VF750F

Doet de teller t nu wel?
En hoe groot is deze fiets in t echt? Enig idee hoe iemand van 1.95 op zo'n fiets zit?
Ja, de teller werkt naar behoren. Alles werkt gewoon zoals het zou moeten, niks op aan te merken. :Y
En qua grootte voor de berijder: het antwoord hierboven zegt het al, je kan er prima met wat grotere lengte op wegkomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb opzich een goede dosis intresse.
Heb nu het broertje 500, in precies dezelfde kleurstelling.
En zit zou een prima opvolger zijn...
Alleen zit een beetje met de betrouwbaarhoud, aangezien de problemen en het slecht starten wat op de filmpjes te zien is.
Ik gebruik de motor namelijk voor dagelijks gebruik en dat moet deze ook kunnen trekken..

Verder een mooie bike
 
Ik heb opzich een goede dosis intresse.
Heb nu het broertje 500, in precies dezelfde kleurstelling.
En zit zou een prima opvolger zijn...
Alleen zit een beetje met de betrouwbaarhoud, aangezien de problemen en het slecht starten wat op de filmpjes te zien is.
Ik gebruik de motor namelijk voor dagelijks gebruik en dat moet deze ook kunnen trekken..

Verder een mooie bike

Dat starten was de eerste start na het vervangen van onder andere uitlaat en radiator. De tank en leidingen waren losgeweest, enz. Dus de start vond ik zelf voor de eerste keer niet slecht. We hebben geen problemen gehad verder. Een lange rit heeft ook laten zien dat ie goed start, loopt en rijdt. Tja, wat moet ik er verder van zeggen? Alles is werkend, banden hebben hun beste tijd gehad, maar dat had ik al aangegeven. Accu, tandwielen prima.
Ik kan natuurlijk niet in een glazen bol kijken, maar het is geen nieuwe motor natuurlijk. Maar daar is dan ook de prijs naar. Voor dat geld (denk ik) is het een goede motor, die goed loopt.
 
Jup, dat is prima mogelijk! Ik heb die van mij ooit verkocht, maar ik wil er nu toch weer een. Ondanks de zeer goede prijs zoek ik er toch een die nog opgeknapt moet worden.

Heb je toevallig nog naar de nokkenassen gekeken?
Als je heel graag wil klussen dan heb ik nog wel een VF750F met de nodige aandachtspuntjes zoals deukjes en krassen rondom, lekke collector, vastzittende achterrem, niet werkend remlicht, diverse knipperlichten en vermoedelijk een balhoofd dat moet worden bijgesteld. Dus maak me gek ;)
 
Hij staat er nog steeds hoor, je bent nog op tijd! :Y
Hoewel we een belangstellende hebben die volgend weekend komt kijken.
(eigenlijk een bescheiden schopje... ;) )
 
Als je heel graag wil klussen dan heb ik nog wel een VF750F met de nodige aandachtspuntjes zoals deukjes en krassen rondom, lekke collector, vastzittende achterrem, niet werkend remlicht, diverse knipperlichten en vermoedelijk een balhoofd dat moet worden bijgesteld. Dus maak me gek ;)

Je hebt mailtje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan