VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Babyceptor :?

_O- _O- _O-


Kunnen we er geen 6 inbouwen, zoals een 5 bij de oude Kadett? :+

Bijna vol!!
 
Laatst bewerkt:
Gaat helaas niet lukken met een Sabre en/of Magna versnellingsbak.
Daar deze blokken de andere kant op draaien zijn de nokken op de tandwielen in de versnellingsbak anders geslepen..
 
Laatst bewerkt:
1 op 13?! da's best pittig.......ik haal met die van mij als ik normaal rij 1 op 18/19 en als je echt gek gaat doen 1 op 14/15.

Maarja.......ik heb dan ook een 6e versnelling O-)

Als ik gek ga doen zit ik zo op 1 op 8 :o

Aan de andere kant, die extra toeren en het benzine verbruik maken het natuurlijk ook weer geweldig om op die fiets te rijden :')
 
Laatst bewerkt:
Op rijden kan ik niets over zeggen, hoop wel dat je je fiets snel weer aan de praat hebt :Y

Ik ook...moet nog tot 17:00 tegen 4 bougies, pakkinkje en oliefilter aankijken die heeeeeel graag in de VF willen :Y

En daarna ga ik gewoon de hele winter rijden om alles in te halen O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook...moet nog tot 17:00 tegen 4 bougies, pakkinkje en oliefilter aankijken die heeeeeel graag in de VF willen :Y

En daarna ga ik gewoon de hele winter rijden om alles in te halen O-)

Ik hoop voor je dat dat gaat lukken met die aangekondigde horrorwinter (waarvan ik denk dat het allemaal wel los zal lopen).
 
Hangt de pruttel al in het frame dan ??

Oliefilter pas plaatsen als het blok in het frame hangt..

Doe ik ook, anders zul je net zien dat ik het oliefilter eraf beuk ofzo :X
Moet alleen nog ff wat schrapen en schoonmaken en dan kan het blok erin *O*
Hopen dat de CMSNL rubbetjes en beetje op tijd zijn -O-
 
Laatst bewerkt:
Verrek, d'r komt ook nog BTW bij :') klote CMSNL :P

ik wilde bij cmsnl wat boutjes en ander klein spul bestellen, echt niet veel.
of ik even 100 euri af wilde tikken... toch maar niet gedaan.
Ik ga me even verdiepen in de maatvoering van de boutjes en moertjes, dan bestel ik ze wel ergens anders..
 
ik wilde bij cmsnl wat boutjes en ander klein spul bestellen, echt niet veel.
of ik even 100 euri af wilde tikken... toch maar niet gedaan.
Ik ga me even verdiepen in de maatvoering van de boutjes en moertjes, dan bestel ik ze wel ergens anders..

Dat is de reden waarom ik het zo doe..
IMG_6123.jpg
 
M'n US-import (of Canada-import) VF1000 Interceptor had 6 versnellingen dacht ik, kan dat, dacht wegens de toen ginder al geldende emissienormen? Is wel die motor da'k naar de kl.... gereden heb, alé de krukas that is...

Kom just van den tantist, ene mogen laten trekken, maar pas nadat ze hem in stukken gebroken hebben, met een ontsteking nog es op, gene kadoo!

Zit met een dilemma, ik wil nieuwe remschijven kopen voor 1 van de 2 bikes, en de keus is tussen Brembo Oro-serie, type 68b407e9, voor een 98€ per schijf...
of schijven van EBC, waar je 3 types hebt (MD1001 (inox?), MD1079 (carbonstaal?) en MD 1146(carbonstaal?)).
Welke gaan het beste remresultaat geven? Verschil inox vs carbonstaal? Hulp gevraagd om te beslissen aub...
 
Ga nieuwe banden bestellen,welk merk/type hebben jullie op de motor :)

is voor een vf 1000 f2

Avon Roadrider AM26 achterband en BT45 voorband. De eerste 500km met die achterband waren echt extreem vervelend. Steeds gevoel van glijdende achterband.....maar inmiddels ben ik er super tevreden over!!

ik wilde bij cmsnl wat boutjes en ander klein spul bestellen, echt niet veel.
of ik even 100 euri af wilde tikken... toch maar niet gedaan.
Ik ga me even verdiepen in de maatvoering van de boutjes en moertjes, dan bestel ik ze wel ergens anders..

Is ook helemaal niet leuk meer hé...kunnen we beter gaan bridgen of biljarten op zondag :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan