VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het niet verwacht, maar die collector ziet er straks weer tip-top uit!! Alle loszittende roest ben ik nu aan het verwijderen, en de onderkant is ook al geborsteld. Ziet er nu al bijna uit als nieuw. Nog even ontroester eroverheen en zwart maken en tadaaa!! :) :Y
 
Voor
IMG_0948.JPG


Voor, inclusief Dutchy's creatie :)
IMG_0950.JPG


Na steken/schuren
IMG_0952.JPG


In de ontroester :)
IMG_0955.JPG


Ff half uurtje laten weken en dan afspoelen. En dat nog 5x herhalen :X
 
Laatst bewerkt:
Donderboutje is terug !!!
Hoe is het met de duuzend ??

Blij te horen dat je weer werk hebt..

Met de duuzend is het prima, ik wil progressieve vorkvering en een andere schokdemper er op hebben, tevens een cpu fan tbv koeling voor de gelijkrichter maken , kortom genoeg te doen van de winter .
 
Nu ja.. Jij misschien niet maar wie kent de radio slogan nog: "Maak jezelf blij met zilver".

Het zit in ieder geval goed dicht...

Mijn demper is ook nog steeds dicht dankzij het hardsoldeer.......echt wereldspul. Iemand enig idee of hardsoldeer stevig genoeg is om een frame mee te verstevigen?
 
JanFillemJansen Geplaatst op dinsdag 13 december 2011 21:47


Ik weet dat er griep in de lucht hangt.. Maar men moet wel erg ziek zijn om niet anthousiast te zijn over een mid winter V4BBQ toch?

Oh dat bedoel je.....ik ben op zich wel heel erg enthousiast alleen zit ik met een cashflow probleem (dubbele lasten zijn geen pretje, iedere cent die ik overhoud is welkom) anders, had ik gelijk ja gezegd :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb je niet een bak waar het hele ding in past? Ga ik wel doen denk ik

Noppe...er staat ook op de verpakking dat je hem bij erge roest onverdunt moet aanbrengen :P

Heb hem gister 2 keer ingesmeerd, en de pijpjes voor de dempers zijn al redelijk roestvrij en heeft weer metaalkleur O-)

Zo ook weer gevonden en bij gelezen. :W

Heey olielekkende Magna Sabre rijder :P
 
Laatst bewerkt:
?????? Magna ????


OOps...Sabre -O-

Sorry :$ vergeef me...je krijgt wel een biertje van mij op de volgende V4 BBQ :P



CMSNL hoopt vandaag m'n order te versturen *O*

Status: picking order
Shipment Details
Estimated Dispatch Time: Wednesday the 14th of December, 2011
 
Laatst bewerkt:
Zeker wel, maar heb er waarschijnlijk niet genoeg geld voor :P

Interesse is er wel maar net als Bowler werkt de knip niet mee.

Jaja, story of our life: veel wensen, weinig centen...

Denk dat onze buren ook niet zitten te wachten op nog een motor voor de deur.

Hadden we een huis met tuin, dan was het geen probleem.

Foto's zijn uiteraard welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan