VFighteR RC36-2

Heb nog geen avondeten gehad (bijna klaar) maar toch vast het filmpje gekeken. Mooi geworden ! De kentekenplaathouderbeugel vind ik erg geslaagd.
 
Erg netjes heur. Komen er nog van die racenummers op de kont?
 
Hier nog de beloofde foto's.

QyNktkT.jpg

il8Gg67.jpg

LjjM2q6.jpg

olJ4CO7.jpg
 
Heel erg mooi.


Simpel, puur, mooi qua verhoudingen.

Enkel is bij het zijaanzicht de achtergrond niet ideaal om de vormen goed te vatten. Ik zou wel meer foto's willen zien.
 
Laatst bewerkt:
@hubertje, thanks man! Betere foto's volgen nog. Zodra de kentekenplaat er op zit kan ik wat verder rijden als hier op het industrie terrein.
 
mocht je geld overhebben, dan zou ik die carterdeksels ook dezelfde kleur als de velgen doen.
Ach wat lul ik nou weer, netjes gemaakt die plezierfiets :)

edit:
Is dat nou de sr onder het kontje waar die plexiglas kentekenplaathouder aanvastgeknoopt zit?
 
Laatst bewerkt:
Hmm valt nog mee dat er niet iemand om 17:00 geklaagd heeft waar het filmpje blijft.

Bij deze het filmpje incl wat vlammen..
Ook even een klein stukje gereden maar wat klinkt ie goed op de motor en hij gaat als de brandweer.

Veel kijk plezier.



Ps straks na het eten nog wat foto's uploaden. Die houden jullie nog te goed.

Hoe heb je dat nu gespoten, met spuitbussen of echt met twee componenten.
 
mocht je geld overhebben, dan zou ik die carterdeksels ook dezelfde kleur als de velgen doen.
Ach wat lul ik nou weer, netjes gemaakt die plezierfiets :)

edit:
Is dat nou de sr onder het kontje waar die plexiglas kentekenplaathouder aanvastgeknoopt zit?


haha nee carter deksels blijven mooi in de krimplak zitten :D moet alleen nog de vulplug en oliepeilplug borgen.
Uhm nee de SR zit in de kont maar wat je ziet is een koelblok van een pc wat we verzaagd hebben en daar zit de SR tegen aan geschroefd met koelpasta. Dit hebben we dus gedaan zodat de SR gekoeld word. Heb nog een 2de SR die ik gewoon aan de binnekant van de kont plak zodat mocht de SR tijdens het rijden overleiden dan kan ik m wisselen. Ik heb ook een SR check box op zitten die dus de SR meet tijdens het rijden. Met een bepaalde knipper code kan je dan zien of dat de SR gewoon werkt of kapot is.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk ;)


Hmm valt nog mee dat er niet iemand om 17:00 geklaagd heeft waar het filmpje blijft.

Bij deze het filmpje incl wat vlammen..
Ook even een klein stukje gereden maar wat klinkt ie goed op de motor en hij gaat als de brandweer.

Veel kijk plezier.



Ps straks na het eten nog wat foto's uploaden. Die houden jullie nog te goed.

Hoe heb je dat nu gespoten, met spuitbussen of echt met twee componenten.

Heb nu alles gespoten met spuitbussen. Eind dit jaar haal ik de motor weer half uit elkaar en laat ik het spul overspuiten in dezelfde kleuren schema. Het rood word wel iets donkerder en het blauw misschien wat lichter. Maby wel metalic.

Voor nu goed te vreden al word het nog wel allemaal strakker als het dus gewoon gespoten word door de spuiter.
 
hatzidok Bedoel je.
Ja ken het, heb ook vfr gereden en meerdere sr's afgefikt.
Nu bij de vtr heb ik standaard 1 extra sr onder het zadel en dat is incl aansluitstekker.
Een voltmeter behoort ook nog tot de mogelijkheden, maar ik zie het nog wel.
Ben ook in de weer geweest met geleidingspasta, koellichamen, ventilatoren.. en het mocht ammal niet helpen. Goede stekkerverbindingen geeft al minder ellende in ieder geval.
Maaruh lekker geluidje, en nu gas erop :]
 
@ bas idd hatzidok ja ;) ik heb alle stekkers ingespoten met contact spray dus daar zal het niet aan liggen haha. We zullen zien hoelang hij het vol houd, dit is niet meer de std vfr SR iig.

Maar ja geluid is echt super! En idd gas erop haha
 
thnx Gerard.

Blijft toch leuk als mensen je complimenteren voor iets wat je gemaakt hebt.. Geeft toch nog extra voldoening haha.

Denk dat ik vd week de uitlaat probeer los te krijgen en even zwart spuit... Ook heb ik nog het onderste deel van de kuip liggen, eens kijken of we daar een hugger van maken ja of nee.
 
Jaa ik zat er ook aan te denken, misschien de donderdag even kijken hoe dat bevalt en of ik beetje een lijn in die onderkuip kan krijgen.
 
Heel dik, en eindelijk rijden!
Bellypan zou ik weglaten, blok is daar veel te mooi voor! :Y :Y

Thnx en idd eindelijk rijden.. na ruim 1 jaar haha..... |(

Bellypan word wel laag als ik die er onder maak. Maar moet gewoon even kijken of dat er iets moois van te maken is zonder dat het te veel open gaat staan aan de bovenkant.
 
Heel mooi, nu nog glimmende uitlaatbochten om het af te maken.
De verroeste bochten doen afbreuk aan het geheel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan