Ik bespeur een licht understatement Maar is er in de VF reeks uberhaupt gebruik gemaakt van vacuumkranen dan??
Waar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik bespeur een licht understatement Maar is er in de VF reeks uberhaupt gebruik gemaakt van vacuumkranen dan??
Ik bespeur een licht understatement Maar is er in de VF reeks uberhaupt gebruik gemaakt van vacuumkranen dan??
[afbeelding]
Item 28 is de vacuum kraan van een VF1000F in californië uitvoering.. Zit dan wel niet op de kraan, maar wel in de brandstoftoevoer naar de carburateurs..
Zo mooi, zo mooi, zo mooi, maar zo duuuuuuur......zucht
1985 1986 Honda Yoshimura Vf1000r 85 vf 1000 86 cafe Racer 85 Interceptor ahrma | eBay
Iemand enig idee wat een zinnige prijs hiervoor is, en is het de moeite qua geluid en prestaties, 't zijn tenslotte alleen dempers, en passen deze op een VF1000F?
En jullie maar denken dat er in het weekend niets gebeurd...
Wobbel zijn blok is weer naar het Oosten..
Wat is er gebeurt ??
- Carterpan verwijdert en onderlangs een inspectie uitgevoerd..
- Aanzuig van de pomp gereinigd
- Nokkenaskettingen vervangen
- Nokkenassen op tijd gezet
- 1 tuimelaar vervangen
- Kleppen gesteld door Wobbel Himself...
Daarna de uitlaten bekeken.. Nou de kaas op mijn brood zou jaloers zijn op het aantal gaatjes... OK, de gaatjes werden na het ontdoen van roest echte gaten, maar ja, het zou anders te gemakkelijk worden...
Dus.. Wat plekken schoongemaakt, de pleisters geknipt van wat origineel Honda VF materiaal (Denk maar niet dat er wat anders wordt gebruikt door deze purist ) en vrolijk aan het lassen geslagen...
Affein de puupkes zijn weer dicht en een paar kogelgaten op de collector zijn weer gestopt.. Was best wel trots op mijn bak en vloei werkzaamheden..
Plaatjes van het geheel ben ik glad vergeten.. Maar wellicht dat Wobbel nog wat geschoten heeft terwijl we bezig waren...
To do list voor Wobbel:
- Dynamo en koppelingsdeksel dichting
- Waterpijpjes en dichtingen
- Blok in het frame
- Uitlaatpakkingen en klemmen
- Gasfabriekjes
- Waterhuishouding
Kortom.... Ik zou morgen klaar zijn...
5 min laten intrekken
Nope, niet meer nieuw te verkrijgen, al na-gevraagd in Californië bij Yoshimura.
Wel tegenstrijdige opinies erover, de vorige advertentie op e-bay, iemand uit Texas, waar ik de winnaar van de bieding was, maar niet aan zijn (verborgen) minimumverkoopbedrag raakte, zei dat ze op z'n VF1000F (waarvan ik de foto postte) onderin en middenin beter gasrespons gaven, top niet want hij had z'n carbs niet bijgeregeld. Deze verkoper is van Californië.
Anderen zeggen dan op topics dat ze juist de motor toe'knijpen', dus juist slechter resultaat geven?
'K heb altijd al e bike gewild met Yoshi's of een Akrapovic erop (full system that is)
Hey Dutchy, wat zegt je planning voor januari? Alle VF's in België zijn niet/amper rijdend
Zeker als je rustig aan in z'n 6 aan het cruisen bent en even 2 versnelling terugschakeld en even flink aan het gas gaat hangen!!
Daar komt een VF F serie nooit..
Maar ik herken het geluid.. Devil klinkt ook geweldig..
Zijn we weer lekker flauw vandaag ben nu lekker met een fijn schuurpapiertje de boel mooi aan 't maken
[update]
Natuurlijk, weer dat stanleymes in m'n klauw gedouwt
Och... Kom kom, niet zo somber...
VF rijders missen gewoon iets ten opzichte van de VFR guys en daar zijn we nu achter gekomen..
Het gaat dus om 1 versnelling...
Daarentegen hebben ze wel 360 krukken... Of 180 krukken niet goed genoeg zijn voor een feestje...
Durf de voorzitter van de VF-stichting "Keep Them Rolling" eigenlijk niet tegen te spreken en qua F serie heb je natuurlijk gelijk, maar de Sabre heeft wel degelijk een 6e...
Naast de Magna...
De grotere Interceptors van de eerste generatie hebben allemaal 5 versnellingen. Dat geldt dus voor de:
VF700F
VF750F
VF1000F
VF1000R
De "Baby Ceptors" (Niet mijn woorden) hadden er wel 6.. Dat geldt voor de:
VF400F
VF500F