VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alleen in Bunschoten werd er gesleuteld :

176.jpg


177.jpg
 
Hallo, ff een vraag over voorvering van de vfkf. Ik weet hoeveel cc vorkolie er in de poten moet , maar hoeveel mm moet de luchtkamer per poot zijn ?
 
Zo, eindelijk weer n pc tot mn beschikking...

Sleuteldagje bij Der V4 Meister was weer zeer geslaagd! Carbs zijn weer brandschoon (blijft een jaarlijks terugkerend euvel bij mij) en de 750F loopt weer als een tierelier. Dank Dutchy!

Ook mooi dat het V4BBQ seizoen gisteren officiëel is geopend. Dat er maar vele mogen volgen!
 
Heey,
ik heb een vraag ik heb een honda interceptor 500 uit 84.
mijn vraag is nu wand de mijne is in gevoerd uit amerika de km stand is dan mijl of niet?

wand mijn kilometer teller heeft namelijk 2 eenheden namelijk mijl (int groot) en in het klein er naast de km stand.

heb hem nu 3 maand en hij bevalt prima :)
nog beter dan me les motor was ook een honda ma dan een cbf 600
 
Laatst bewerkt:
Heey,
ik heb een vraag ik heb een honda interceptor 500 uit 84.
mijn vraag is nu wand de mijne is in gevoerd uit amerika de km stand is dan mijl of niet?

wand mijn kilometer teller heeft namelijk 2 eenheden namelijk mijl (int groot) en in het klein er naast de km stand.

heb hem nu 3 maand en hij bevalt prima :)
nog beter dan me les motor was ook een honda ma dan een cbf 600

Mijlen aan buitenzijde en kilometer aan binnenzijde is een mijlenteller. Dus de stand van het telwerk is dan ook in mijlen..
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
ik ben nog steeds aan het vechten met de collector...
Ik krijg al beweging in de kransen door er een halve bus imal op gespoten te hebben. De kransen schuiven al een beetje over de voorste bouten. Bij de achterste zit het nog vast. Deze week eens proberen met een gasbrandertje wat warm te maken...
Maar ik krijg geen enkele beweging in de collector uberhaupt. Aan de achterste cilinder is die wel los, maar zit gewoon muurvast... tips om dat lomp ding eraf te krijgen??
 
Maar ik krijg geen enkele beweging in de collector uberhaupt. Aan de achterste cilinder is die wel los, maar zit gewoon muurvast... tips om dat lomp ding eraf te krijgen??

Heb je de klemmen van de downpipes al los gemaakt nr 7 . Dan een beetje met een koevoet of zo en het ding komt naar beneden. Maar maak eerst de kransen aan de voorzijde los
 
Eventueel de krans in de lengterichting van het tapeind inzagen/slijpen met de dremel. Door de snede valt de spanning van de krans om het tapeind weg.

De krans is hierdoor wel ingezaagd, maar nog wel vast te zetten.
 
Heb je de klemmen van de downpipes al los gemaakt nr 7 . Dan een beetje met een koevoet of zo en het ding komt naar beneden. Maar maak eerst de kransen aan de voorzijde los
Inderdaad, achterste pijpen losmaken aan de collector zelf, helpt!

@Wobbel, vergeet niet dat je op bestellingen buiten de EU extra kosten kan hebben é, mss is dit bedrag van de set te weinig maar je kan 25€ handlingskosten hebben plus 21% invoertaksen (op totale bedrag aankoop+handling+verzending), moet je es bevragen bij nederlandse VF-collega's, is bij jullie mss een beetje anders. Hangt er ook vanaf wat er op de zending staat; warranty part, gift, used parts, ...(deze kunnen helpen de kosten te vermijden).

'T was te peinzen, 'k heb concurrentie voor de Devil 4-1, maar 'k ga mij ier nie laten doen zulle... warrior-modus on _O-
Waar ebbek ier were mijn neusbeen en strooien rokske gelegd? Speer check!
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
ik ben nog steeds aan het vechten met de collector...
Ik krijg al beweging in de kransen door er een halve bus imal op gespoten te hebben. De kransen schuiven al een beetje over de voorste bouten. Bij de achterste zit het nog vast. Deze week eens proberen met een gasbrandertje wat warm te maken...
Maar ik krijg geen enkele beweging in de collector uberhaupt. Aan de achterste cilinder is die wel los, maar zit gewoon muurvast... tips om dat lomp ding eraf te krijgen??

Collector zit zelf ook op 2 plaatsen vastgebout.
Heb je die bouten wel losgedraaid?
 
Laatst bewerkt:
Nrs 7 zijn los, 2 bouten op de collector zelf zijn ook los (nuja één bevestiging was afgebroken, dus was niet nodig :))
Ok eens met de dremel proberen.
Ik vroeg me af of er geen gereedschap bestaat om die kransen los te krijgen? Ik heb een ruimte van 5mm tussen krans en ring van de uitlaat. Als je daar nu iets zou kunnen tussensteken dat je uit elkaar kan draaien ofzo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan