VFR 2005??

Zou dit de nieuwe VFR worden??
Het gaat dan om een V5, 1000cc :9~

(Afbeelding)
wel goed geshopt dit:
- spiegels van een pan european
- ruit van een pan
- achterkantje van een vfr
- steppies van een vfr
- wielen van een vfr
- de rest een blade....

maaar, ik vind het detail van het stuur ook wel goed gesjopt...
want die staat toch wel vrijhoog...

ik weet zeker als ze dit model gaan uitbrengen wordt
het een verkoop topper! :)

electrische ruit en 170 pk onder de tank....t lijkt
me super...oja..drooggewicht van 160 kg natuurlijk he :)
 
ik denk zeker dat de kans groot is dat Honda met een VFR 1000cc gaat komen. Om het gat tussen de VFR nu en de Pan op te vullen. En natuurlijk gebruiken ze technieken die terug te vinden zijn op andere motoren waarom zou je het wiel twee keer uitvinden. Ik denk alleen dat het geen V5 wordt maar dat het gewoon een V4 blijft maar dan 1000cc. Een motor waar ik al jaren op wacht. Een V4 1000cc....... niet dat ik mijn blade weg doe maar een verkooptopper wordt het zeker.
 
't Is fake:
achterkant is een vfr
kuip (spiegels) is van een pan european, maar de lelijke vinnnen komen van een bmw K1200 (zo'n dikke toerbuffel). Schermpje komt volgens mij van dezelfde bmw, of anders van de R1150.

Heb wel eens gelezen dat honda misschien een straatlegale versie van hun superbike-machine ('n V5) zou uitbrengen... in hééél gelimiteerde versie.
 
er klopt volgens mij niets van dat plaatje. het is in ieder geval geen foto!
lijkt meer een schets of computertekening. dit soort dingen staan vaak ook in autobladen. is een impressie van een nieuw model.
ik vind hem zelf niedt echt mooi maar zou er wel graag een keer op willen rijden :9
 
Heb wel eens gelezen dat honda misschien een straatlegale versie van hun superbike-machine ('n V5) zou uitbrengen... in hééél gelimiteerde versie.

Doen ze bij ducati toch ook komt een V 4 van duc voor op straat ik geloof 26.000 euro of zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan