Zo, vandaag ff eerstejaars motorrijders maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo, vandaag ff eerstejaars motorrijders maken
@Sugoi: heb gister de betere reflector, glas en H4 lamp (90 watt) getest en het is echt een wereld van verschil. Gisteravond was het al goed donker rond een uur of 10, en het is een stuk minder vermoeiend om nu in het donker te rijden.
Misschien gewoon stiekem een 90watt lampje erin zetten
Zo, vandaag ff eerstejaars motorrijders maken
Is dat de zelfde fiets van marktplaats met 60.000 op de teller ?
Ziet er gelikt uit
Zo, net terug van de Extreme Welding Specialist. Had een 4-in-1 (eigenlijk een 2-in-1+ 3-in-1) van een 1000 van Fozzie / Oude Zemelaar opgestuurd gekregen. Om te kijken of die welder er iets mee kan.
Neen dus.
Diameter van de 1000 is al te klein, laat staan van een 750. Die RVS pijpjes heeft hij gewoon niet, kan ze wel geleverd krijgen maar zijn dan (erg) duur. Deze mijnheer is wel een prima lasser, maar meer voor auto's. Doet wel titanium trouwens.
Anyway, heb nu de naam Mika Paijic van hem doorgekregen. Hij kan wel een 4-in-1 in onze maten lassen. Iemand bekend met hem? Moet ergens in Brabant zitten.
Ik neig dit heul dubbelzinnig op te vatten
De fiets van Smuiger had ook eerst stoomwolken erachter... Bij hem hebben we toen een maatje kleiner hoofdsproeiers erin gezet. Ik moet zeggen dat ik hem van de week niet heb zien "smuigen"......
Het lijkt er inderdaad op dat hij ze gaat verwekken
De carburateurs zijn een verhaal appart op de V4. Hier op deze link : Forums / Motorblok / Carburateurs van de VF750F - Honda VF 750 F
heb ik wel eens uitleg gegeven over de 750 carburateurs... De 1000 is in principe hetzelfde, alleen wat groter..
De fiets van Smuiger had ook eerst stoomwolken erachter... Bij hem hebben we toen een maatje kleiner hoofdsproeiers erin gezet. Ik moet zeggen dat ik hem van de week niet heb zien "smuigen"......
De carburateurs zijn een verhaal appart op de V4. Hier op deze link : Forums / Motorblok / Carburateurs van de VF750F - Honda VF 750 F
heb ik wel eens uitleg gegeven over de 750 carburateurs... De 1000 is in principe hetzelfde, alleen wat groter..
Belangrijkste kernpunten voor een juiste afstelling:
1. Klepspeling
2. Schone carbs.
3. Synchroon stellen.
4. Regelbare stationair sproeier afstellen.
5. Nogmaals synchroon controleren
Hij probeert 1e jaars studenten lid te krijgen van de MSG, de MotorSportGroep op de Universiteit Twente Het lijkt er inderdaad op dat hij ze gaat verwekken
Hij probeert 1e jaars studenten lid te krijgen van de MSG, de MotorSportGroep op de Universiteit Twente Het lijkt er inderdaad op dat hij ze gaat verwekken
Nee hoor, als ze motor rijden, of enige affiniteit hebben met motoren mogen ze lid wordenIs dat onderdeel van de ontgroening tegenwoordig
Yesh, dat is idd ons trial terrein Heb je bij Bjorn op trial motoren gereden?Ooh....die gasten die dat trailterrein hebben. Leuk terrein, we zijn daar geweest met het Voorne-Putten topic
Yesh, dat is idd ons trial terrein Heb je bij Bjorn op trial motoren gereden?
Yep bij Bjorn, was echt top. Volgend jaar gaan we weer met het Voorne-Putten topic.
Geef maar een schreeuw, kom ik ff kijken Woon op de campus dus op kruip afstand
Yesh, dat is idd ons trial terrein Heb je bij Bjorn op trial motoren gereden?
Ik zie ze wel vaker trial cursussen geven daar. Ziet er leuk uit om te doen. Waar kan ik meer info krijgen?
www.trialdemoteam.nl
Ik zie ze wel vaker trial cursussen geven daar. Ziet er leuk uit om te doen. Waar kan ik meer info krijgen?
Thanks
mmm laat ik nu volgend jaar een vrijgezellenfeest krijgen ff de link door mailen