VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi VF broeders,

Heeft iemand suggesties omtrent de achtervering van de VF1000F(2)? Heb de voorkant redelijk op orde, maar de achterkant heeft geen demping (meer). Andere shock?

Gr. Rob

Tijdje op de plank gelegen ??? Als ie weer recht op staat duurt het even eer de olie weer in de dember is gezakt. Ff flink aantal keer diep inveren, en ze komen weer terug.

Ook zijn deze dempers te servicen, echter die showa schokbrekers zijn noit echt je van het geweest.
 
Dat zijn de berichten!
Maar wat was nou de oorzaak dat ie zo beroerd liep? Carbs? Nokkenassen?


Nou, daar zijn we nog niet uit. Wel waren er veel geluidsklachten. Eerst dacht ik het vermeende tuimelaar/nokkenasprobleem. Maar de asjes en tuimelaars waren als net ingereden. Prima voor een blokje zonder oliemodificatie. Een modificatie is naar mijn mening ook niet nodig, mits je de VF maar boven de 4.000 toeren houdt. En niet met 2500 toeren lekker gaat zitten cruisen.

Uiteindelijk waren het de spanners die niet gemodificeerd waren. Het waren nog de spanners met de dunne blokkeerstiften. Zal hier ééns een plaatje van schieten. Vanaf 84 zijn er andere spanners gekomen met een dikke blokkeerstift. Anyway. Met de oude spanners liep het blok redelijk, echter bij lage toerentallen klapte de spanner terug waardoor geratel van de ketting ontstond. 1 tel later was het weer weg.

Afijn. De inhoud van de koppen eruit. Gemodificeerde spanners geplaatst, asjes weer terug erin. Klepspeling achter was 0,0 niks. Dus veel te strak. Vermoedelijk ontstond hierdoor het probleem van het niet willen lopen of verzuipen. Kleppen gesteld. Kapjes gemonteerd.

Daarna de carburateurs nagezien, zijn die venturies (Aanzuigbuizen) niet goed geplaatst. Het gaatje in de buizen stond niet in lijn met de stationaire luchtsproeier op achterzijde van de carburateur en de buizen dichtten niet af. Nu ja, zo goed als het kon deze goed gezet en gestart.

Draaien als een dolle. Erg gecharmeerd van sebring 4 in 1. Zou er graag een willen. Echter. Ze zijn er niet meer. Als iemand er één te koop weet, denk a.u.b. aan mij.

Kleine aanfdachtspunten zijn er dus nog wel, waaronder het te rijk staan van de carbs bij lage toerentallen onder de 4k en de dichting van de aanzuigbuizen. Ik denk dat allebei heel goed met elkaar in relatie staan. Joep wel even het voordeel van de VD61 serie carburateurs uitgelegd over sproeierbezetting en gasschuifveren. Dus ook hier voor wordt nog een exemplaar gezocht.

Groeten,

Raymond
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan Joep. Het was een leuke sleutelmiddag, delen van ervaringen en kennisoverdracht.

Tja, wat een setje nokkenas kettingspanners en klepstellen allemaal niet uithalen. Wel ff die aanzuigbuizen vernieuwen vanwege verkeerde pulsen in de luchtfilterbak.

Succes met rijden en keep us informed...

Dutchy

Yep die aanzuigbuizen zal ik zeker achteraan gaan.
En tevens kijken voor een setje VD 61A carburateurs……………….
Even kijken in de krat……………….
Dat andere setje wat ik heb liggen zijn VD 61A carbs. Moeten eventueel gepoetst worden aan de buitenkant en het plenum is kapot. Dus misschien de handel maar overgooien? Nah dat is mazzel hebben.
Kleppenstellen stelt dus eigenlijk niets voor al moet je bij de voorste dus even “hannesen” met de radiators :(

Ik probeer dus deze week een aantal “runs” te gaan doen met de VF en dan misschien in augustus en/of september nog op Zolder te rijden. Kijken wat de “baas” er van vindt :+

Dat zijn de berichten!
Maar wat was nou de oorzaak dat ie zo beroerd liep? Carbs? Nokkenassen?

Geen idee eigenlijk. De nokkenassen waren nog goed, alleen de kettingspanners waren dus naar hun grootje. Verder zit er nog een rammeltje van de ketting van de olie pomp, de ketting is wat uitgerekt, maar niet problematisch en je hoor het eigenlijk niet. Daarbij kregen we de moer van de koppeling niet los. Dus als ik eens de platen moet vervangen kan ik aan de slag met de dremel :(
Carbs zelf nog maar eens nakijken maar daar is ook niet direct iets slecht aan. Alleen de aanzuigbuizen zaten niet goed en zijn wat ouder. Of dat alles is, geen idee. Misschien komt het ook omdat er geen brandstofpomp meer op, maar benzine krijgt hij desondanks toch. Raymond, heb jij er nog een reden voor?
 
Hoi VF broeders,

Heeft iemand suggesties omtrent de achtervering van de VF1000F(2)? Heb de voorkant redelijk op orde, maar de achterkant heeft geen demping (meer). Andere shock?

Gr. Rob

Hoi Rob,

Ik wil natuurlijk geen reclame maken, maar als je een goede shock zoekt en daarbij ook nog fatsoenlijk en redelijk voorgelicht wil worden. Stuur dan eens een mailtje naar info@bitubo-raceservice.nl aka Hakinnen hier op het forum. Ik zelf heb er een Bitubo shock van voor de VF750F. Kost wat, heb je wat. Kunt natuurlijk ook gaan voor een Hagon of dergelijke, maar kwalitatief zijn die niet mer elkaar te vergelijken.
Je kunt ook op de website www.bitubo-raceservice.nl kijken zie je wat hij nog meer verkoopt aan merken.

Let op mag dan over komen als Spam, maar ik heb er zeer goede ervaringen mee en daarbij krijg je fatsoenlijk advies wat bij je motor past. Je kunt de shocks zelfs tot zekere hoogte op maat laten maken.
 
Geen directe reden Joep. Echter de te strakke kleppen achter verstoren de carburateurs enorm.
Daar gaat mijn grootste vermoeden naar uit.

Wil je het echt zuiver krijgen zou ik voor die VD61ers gaan. Eerst wellicht de VD61ers ultrasoon laten reinigen. Opbouwen met de revisiekitjes vanuit de VD51ers en de aanzuigbuizen vernieuwen. Daarna finetunen.

Ik weet niet of de VF het vol houd met een lage tankvulling (Gewichtbesparing) op hoge snelheden en een zwaartekracht voeding. Een pompje weegt niet zo zwaar als een gevulde tank. Blijf het vreemd vinden dat zowel je 83 straatfiets en de racer geen brandstofpomp heeft. Je hebt wel het relais en de bedrading ervoor.

Misschien een interessante vraag hier. Mijn beide VFén , zowel 83 als 84 hebben een brandstofpomp gemonteerd op de carter condensvat onder het zadel. Bij wie nog meer ??
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje; ik heb een VF 400 en vroeg me eigenlijk af welk toerental "gezond" is voor deze motor als ik 80 km/u rijd?
 
Laatst bewerkt:
Geen directe reden Joep. Echter de te strakke kleppen achter verstoren de carburateurs enorm.
Daar gaat mijn grootste vermoeden naar uit.

Wil je het echt zuiver krijgen zou ik voor die VD61ers gaan. Eerst wellicht de VD61ers ultrasoon laten reinigen. Opbouwen met de revisiekitjes vanuit de VD51ers en de aanzuigbuizen vernieuwen. Daarna finetunen.

Ik weet niet of de VF het vol houd met een lage tankvulling (Gewichtbesparing) op hoge snelheden en een zwaartekracht voeding. Een pompje weegt niet zo zwaar als een gevulde tank. Blijf het vreemd vinden dat zowel je 83 straatfiets en de racer geen brandstofpomp heeft. Je hebt wel het relais en de bedrading ervoor.

Misschien een interessante vraag hier. Mijn beide VFén , zowel 83 als 84 hebben een brandstofpomp gemonteerd op de carter condensvat onder het zadel. Bij wie nog meer ??

Ik ga er mee aan de slag.
Het juiste setje heb ik dus, dan maar eens achter die Amerikaan aan gaan wat die voor je als nieuw maakt.
Mijn straatmotor is als het goed is een '84'er. Maar daar zit dus wel een brandstofpomp in. Niet goed opgeslagen in de bovenkmamer :z
Als je nog wilt kijken wat voor een brandstofpomp ik kan gebruiken, ga dus nu even uit van een Civic uit '86. En tot die tijd de tank maar goed volhouden.
 
Even een vraagje; ik heb een VF 400 en vroeg me eigenlijk af welk toerental "gezond" is voor deze motor als ik 80 km/u rijd?

Geen idee voor een 400, bij mijn 750 zit ik dan op +/- 3500 à 4000 toeren, in z'n vijf.
Maar waarom vraag je dat? Loopt die niet lekker of zo?
 
Hoi Rob,

Ik wil natuurlijk geen reclame maken, maar als je een goede shock zoekt en daarbij ook nog fatsoenlijk en redelijk voorgelicht wil worden. Stuur dan eens een mailtje naar info@bitubo-raceservice.nl aka Hakinnen hier op het forum. Ik zelf heb er een Bitubo shock van voor de VF750F. Kost wat, heb je wat. Kunt natuurlijk ook gaan voor een Hagon of dergelijke, maar kwalitatief zijn die niet mer elkaar te vergelijken.
Je kunt ook op de website www.bitubo-raceservice.nl kijken zie je wat hij nog meer verkoopt aan merken.

Let op mag dan over komen als Spam, maar ik heb er zeer goede ervaringen mee en daarbij krijg je fatsoenlijk advies wat bij je motor past. Je kunt de shocks zelfs tot zekere hoogte op maat laten maken.


Bedankt Joep, zal er eens kijken.

Groet, Rob
 
Geen idee voor een 400, bij mijn 750 zit ik dan op +/- 3500 à 4000 toeren, in z'n vijf.
Maar waarom vraag je dat? Loopt die niet lekker of zo?

Nou, ik heb het idee dat ik in een te laag toerental rijd als ik onder de 5500 toeren zit in de 3de (als dat de 3de is) versnelling bij 80 km/u. En zodra ik boven de 7000 toeren uitkom heb ik het idee dat ik vermogen aan het trekken ben, terwijl ik juist zo economisch mogelijk wil rijden.

Ik rijd normaal met 6000 toeren in de 80 km/u en vind dit opzich wel oke, maar krijg het idee dat hij dan niet echt heel erg lekker loopt, meestal iets meer toeren dan loopt hij net iets beter.

Heeft iemand trouwens tips met betrekking tot het onderhoud van het zadel van een VF? Ik heb een rood gekleurd zadel (wat een kleur) en hij is een beetje verkleurd aan het raken door de regen en zon enzo... ? Iemand tips, heeft bijvoorbeeld leervet zin?

Ow en zou iemand mij kunnen vertellen waar je doorgaans onderdelen vandaan haalt met een honda zoals de mijne? Ik wil alvast vooruit denken hierover, omdat ik (bij de aanschaf) al wist dat onderdelen wat lastiger gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb het idee dat ik in een te laag toerental rijd als ik onder de 5500 toeren zit in de 3de (als dat de 3de is) versnelling bij 80 km/u. En zodra ik boven de 7000 toeren uitkom heb ik het idee dat ik vermogen aan het trekken ben, terwijl ik juist zo economisch mogelijk wil rijden.

Ik rijd normaal met 6000 toeren in de 80 km/u en vind dit opzich wel oke, maar krijg het idee dat hij dan niet echt heel erg lekker loopt, meestal iets meer toeren dan loopt hij net iets beter.

Heeft iemand trouwens tips met betrekking tot het onderhoud van het zadel van een VF? Ik heb een rood gekleurd zadel (wat een kleur) en hij is een beetje verkleurd aan het raken door de regen en zon enzo... ? Iemand tips, heeft bijvoorbeeld leervet zin?

Ow en zou iemand mij kunnen vertellen waar je doorgaans onderdelen vandaan haalt met een honda zoals de mijne? Ik wil alvast vooruit denken hierover, omdat ik (bij de aanschaf) al wist dat onderdelen wat lastiger gaat worden.
Wat je zadel betreft, je kan deze bij veel meubel-makers opnieuw laten bekleden, is niet zo heel duur en kan je bijvoorbeeld zwart als kleur nemen.
Zelf haal ik mijn onderdelen bij www.cmsnl.com vandaan, maar er zijn genoeg sites waar je het spul weg kan halen.
 
Nou, daar zijn we nog niet uit. Wel waren er veel geluidsklachten. Eerst dacht ik het vermeende tuimelaar/nokkenasprobleem. Maar de asjes en tuimelaars waren als net ingereden. Prima voor een blokje zonder oliemodificatie. Een modificatie is naar mijn mening ook niet nodig, mits je de VF maar boven de 4.000 toeren houdt. En niet met 2500 toeren lekker gaat zitten cruisen.

Uiteindelijk waren het de spanners die niet gemodificeerd waren. Het waren nog de spanners met de dunne blokkeerstiften. Zal hier ééns een plaatje van schieten. Vanaf 84 zijn er andere spanners gekomen met een dikke blokkeerstift. Anyway. Met de oude spanners liep het blok redelijk, echter bij lage toerentallen klapte de spanner terug waardoor geratel van de ketting ontstond. 1 tel later was het weer weg.

Afijn. De inhoud van de koppen eruit. Gemodificeerde spanners geplaatst, asjes weer terug erin. Klepspeling achter was 0,0 niks. Dus veel te strak. Vermoedelijk ontstond hierdoor het probleem van het niet willen lopen of verzuipen. Kleppen gesteld. Kapjes gemonteerd.

Daarna de carburateurs nagezien, zijn die venturies (Aanzuigbuizen) niet goed geplaatst. Het gaatje in de buizen stond niet in lijn met de stationaire luchtsproeier op achterzijde van de carburateur en de buizen dichtten niet af. Nu ja, zo goed als het kon deze goed gezet en gestart.

Draaien als een dolle. Erg gecharmeerd van sebring 4 in 1. Zou er graag een willen. Echter. Ze zijn er niet meer. Als iemand er één te koop weet, denk a.u.b. aan mij.

Kleine aanfdachtspunten zijn er dus nog wel, waaronder het te rijk staan van de carbs bij lage toerentallen onder de 4k en de dichting van de aanzuigbuizen. Ik denk dat allebei heel goed met elkaar in relatie staan. Joep wel even het voordeel van de VD61 serie carburateurs uitgelegd over sproeierbezetting en gasschuifveren. Dus ook hier voor wordt nog een exemplaar gezocht.

Groeten,

Raymond
Flinke klus zeg! Maar top dat de motor van Joep weer goed is :)
Had je die nieuwe spanners op voorraad? Of preventief vervangen?
Zijn die VD61 zo zeldzaam? Of kan je die overal wel scoren?
 
Op zich zijn die VD61 niet zo zeldzaam. Ze zitten op de VF750F uit '84. De zogenaamde FE modellen. Deze carbs verschillen onder andere op beluchting van de vlotterbakken. Bij de voor 84 modellen zijn vaak VD52 carburateurs gemonteerd. Deze beluchten via de koppelbuisjes naar de luchtfilterbak. Hierdoor ontstaan onderdruk of bovendruk pulsen in de vlotterbak.

Bij de '84 is de beluchting van de vlotters via een U vormig buisje naar de buitenlucht. Ook zijn de gaten in het aluminium huis van de luchtfilterbox afgedicht.

Verder kijk maar naar de verschillen hieronder:
1983 VF750F (Interceptor)
Carbcode VD 52B AVB
Hoofdsproeier voor en achter: 128
Laag sproeier: 38
Gasschuif lengte: 51.9 mm
Gasschuif diameter: 20.95mm
Gasnaald : Voor 1HE , Achter 1HB
Veer voorste schuiven: lengte 170 mm, 0.75mm draad dikte
Veer achterste schuiven: lengte 130 mm, 0.7 mm draad dikte
Pilot jet 2.5 slagen uit (Voorinstelling)
Vlotter hoogte 7mm


1984 VF750FE (Interceptor) Frame: RC15 2008957 (Europe, no VIN plate/number)
Carb Code: VD61B BVC
Hoofdsproeier voor: 112
Hoofdsproeier achter: 110

Lage sproeier 38
Gasschuif lengte: 51.9 mm
Gasschuif diameter: 20.95mm
Slide Needle: Front 0WE , Rear 0WC
Veer voorste schuiven: lengte 170 mm, 0.75mm draad dikte
Veer achterste schuiven: lengte 130 mm, 0.7 mm draad dikte
Pilot jet 1.5 slagen uit (Voorinstelling)
Vlotter hoogte 7mm


Ook zijn de venturi buisjes van de VD62 anders geboord waardoor dus voor een andere keuze in gasnaalden is gekozen.

Je zou denken te arm, echter door de aanpassing van de beluchting van de vlotterbakken loopt de VF veel efficiënter.

De spanners van de eerste serie hadden een dunnere as. Gelukkig had joep van één van de reserveblokken een setje gemodificeerde spanners met een dikkere stift.
Hier het verschil in spanners, links het oude model, rechts het nieuwere model:

spannersrt2.jpg



Raymond
 
Wat moet je nu precies los hebben om de spanner te kunnen vervangen?. Ik meen dat als je de slippers (geleiders) wil vervangen je de cilinderkop los moet halen. Is dat voor de spanner ook het geval?
 
De spanner met het geleiderblad is los te vervangen. De kop hoeft er niet af. Er wel voor zorgen dat alle nokkenassen op T1-3 er in gaan. Zie voorgaande pagina's (Lees geheel Pagina 23)over het terugplaatsen van nokkenassen. In de orginele manuals staat een fout, c.q. zeer omslachtige manier over het terugplaatsen van nokkenassen.

Het losse geleiderblad aan overzijde van het spanblad is lastig om te verwijderen. Hij zit midden/onder in het blok op een asje geschoven. Echter dit blad heb ik nog nooit vervangen daar dit blad nagenoeg niet slijt.

Het spanblad heeft het wat zwaarder te verduren. Dit blad staat in een steuntje geschoven net boven de krukas. Bij het verwijderen van de spanner komt dit blad mee uit het steuntje.
De spanner handmatig opspannen en borgen met een pennetje door de gaatjes aan de zijkant van de spanner. Hierdoor wordt het blad dus zegmaar ontspannen.

Bij het terugzetten ook in het geheel met de ketting al in de spanner gemonteerd. Ketting een beetje strak houden en daarmee het blad naar beneden geleiden.. Wanneer het blad in het steuntje valt, ligt de spanner automtisch vlak op de montagepunten in de kop. Nokkenassen terugplaatsen. Lagerkappen, Olie brug en bovensteun terugplaatsen. Bouten natrekken op aanhaalmoment. Borgpen verwijderen en de krukas twee slagen rondhalen en nogmaals op T1-3 controleren of de nokkenassen goed staan afgesteld.

Raymond
 
Laatst bewerkt:
Wat moet je nu precies los hebben om de spanner te kunnen vervangen?. Ik meen dat als je de slippers (geleiders) wil vervangen je de cilinderkop los moet halen. Is dat voor de spanner ook het geval?

nee, alleen het kleppendeksel, de bovenste ketinggeleider dan olie leiding hierbij komt gelijk deels de nokkenas los. hieruit ook de rest losmaken. nokken as er uit (twee keer) gelijder los schroeven en presto.

let op de timing van het geheel als je weer begind met monteren.

het eerste stukje van dit topic geeft wel een beeld van wat je gaat tegen komen. -->klik--
 
Dag VF'ers!

Na het vervangen van de balhoofdlagers bleef mijn VF een beetje gek doen in de bochten, en na een kort onderzoek blijk ik een slag in de voorvelg te hebben... De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk 'n keer iets geraakt (ik niet :p), maar ik ben nu dus op zoek naar een 18" (x2.50) comstar voor een VF1000F(f). Heeft iemand hier zo'n velg liggen?
Ik heb al meerdere sloperijen afgebeld, maar er zijn vooral 16" velgen te vinden.

Tevens even gekeken om meteen maar een CBR wiel te monteren, maar ik vind alleen informatie over 16" comstars naar F2's en voor VFR's. Weinig over mijn voorvork met z'n 18", zit daar veel verschil in? Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt! :}
 
Volgens mij waren dat ook 16" wielen, althans het voorwiel.

Probeer Woesthoff uit Brummen ééns. Volgens mij heeft ie onlangs een F2 gestript. Is die velg overigens niet te richten ??

Oké niet dat richten goedkoop is, echter beter iets dan niets.
In Almere zit SMS een speciaal richtbedrijf. Ze rekenen 150,- per velg inclusief balanceren.
Kijk hier maar ééns: Scooter en Motor Service Almere | Reparatie en Onderhoud
 
Dag VF'ers!

Na het vervangen van de balhoofdlagers bleef mijn VF een beetje gek doen in de bochten, en na een kort onderzoek blijk ik een slag in de voorvelg te hebben... De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk 'n keer iets geraakt (ik niet :p), maar ik ben nu dus op zoek naar een 18" (x2.50) comstar voor een VF1000F(f). Heeft iemand hier zo'n velg liggen?
Ik heb al meerdere sloperijen afgebeld, maar er zijn vooral 16" velgen te vinden.

Tevens even gekeken om meteen maar een CBR wiel te monteren, maar ik vind alleen informatie over 16" comstars naar F2's en voor VFR's. Weinig over mijn voorvork met z'n 18", zit daar veel verschil in? Heeft iemand daar ervaring mee?
Alvast bedankt! :}
Heb jij een 18" voorvelg? Lijkt mij heel erg stug.
Een VF1000F heeft namelijk een 16" voorvelg en een 17" achtervelg ;)
De VF750F heeft een 16" voor en 18" achter.

En verder over het steken van andere velgen. Ik heb een complete achter- en voorkant van een CBR er in en dat was goed te doen. Alleen achter is het wat meer werk.
Verder heeft ook FastFriend andere velgen in zijn VF1000F, hij heeft dat gedaan met de originele voorvork en achterbrug. Dan moet je aan de slag met bussen en dergelijke, kunt dus twee kanten op.
 
Laatst bewerkt:
Of hij heeft net als ik een F2, die heeft wel 18" voor en 17" achter.

Weet iemand wellicht hoe de duitse VF versies waren begrenst op 100PS?

Groet, Rob
 
Heb jij een 18" voorvelg? Lijkt mij heel erg stug.
Een VF1000F heeft namelijk een 16" voorvelg en een 17" achtervelg ;)
De VF750F heeft een 16" voor en 18" achter.

En verder over het steken van andere velgen. Ik heb een complete achter- en voorkant van een CBR er in en dat was goed te doen. Alleen achter is het wat meer werk.
Verder heeft ook FastFriend andere velgen in zijn VF1000F, hij heeft dat gedaan met de originele voorvork en achterbrug. Dan moet je aan de slag met bussen en dergelijke, kunt dus twee kanten op.

Het is een 18" velg, ik heb 17" achter. Eigenlijk lijkt mijn VF meer op een F2 dan op een 'oude' VF1000F. Vanaf de tank naar achteren is in ieder geval geen verschil meer te zien met een VF1000F2.

Ik zal ook Woesthoff eens bellen. Bedankt :)
 
Het is een 18" velg, ik heb 17" achter. Eigenlijk lijkt mijn VF meer op een F2 dan op een 'oude' VF1000F. Vanaf de tank naar achteren is in ieder geval geen verschil meer te zien met een VF1000F2.

Ik zal ook Woesthoff eens bellen. Bedankt :)


Ik heb ook zo'n VF 1000 "F2" met inderdaad een 18" voor en 17" achter
 
he allen!

ik ben net terug uit zuid frankrijk met mijn vf750f en ik moet zeggen dat je in de omgeving van camping moto (crest) super kan rijden met de vf, lekker sturen in de alpen.
En ondanks dat hij in 1983 voor het eerst herrie maakte heeft ie alle 2700 km geen slag gemist, zelfs niet met 2 personen en bagage op zijn rug. en maar 1 liter olie verbruikt ;)

heb ook even flink aan het gas gehangen op de cole de rousette ( of zo iets), tot de avon bandjes toch een beetje last van rullen kregen :Y .

kort om toppie om op een vf te kunnen rijden, en al helemaal in de vosges en jura en de alpen
 
Laatst bewerkt:
he allen!

ik ben net terug uit zuid frankrijk met mijn vf750f en ik moet zeggen dat je in de omgeving van camping moto (crest) super kan rijden met de vf, lekker sturen in de alpen.
En ondanks dat hij in 1983 voor het eerst herrie maakte heeft ie alle 2700 km geen slag gemist, zelfs niet met 2 personen en bagage op zijn rug. en maar 1 liter olie verbruikt ;)

heb ook even flink aan het gas gehangen op de cole de rousette ( of zo iets), tot de avon bandjes toch een beetje last van rullen kregen :Y .

kort om toppie om op een vf te kunnen rijden, en al helemaal in de vosges en jura en de alpen
Mooi man! Super om te horen dat het lekker stuurt :)
Goed weer gehad onderweg?
1l olie op 2700km is netjes hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan