruising is dit :?
Is die kuip een extra accessoire van de VF1000F?
Wordt aangeboden als een VF1000R... |(

Volgens mij bedoel je deze (was mij namelijk ook al opgevallen):



Een gewone -F met een spuuglelijke after market kuip. Niet origineel van Honda denk ik.
 
Laatst bewerkt:
vf1000f2 boldor oftewel nieuwere vf1000f .s

VF1000F (sc15) van de eerste generatie had een wat meer spits omhooglopende kont, en 16" voorwiel.
De tweede generatie is in twee versies uitgebracht; een met enkel een topkuip en bellyspoiler, en een met een volle kuip, en 18" voorwiel. Dat is deze.
Echter de tekst van VFAndré verwijst mi naar deze link;

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_honda/24157533.html

welke idd een eerste uitvoering VF1000F is, met ik denk een aftermarket onderkuip. Ik weet nl nog steeds niet of dit een origineel Honda accessoire, een originele Honda uitvoering of een andere fabrikant is. Het is wel heel professioneel gedaan moet ik zeggen. :} :}

ik heb de betreffende verkoper (handelaar nota bene |( |( ) al gemaild dat de typeaanduiding niet klopt, maar hij reageert niet.
Nou ja, voor deze prijs verkoopt hij hem nooit, of het moet aan een gek zijn.

gr. Jos
 
Hoi Bikers :} :} ,

Effe een heel ander onderwerp. Het gaat lieverlee weer richting pasen en ik hoor nog steeds niks over ons, normaal gesproken terugkerende, beruchte en oergezellige VF-Paasontbijt te Meerkerk. Dus VF-vrienden doen we het dit jaar ook weer? Het is gelijk een mooie gelegenheid om de evt nieuwe VF-ers te ontmoeten. Dus laat eens wat horen.

groeten, William :+ :W
 
Hoi Bikers :} :} ,

Effe een heel ander onderwerp. Het gaat lieverlee weer richting pasen en ik hoor nog steeds niks over ons, normaal gesproken terugkerende, beruchte en oergezellige VF-Paasontbijt te Meerkerk. Dus VF-vrienden doen we het dit jaar ook weer? Het is gelijk een mooie gelegenheid om de evt nieuwe VF-ers te ontmoeten. Dus laat eens wat horen.

groeten, William :+ :W
Ikke op de BOL komen :]

Jos :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan