VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad...


Maar ik ben er klaar mee...

Laat ik het zo zeggen.....ik vind het jammer dat je ermee stopt '( (jij bent tenslotte wel de v4 dokter hier).

Jij staat altijd klaar voor anderen als ze ergens mee zitten, ik heb geen gebruik gemaakt van je diensten mede omdat het niet nodig was. Ik hoop wel dat je nog regelmatig je neus laat zien hier op het forum om anderen met raad en daad bij te staan :Y .

Ik heb je als persoon 1x ontmoet, en heb je toen als een zeer fijn en oprecht persoon ervaren :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat ik je ooit heb aangedaan, nog weet ik niet wat ik kan doen om wat ik je misschien heb aangedaan...


Maar de shitzooi (Wat geen kant raakt) die je naar buiten gooit op andere forums, daar heb ik het helemaal mee gehad..

Dus of.. Je verteld het probleem waar je mee zit...

Of je doet de deur dicht en we zijn er klaar mee...


Zoals je nu naar buiten komt op de internatioanale forums slaat nergens op, waarin je verteld dat ik niet te vertrouwen ben etc... Raakt geen waarheid...



Sorry dat ik het hier naar voren moet laten komen.. Ik heb hem een paar maal gebeld. Maar hij reageerd niet op enige vorm van communicatie. Maar als het zo moet... Ben ik er klaar mee..


-O- :X

40 minuten nog?
 
Laatst bewerkt:
Laat ik het zo zeggen.....ik vind het jammer dat je ermee stopt '( (jij bent tenslotte wel de v4 dokter hier).

Jij staat altijd klaar voor anderen als ze ergens mee zitten, ik heb geen gebruik gemaakt van je diensten mede omdat het niet nodig was. Ik hoop wel dat je nog regelmatig je neus laat zien hier op het forum om anderen met raad en daad bij te staan :Y .

Ik heb je als persoon 1x ontmoet, en heb je toen als een zeer fijn en oprecht persoon ervaren :Y

Idd, zo is het maar net.
 
Jammer dat we dit topic zo moeten afsluiten.

Dutch, het valt me van je tegen dat je dit topic gebruikt om je persoonlijke ongenoegen te spuien. Zoals ik aan de telefoon al tegen je zei, los dit met hem op en betrek ons er niet bij.

Iedereen bedankt voor de laatste 9 topics, ik stel voor om de 10e in een nieuw jasje te stoppen: geen slecht werkende links, geen reclame foto's maar fotos van onze VFjes en onze belevenisen.

Is dat een idee?
 
Ik weet niet wat ik je ooit heb aangedaan, nog weet ik niet wat ik kan doen om wat ik je misschien heb aangedaan...


Maar de shitzooi (Wat geen kant raakt) die je naar buiten gooit op andere forums, daar heb ik het helemaal mee gehad..

Dus of.. Je verteld het probleem waar je mee zit...

Of je doet de deur dicht en we zijn er klaar mee...


Zoals je nu naar buiten komt op de internatioanale forums slaat nergens op, waarin je verteld dat ik niet te vertrouwen ben etc... Raakt geen waarheid...



Sorry dat ik het hier naar voren moet laten komen.. Ik heb hem een paar maal gebeld. Maar hij reageerd niet op enige vorm van communicatie. Maar als het zo moet... Ben ik er klaar mee..


@ dutchy
shit zooi ??????????????????? :N :N :N
ik heb niet vertelt , dat je niet te vertrouwen ben .???????????????????? :N :N :N :N
mij gebeld ?????????????????? :N :N :N :N :N
# ten eerste reageerde ik niet op 'n post van jouw
# ten tweede heb ik nooit jou vernoemd of toespeling naar jou.

ik neem aan dat je je aangesproken voelt,
maar dat is dan jouw gevoel.
:W

V4 hondabbs .com
voor de geintreseerde
 
Heb het gezien allemaal en had meteen al het idee dat het een misverstand was.
Ben het met Wout eens, kappen hiermee en vooral in dit topic.

Dus basta vanaf nu en weer lekker over VFjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan