VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
als het verstand ophoud begint de Kit.

maar waar lekt het ding nu precies. op die krans?

Hij lekt idd bij de aansluiting op de kop. Heb vorig jaar tijdens de Bata m'n uitlaat tegen een stoeprand geparkeerd, en sindsdien heb ik hem niet meer gasdicht gekregen op dat punt :(
 
Hij lekt idd bij de aansluiting op de kop. Heb vorig jaar tijdens de Bata m'n uitlaat tegen een stoeprand geparkeerd, en sindsdien heb ik hem niet meer gasdicht gekregen op dat punt :(

Is de pijp nog krom waardoor hij niet meer aansluit? . Kit gaat je redden en anders 1 of 2 nieuwe pakkingen
 
Haha, heb het wel tig keer gepost..

Ja Dutch, weet het. Maar had je stiekem toch verwacht ;)
 
Nogmaals, does'n matter. Je bent altijd welkom op dinsdag sowieso..
 
Even een vraagje voor de kenners. Ik zit te kijken naar een leuke woon-werk motor en heb een VF500FII op het oog. Dit is er eentje met een onderkuip. Nu valt het mij op dat deze een iets lager stuur heeft dan dan VF500I zonder onderkuip. Wat is op de foto kan vinden is dat de clip-ons gewoon iets minder hoog zijn.

Zijn deze clip-ons gewoon uitwisselbaar zonder dat er allemaal remleidingen/koppeling of gaskabel aangepast moeten worden?
 
Even een vraagje voor de kenners. Ik zit te kijken naar een leuke woon-werk motor en heb een VF500FII op het oog. Dit is er eentje met een onderkuip. Nu valt het mij op dat deze een iets lager stuur heeft dan dan VF500I zonder onderkuip. Wat is op de foto kan vinden is dat de clip-ons gewoon iets minder hoog zijn.

Zijn deze clip-ons gewoon uitwisselbaar zonder dat er allemaal remleidingen/koppeling of gaskabel aangepast moeten worden?

Oei... Dát is een lastige.. Ik wil de vraag wel op het amerikaanse forum neerzetten, maar het lijkt mij dat je met de hogere clipons met de kuip in de knoei komt.

Wil je dat ik de vraag op het US forum zet ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan