VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n US-import (of Canada-import) VF1000 Interceptor had 6 versnellingen dacht ik, kan dat, dacht wegens de toen ginder al geldende emissienormen?

Als je neutraal er bij rekent heb je 6 posities, maar de gehele generatie 1000F's en FII's heeft toch echt 5 versnellingen..
 
Laatst bewerkt:
Grote foto? :+

EiffelTowerSept08.JPG
 
Laatst bewerkt:
Avon Roadrider AM26 achterband en BT45 voorband. De eerste 500km met die achterband waren echt extreem vervelend. Steeds gevoel van glijdende achterband.....maar inmiddels ben ik er super tevreden over!!Is ook helemaal niet leuk meer hé...kunnen we beter gaan bridgen of biljarten op zondag :X


tja, ach, voor dat soort zaken heb ik straks tijd genoeg,

Wij kregen vorige week maandag out of the blue the horen dat de zaak naar de knoppen was, ze starten wel door maar zonder vestiging Rotterdam.
Alle opdrachten zijn bij ons weggetrokken.

Al hebben wij officieel niets gehoord, alles gaat via geruchten en vage berichten.
De rekening van de lease auto's is niet betaald, de tankpassen zijn geblokkeerd etc.
Loonuitbetaling is maar de vraag....
 
tja, ach, voor dat soort zaken heb ik straks tijd genoeg,

Wij kregen vorige week maandag out of the blue the horen dat de zaak naar de knoppen was, ze starten wel door maar zonder vestiging Rotterdam.
Alle opdrachten zijn bij ons weggetrokken.

Al hebben wij officieel niets gehoord, alles gaat via geruchten en vage berichten.
De rekening van de lease auto's is niet betaald, de tankpassen zijn geblokkeerd etc.
Loonuitbetaling is maar de vraag....

Ai -O- daar was je toch nog niet zo heel lang in dienst? :?
 
tja, ach, voor dat soort zaken heb ik straks tijd genoeg,

Wij kregen vorige week maandag out of the blue the horen dat de zaak naar de knoppen was, ze starten wel door maar zonder vestiging Rotterdam.
Alle opdrachten zijn bij ons weggetrokken.

Al hebben wij officieel niets gehoord, alles gaat via geruchten en vage berichten.
De rekening van de lease auto's is niet betaald, de tankpassen zijn geblokkeerd etc.
Loonuitbetaling is maar de vraag....

Zo, da's lekker k@t, om maar een term te gebruiken!
Hoorde gisteren toevallig dat ze bij Saab nog loon van november moesten krijgen en toen dacht ik nog: Zo lang kan ik niet zonder!

En nou zit jij met zoiets.
 
Ai -O- daar was je toch nog niet zo heel lang in dienst? :?

klopt, vanaf half augustus.
Veel werk, ging goed, alleen zijn wij meegetrokken in de val van het duitse moederbedrijf.
Lullige is alleen dat wij winst draaiden en de overige vestigingen een stuk minder..

Ondanks advies van hier uit om met aparte b.v's te gaan werken is dat niet gebeurt, en dan krijg je dit.

Er zit nu een curator aan het roer en die bepaalt de lijnen. Alleen horen wij niets!
Het lijkt erop dat men wil dat wij uit wanhoop vertrekken zodat er van hun kant geen betalingsverantwoordelijkheid meer bestaat.
 
Maarrrrrr, als het een beetje meezit kan ik binnenkort bij een ander bedrijf aan de slag, hoogstwaarschijnlijk nemen zij de arbeidsvoorwaarden die ik nu heb over, incl. lease auto.
 
KUD Demifort ik hoop dat het bovenstaande doorgaat!

verders HOI allemaal, ik wilde nog ff posten in dit topic :W
 
Ga nieuwe banden bestellen,welk merk/type hebben jullie op de motor :)

is voor een vf 1000 f2

Na een tijdje zoeken en testen doorlezen ben ik gegaan voor Michelin Pilot Activ's. Ben er tot nu toe erg tevreden over :)


Ik heb ze bij ReifenScho in Ochtrup gehaald, koste me 213 euro voor een setje, inclusief montage en balanceren.
 
Laatst bewerkt:
klopt, vanaf half augustus.
Veel werk, ging goed, alleen zijn wij meegetrokken in de val van het duitse moederbedrijf.
Lullige is alleen dat wij winst draaiden en de overige vestigingen een stuk minder..

Ondanks advies van hier uit om met aparte b.v's te gaan werken is dat niet gebeurt, en dan krijg je dit.

Er zit nu een curator aan het roer en die bepaalt de lijnen. Alleen horen wij niets!
Het lijkt erop dat men wil dat wij uit wanhoop vertrekken zodat er van hun kant geen betalingsverantwoordelijkheid meer bestaat.


Curator ?? De eerste verantwoordelijkheid na executie is het (door) betalen van de salarissen..
 
Die foto, met zo iets zijn ze net bij de tandarts in m'n mond geweest, om die tand te 'arrangeren', pfff
Bij mij zijn jullie VF'ers welkom hoor, best es met de Gentse Feesten (rond 21/7), woon op kruipafstand (getest) van het centrum, woon wel maar in een cité'tje, arbeiderswoning die aan de fabriek toebehoorde, jaja, zoals in 1900..., 2 man in de living, 1 in de keuken, en de rest bij de buren, lol

En inderdaad, net es naar dat kapot blok weest kijken in de garage, en heb maar 5 standen staan op die zijbeschermingskap (waar het 16-17of 18 tandwiel achter steekt),
strange...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan